Mieheni käyttää dildojani
Miten suhtautuisit jos miehesi käyttäisi dildojasi sinun poissa ollessasi? Olen huomannut meillä tapahtuvan tällaista, enkä tiedä mitä ajatella. Lelut on kyllä puhtaita miehen jäljiltä, joten siinä mielessä puuhista ei aiheudu ongelmia.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
no ei kun vaan mies köysillä sankyn tiukasti X mahalla niin että pysy paikoilla side silmille ja sitten kömmit päälee ja kuiskat korvan että nyt sovitellan sitten minun dildoja sinun analin että nähdään mikä on sopivin vain sinun käyttön.
Noudat dildot ja rasvat miehen hyvin ja aloitat pienimällä ja siiryt suurepaan kunnes oikea koko löytty.
Anne
Nyt Anne äidinkielen tukiopetustunnille
Alkuun hämmennyin ja kun kysyin närkästyneenä asiasta mies meni noloksi. Keskusteltuamme ja kun hetken olin asiaa pohtinut tajusin että olinpa typerä ja kapeakatseinen. Miehen "G-piste" löytyy parhaiten pyllyn kautta ja leluni ovatkin nykyään yhteisiä. Itsekkin kiinnostuin pikkuhiljaa peppuhommista ja en tiedä nykyään mitään niin kiihottavaa kuin saada miestäni peppuun samalla kun hän vibralla tms hyväilee klitorista tai työntyy pilluun.
Pian se astuukin kaapistaan ulos. Jo ehkä tämän vuoden puolella.
Miehen herkin kohta on 6 cm pepusta kasseille päin .
Vierailija kirjoitti:
no ei kun vaan mies köysillä sankyn tiukasti X mahalla niin että pysy paikoilla side silmille ja sitten kömmit päälee ja kuiskat korvan että nyt sovitellan sitten minun dildoja sinun analin että nähdään mikä on sopivin vain sinun käyttön.
Noudat dildot ja rasvat miehen hyvin ja aloitat pienimällä ja siiryt suurepaan kunnes oikea koko löytty.
Anne
Tämä on kirjoitettu kuin juosten kusten. Millainen lukutaidoton tomppeli tämän on sepustanut?
Peseekö käytön jälkeen vai onko niissä vielä paskaa
Olen kokeillut vaimon lasista dildoa ja pesin käytön jälkeen hyvin. Tilasin itselleni pari omaa mutta aika vähälle käytölle jäänyt kun vaatii niin paljon säätöä. Ehkä yksi parhaista sooloseksikerroista oli kun oli tiukka penisrengas niin että terska oli kivikova ja dildo perseessä ja paljon liukkaria käsissä. Meinasi taju lähteä!
Vielä kun saisi vaimon dildottamaan minua joku kerta. Mutta se vaatisi suunnittelua kun menee säädöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anne
Tämä on kirjoitettu kuin juosten kusten. Millainen lukutaidoton tomppeli tämän on sepustanut?
Vaikeaa kirjoittaa kovin hyvin kun oikea käsi hakkaa vimmatusti tattia ja mälli on tuloillaan, kyllä siinä alkaa tajunta vähän hämärtymään. Suurin osa palstan "naisten" kirjoittamista fantasioista ja tarinoista on tällaisia.
Ne dildot ei varmaankaan kulu miehesi käytössä. Mikä siis estää jos miehesi haluaa omaa kivaa. Harrastathan sinäkin niillä omaa kivaa niin anna myös miehesi nauttia. N 37.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anne
Ei ennen äikän opet mitään seksipalstoja lukenut. Kyllä on maailma pervoksi muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut vaimon lasista dildoa ja pesin käytön jälkeen hyvin. Tilasin itselleni pari omaa mutta aika vähälle käytölle jäänyt kun vaatii niin paljon säätöä. Ehkä yksi parhaista sooloseksikerroista oli kun oli tiukka penisrengas niin että terska oli kivikova ja dildo perseessä ja paljon liukkaria käsissä. Meinasi taju lähteä!
Vielä kun saisi vaimon dildottamaan minua joku kerta. Mutta se vaatisi suunnittelua kun menee säädöksi.
Vaimon dildon lainaamista säälittävämpää on ainoastaan se, että et uskalla olla rehellinen vaimollesi.
Pysy kaapissasi ja salaa vetelet itseäsi hanuriin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla edes alkeellista lukutaitoa?
AP kirjoitti: " Lelut on kyllä puhtaita miehen jäljiltä, joten siinä mielessä puuhista ei aiheudu ongelmia."
Miten lukutaidoton voi oikeasti olla ettei tuollainen 3 rivin teksti edes mee tajuntaan?
yks eksä ehdotti tuota jopa itselleni aikanaan, mutta sisäistetyn homofobian vuoks tyrmäsin ajatuksen. työnsin dildoa sitten hanuriini hänen ollessa poissa
Nauttiiko miehesi sitä mustinta jortikkaa aina vaan yhä uudestaan ja uudestaan? :)
Tod. näk. miehesi on myös persu! Valitettavasti mutta näin se vaan menee. Suru uutiset tulee aina yhdellä rysäyksellä...
Vierailija kirjoitti:
Nauttiiko miehesi sitä mustinta jortikkaa aina vaan yhä uudestaan ja uudestaan? :)
Tod. näk. miehesi on myös persu! Valitettavasti mutta näin se vaan menee. Suru uutiset tulee aina yhdellä rysäyksellä...
kasuaalia vasemmistolaista rasismia ja homofobiaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla edes alkeellista lukutaitoa?
AP kirjoitti: " Lelut on kyllä puhtaita miehen jäljiltä, joten siinä mielessä puuhista ei aiheudu ongelmia."
Miten lukutaidoton voi oikeasti olla ettei tuollainen 3 rivin teksti edes mee tajuntaan?
Palstan parhaita perinteitä on se, että mielessä on aina vastaus, johon jokainen ketju on kysymys.
Et sitten ole keksinyt, mihin hän niitä käyttää? Tosiasiassa dildosi on hänen bonusvaimonsa anuksessa, kun hän nussii ykköseen.