Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisen talon ja mihin rakennutaisit jos raha ei olisi este?

Vierailija
29.05.2025 |

Itse tekisin pienen 100 neliön hirsitalon meren rannalle. Iso lämmin autotalli ja pihasauna .ja tietysti oikein iso tontti .

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aksikerroksisen alle 100 neliöisen, jossa isot terassit ja iso varasto-autotalli tavaroille ja askartelulle ja auton korjaukselle.

Mutta mihin? Asema ja bussipysäkit pähellä. Lääkärit sairaalat kaupat apteekit ja tori ja teatteri, elokuvat ja hautausmaa ja luonnonkaunis luonto, ja tietysti OMK alue. Mutta Hämeessä tai Espoossa tai Saksassa.

Ei missään luonnonkatastrofeille alttiissa maassa.

Vierailija
22/32 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin yli 100 vuotta vanhan, en rakennuttaisi uutta. Joku kaunis hevostila Uudellamaalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aksikerroksisen alle 100 neliöisen, jossa isot terassit ja iso varasto-autotalli tavaroille ja askartelulle ja auton korjaukselle.

Mutta mihin? Asema ja bussipysäkit pähellä. Lääkärit sairaalat kaupat apteekit ja tori ja teatteri, elokuvat ja hautausmaa ja luonnonkaunis luonto, ja tietysti OMK alue. Mutta Hämeessä tai Espoossa tai Saksassa.

Ei missään luonnonkatastrofeille alttiissa maassa.

lYksikerroksinen vanhenevalle. Lisään, että parasta olisi Saksan suunnalla missä ei tavi ole luminen eikä myrskyjä olisi, mutta hedelmällistä aluetta.

Olen asunut jo monessa paikassa ja lopulta oman lapsuuden alueet vetävät puoleensa.

Onko näin teillä toisilla myös?

Vierailija
24/32 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home alone-tyyppinen tiilitalo jonnekin Turun seudulle, ehkä meren rannalle ja isolla tontilla, kiitos!

Vierailija
25/32 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut raksamies 22 vuotta jotain. Olen ollut rakentamassa 15 taloa ainakin muille. On kaikenkokoisia ja näköisiä. Itse asun nykyään vanhempieni rakentamassa talossa joka valmistui 1982. Asuin tässä siis lapsena ja muutin pois 16 vuotiaana opiskelemaan.

Sain Tämän perinnöksi v 2016 kun äiti kuoli. Tein remontin 2017. Hyvä tilava piha ja  4 huonetta , keittiö, sauna, autotalli. Jos nyt joku lottovoitto tulisi niin voisin tietty muuttaa merenrantaan. Tämä talo on maalla 10 km keskustasta. Oma rauha tietty on.

Vierailija
26/32 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivisen kartanon jonnekin humisevalle harjulle. Valtavat tilukset ympärillä.

Vierailija
27/32 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin Helsingin Pihlajasaaren ja sinne rakentaisin talon. En mitään ökyä. Tykkään omasta rauhasta, mutta rakastan merta ja laivoja. Pihlajasaari on upea!

Vierailija
28/32 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corten teräksestä valmistettu arvotalo Särkisalon ulkoluotoon. Ostaisin koko saaren käyttööni. Katkaisin sillan ja tilalle lossi vain minun käyttöön. 

-Kylmät kädet

Vierailija
29/32 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on lähistöllä yksi iso niemi kaupan ison järven rannalla, on hiekkarannat, vanhaa männikköä ja kalliota. Sinne arkkitehdin suunnittelema talo omien speksien pohjalta, iso kahden auton talli automaattiovilla, kuntosali, harrastetila, kunnon rantasauna ja tietysti kunnon venelaituri. Ja ei naapureita, ai että.

Vierailija
30/32 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raha ei olisi este?

Ostaisin maapläntin Ben Davidsonin ranchin läheltä Coloradosta.

Rakentaisin puusta mökkeröisen ja lisäksi kovertaisin Rocky Mountainsin kallioon tunnelin, jonka sisustaisin kuin ok-talon. Ilman sähköä, sehän häviää kuitenkin melko pian.

Vierailija
31/32 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modernin kivitalon noin 300m2 merenrannalla,isot autotallit tms ja sitten ihan rantaan noin 100m "saunamökki". 

Vierailija
32/32 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merenranta paikka jossain länsirannikolla ..pienellä paikkakunnalla