Täytin 50 v ja en voisi ajatellakaan omanikäisiä naisiani
Aina on ollut nuorempi nainen minulla. Nytkin yksi 23-vuotias! Olen pitänyt itsestäni huolen, pelasin golfia ja tennistä, purjehdin. Se kiinnostaa nuoria naisia. He saavat minusta tukea ja turvaa, minä muuta heiltä. Omanikäiset naiset... Ei. Ei. EI. En voi sille mitään, mutta arvostan nuorta kauneutta, ihon sileyttä ja raikasta tuoksua.
Kommentit (234)
Hienoa, yksi riippakivi vähemmän meille kypsille naisille. Hiukan kyllä säälittää ne nuoret naiset kun joutuvat tuollaista vanhaa ääliökurppaa katselemaan.
N47
Luuleko joku viiskymppinen ukko tosiaan että me viisikymppiset naiset edes huolitaan sitä?! Salli mun nauraa. Me olemme kuule tässä iässä jo saanee5 teistä tarpeeksemme ja yritämme aktiivisesti vältellä teitä. Elämä sinkkuna on parasta elämää.
Tämähän johtuu vain alahisesta testosteronitasostasi. tarvitset kuvitelman jostain sinulle saavuttamattomasta nuoresta neitsyestä että saat tappiisi vähän eloa sitä itse vedellessäsi. Tuohonkin vaivaan on apua saatavilla. Kumma kun sama ongelma ei vaivaa esim karibialaisia, arfikkalaisia, latinoja...siellä on miehillä enemmän testosteronia eikä ne ole mitään määkiviä lampaita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, kun täytin 50v lähdin Pattayalle pakoon mahdollisia juhlia ja vietin upean seksiloman parikymppisten tyttöjen kanssa. Ei tullut ikäkriisiä kun Soi kuutosella juhli iloisten tyttöjen kanssa.
Nämä tyttöset ovat ihmiskaupan uhreja, olet surkea vanhus joka rahalla ostaa seuraa.
Eivät ole, ja voin olla, mutta teen niin yhä jatkossakin koska nuorta naista tekee mieli.
En mäkään tajua miksi tuo joku väitti että Pattayan tytöt on ihmiskaupan uhreja. Ei ole. Pattayalla on suunnilleen saman verran asukkaita kuin Lahdessa. Ja Lahdessa on monta kertaa enemmän orjia kuin Pattayalla. Lahden orjat eivät vain ole seksityössä vaan jossain ihan muussa. Eli Pattayan tyttöjen seurasta maksaminen ei ole mikään "moraalinen ongelma". Jos tykkäät niin siitä vaan, se on ihan oma asiasi. Sitä mä en tajua miten ne papparaiset kehtaa siellä Pattayalla ihan kaiken kansan nähden viettää aikaa niiden tyttösten kanssa. Itse tekisin sen muiden katseilta piilossa. Mutta ilmeisesti niillä papparaisilla ei tuollaista kehtaamisongelmaa ole - hyvä heille. Häpeämättömiä papparaisia.
No niinhän se on että meitä yli kolmevitosia miehiä ja naisia ei halua kukaan. Ei ole sileetä ihoa enää kellään.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän johtuu vain alahisesta testosteronitasostasi. tarvitset kuvitelman jostain sinulle saavuttamattomasta nuoresta neitsyestä että saat tappiisi vähän eloa sitä itse vedellessäsi. Tuohonkin vaivaan on apua saatavilla. Kumma kun sama ongelma ei vaivaa esim karibialaisia, arfikkalaisia, latinoja...siellä on miehillä enemmän testosteronia eikä ne ole mitään määkiviä lampaita
Juu, sama koskee nuoria miehiä. Syttyvät vanhoistakin naisista kun testotaso on korkea ja seksiä tekee mieli. Ap kertoo vaan omasta rapistumisestaan. Vähän surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pappa-parka ja sairaat haaveet.
papat on kuules eritätin suosittuja ja handsomeja miehiä mm. Pattayan rantakadulla. Menehän ottamaan mallia miten tosinaiset hoitaa homman. :P
Lue: papan lompakko on Pattayan rantakatujen naikkosten suosikki.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Enkä mä omanikäisiäni miehiä 😎
Ero onkin siinä, että nuoret miehet eivät halua vanhaa luuskaa, mutta nuoret naiset haluavat vanhemman komistuksen. Ei keski-ikäistä naista halua enää minkäänikäinen mies.
Juu, selväksi on tullut että seksi pitää yli kolmekymppisten, sekä miesten että naisten, nyt unohtaa. Nauttikaa te alle 30v vuotiaat siitä vielä kun voitte
Vierailija kirjoitti:
Ero onkin siinä, että nuoret miehet eivät halua vanhaa luuskaa, mutta nuoret naiset haluavat vanhemman komistuksen. Ei keski-ikäistä naista halua enää minkäänikäinen mies.
Mun Tinder on eri mieltä :D
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuoret naiset halua vanhaa miestä? Kaikenikäiset naiset saavat helposti nuoria miehiä, koska nuoret miehet ovat niin helppoja. Miten vanha mies voisi kilpailla nuoren kanssa, paitsi rahalla?
Vierailija kirjoitti:
Se on vain sinun mielipide. Moni mies haluaa.
Voin sanoa kaikille 50vuot.miehille:mene pappa bingoon! T23v neiti
Jaa kyllä mulle vain kelpaisi omanikäinen nainen kunhan on kondiksessa. Ei haittaisi lapsetkaan
M40
Joillekin nuorille naisille kelpaa keski-ikäinen mies. Mutta ne on poikkeus ja tämä johtuu oikeastaan aina siitä, että nainen ei jaksa ite elämässään tehdä mitään ja haluaa silti elää varakasta elämää, eli on ns. lompakkoloinen. Eli turha haaveilla jos olet joku alle 100 K vuodessa tienaava köyhä :D
Vierailija kirjoitti:
Elämässä parasta on kyllä naisten rupsahdus :). Koska olette viimeksi päässeet sanomaan, mä haluan olla vain kaveri? Eiköhän se teidän aviomieskin vaihda kohta nuorempaan malliin.
Kuka haluaa 60+ miehen?
Vierailija kirjoitti:
Luuleko joku viiskymppinen ukko tosiaan että me viisikymppiset naiset edes huolitaan sitä?! Salli mun nauraa. Me olemme kuule tässä iässä jo saanee5 teistä tarpeeksemme ja yritämme aktiivisesti vältellä teitä. Elämä sinkkuna on parasta elämää.
Puhu itsestäsi vaan. Mä haluan olla parisuhteessa.
Ihmettelen, mistä moinen määrä itseä nuorempia seurustelukumppaneita löytyy sekä miehille että naisille. Pitääkin epäillä, että osa kertomuksista pelkkää mielikuvituksen tuotetta ja toiveajattelua. Yhdenillan jutut jonkun puutteessa olevan kanssa on asia erikseen, mutta että oikein seurustelua olisi tarjolla, en usko.
Aikoinaan tunsin ukkelin joka oli jotain vähintään 40 vuotias. Se sanoi että "mulle sopisi parikymppinen nainen, koska mä olen niin nuorekas". Miten joku voi sanoa jotain tollasta?
Eipä silloin ole mikään "syvällinen suhde ja aito kiintymys" hakusessa. Varmaan on vaan "jokin kiva" hakusessa. Tyyliin "olishan se kiva jos mä löytäisin ittelleni nuoren naisen". Hakusessa "kiva suhde".
Itse en mitään "kivaa" halua. Itse tunnen syvää kiintymystä vain yhtä ihmistä kohtaan. En tiedä vaikuttaako ikä asiaan millään lailla. Sattumalta ollaan melkolailla saman ikäisiä.
Palstainkkeli on vähän tai siis aika paljonkin katkera 😂