Minkälaisen talon ja mihin rakennutaisit jos raha ei olisi este?
Itse tekisin pienen 100 neliön hirsitalon meren rannalle. Iso lämmin autotalli ja pihasauna .ja tietysti oikein iso tontti .
Kommentit (32)
Hirsitalo 4-5 huonetta. Yhdessä kerroksessa. Paikkana järven ranta länsi Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Hirsitalo 4-5 huonetta. Yhdessä kerroksessa. Paikkana järven ranta länsi Suomessa
Olen muuten valinnut sinne jo tapetit ja huonekalutkin vaikkei tule tapahtumaan
Betonisen kerrostaloyksiön alkovilla johonkin muuttotappiokuntaan.
Johonkin Kalajoelle meren rantaan ison talon
En haluaisi ikinä omistaa taloa. Olen liian kulkuriluonteinen henkilö. Jos nyt pakolla pitäisi jonnekin niin ehkä hirsimökki pohjois-lappiin.
Aloittaja sama unelma, kun olisi itse kirjoittanut.
Betonielementtitalo industrial- tyyliä ja betonibrutalismia merenrantaan. Olen suunnitellut sen mielessäni.
Jotain oikein överiä Versaillesin tyyliin, tietysti vähän pienimuotoisemmin. Järven tai meren rannalla.
Talo olisi yhdentekevää mutta jos mulla olisi loputtomasti rahaa niin tilaisin joka ilta h u o r i a kämpilleni viettämää iltaa, Joka yö uusi nuori tyttö.
Tilava talo harrastuksille, esim. pitää olla peliluola jonne mahtuisi kunnon ajopenkki autopelejä varten ja isolla näytöllä, kunnon kajareilla, jne. Lisäksi ainakin 2 tai 3 auton talli, yksi nosturilla että saisi harrasteautoja laitella, ja konesuojia jonne laitella katoksen alle tarvittavia koneita, moottorikelkkaa, mönkijää, ajoleikkuria, lumilinkoa, yms. varten.
Ihan puutalon merenrannalle kolme makuuhuonetta tupakeittiöllä. Rantaan ehkä sauna tai ainakin nuotiopaikka
Kivitalon Kauppatorille Helsinkiin.
Muutaman huoneen kauniin omakotitalon Kaakkois-Aasiaan maaseudulle. Iso tontti, jonne hedelmäpuita ja erilaisia viljelyksiä. Kalankasvatusallas, Tilaa vuohille, ankoille, kanoille ja tietenkin koirille. - No suoraan sanoen ei tarvitse enää rakentaa, vaan minä ja puolisoni olemme jo rakentaneet sen sinne.
Vierailija kirjoitti:
Test Drive Unlimited 2 ;)
Valtavan hirsilinnan metsän keskelle mahdollisimman kauas.