Täytin 50 v ja en voisi ajatellakaan omanikäisiä naisiani
Aina on ollut nuorempi nainen minulla. Nytkin yksi 23-vuotias! Olen pitänyt itsestäni huolen, pelasin golfia ja tennistä, purjehdin. Se kiinnostaa nuoria naisia. He saavat minusta tukea ja turvaa, minä muuta heiltä. Omanikäiset naiset... Ei. Ei. EI. En voi sille mitään, mutta arvostan nuorta kauneutta, ihon sileyttä ja raikasta tuoksua.
Kommentit (234)
"Aina on ollut nuorempi nainen minulla. Nytkin yksi 23-vuotias! Olen pitänyt itsestäni huolen, pelasin golfia ja tennistä, purjehdin. Se kiinnostaa nuoria naisia. He saavat minusta tukea ja turvaa, m"
Anteeksi, mutta pidän tuollaista käytöstä jotenkin kypsymättömänä ja ikärasistisena. En naisena pystyisi kuvitellakaan, että tapailisin oman lapseni ikäistä nuorta. Elämänarvot, kehitysvaiheet, ympäristöt ja historiat ovat aivan liian erilaiset, että pystyisi muodostaa syvällisen, tasaveroisen kumppanuuden. Valtasuhteissa on väistämättä jotain vinksallaan, kun ikäeroa on liikaa.
Vaikutat pinnalliselta ihmiseltä, pelkäät ehkä omaa vanhenemistasi enemmän. Pahoittelut, kun sanon näin suoraan.
Se on semmoista se pysähtynyt psykoseksuaalinen kehitys ja kyvyttömyys kasvaa.
Et sinäkään ap kelpaisi aikuiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tilanne jos olisit pariutunut nuorempana omanikäisen naisen kanssa?
Mitään tällaista vaihtoehtoa ei ollut tarjolla nuorempana, pariutuminen oli silloin ja tänä päivänä jotain, joka koski kaikkia muita. Mutta yleisesti, ei kai se mikään mysteeri ole, että ihminen on ulkoisesti viehättävimmillään parikymppisenä, jolloin se puoliso sitten kohdataan. Itse en siis ollut tarpeeksi komea kuin yhdelle, jolla ilmeisesti oli vain kiire saada lapsia ja sitten tulikin ero.
Täytyy muistaa, että 90-luvun lopulla alkoivat vasta tulemaan ensimmäiset nettideittisivustot, Tinder oli vielä 15v päässä. Baareissa naiset eivät tee mitään aloitteita ja se vähän mitä juuri 18-vuotiaana yritti, putosi syöksykierteessa palaen maahan ja ei sitten koskaan enää yrittänytkään, eli oli ihannemies siinä mielessä - naiset saivat olla aivan rauhassa kohdaltani.
Jos olisin pariutunut ikäiseni naisen kanssa jossain utopiassa, oltaisiin kai vieläkin yhdessä.
Normaalilla nuorella on omat vanhemmat tukemassa ja turvaamassa.
Eivät he kaipaa setämiehen tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään tällaista vaihtoehtoa ei ollut tarjolla nuorempana, pariutuminen oli silloin ja tänä päivänä jotain, joka koski kaikkia muita. Mutta yleisesti, ei kai se mikään mysteeri ole, että ihminen on ulkoisesti viehättävimmillään parikymppisenä, jolloin se puoliso sitten kohdataan. Itse en siis ollut tarpeeksi komea kuin yhdelle, jolla ilmeisesti oli vain kiire saada lapsia ja sitten tulikin ero.
Täytyy muistaa, että 90-luvun lopulla alkoivat vasta tulemaan ensimmäiset nettideittisivustot, Tinder oli vielä 15v päässä. Baareissa naiset eivät tee mitään aloitteita ja se vähän mitä juuri 18-vuotiaana yritti, putosi syöksykierteessa palaen maahan ja ei sitten koskaan enää yrittänytkään, eli oli ihannemies si
Aha... eli tää ketju on taas jonkun incelin impotentti kostofantasia?
Trollotiloo ja 0/5
En edes naurahtanut tälle provolle
Huvipuistohullu kirjoitti:
Enkä mä omanikäisiäni miehiä 😎
Viisikymppiset miehet julistavat, että oman ikäiset naiset eivät kelpaa heille. Viisikymppiset naiset julistavat, että omanikäiset miehet eivät kelpaa heille. Loogisesti tästä seuraisi, että (ainakin heterot) viisikymppiset ovat ilman kumppania. Jostain syystä näin ei kuitenkaan ole, suurin osa sen ikäisistä elää parisuhteessa.
Johtopäätös: täällä huutelevat eivät edusta ihmiskunnan pariutumisen sääntöjen enemmistöä.
Vierailija kirjoitti:
Ap trollailee ja te lankeatte?
Kyllä, mutta hyvä trolli voi saada aikaan keskustelua, joka lähtee urille, joka voi tuoda jotain uutta. Netissä viestintä on ylikärjekästä ja tällä palstalla melkein vapaata, niin rajoituksia synteesin syntymiselle on vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy muistaa, että 90-luvun lopulla alkoivat vasta tulemaan ensimmäiset nettideittisivustot, Tinder oli vielä 15v päässä. Baareissa naiset eivät tee mitään aloitteita ja se vähän mitä juuri 18-vuotiaana yritti, putosi syöksykierteessa palaen maahan ja ei sitten koskaan enää yrittänytkään, eli oli ihannemies si
Niin mutta jos olisit ollut samanikäisen naisen kanssa nuoresta, pitäisikö häntä myös epäviehättävänä mummelina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, kun täytin 50v lähdin Pattayalle pakoon mahdollisia juhlia ja vietin upean seksiloman parikymppisten tyttöjen kanssa. Ei tullut ikäkriisiä kun Soi kuutosella juhli iloisten tyttöjen kanssa.
Nämä tyttöset ovat ihmiskaupan uhreja, olet surkea vanhus joka rahalla ostaa seuraa.
Eivät ole, ja voin olla, mutta teen niin yhä jatkossakin koska nuorta naista tekee mieli.
Ei aapeella mitään naista ole, kunhan tuollaiseen 😄
Vierailija kirjoitti:
Ei aapeella mitään naista ole, kunhan tuollaiseen 😄
Siis trollailee
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista kuinka 50-vuotiaita pidetään pappoina. Itseäni luullaaan 40-vuotiaaksi
Valkoisissa tennareissa ja farmariasussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, kun täytin 50v lähdin Pattayalle pakoon mahdollisia juhlia ja vietin upean seksiloman parikymppisten tyttöjen kanssa. Ei tullut ikäkriisiä kun Soi kuutosella juhli iloisten tyttöjen kanssa.
Nämä tyttöset ovat ihmiskaupan uhreja, olet surkea vanhus joka rahalla ostaa seuraa.
Eivät ole, ja voin olla, mutta teen niin yhä jatkossakin koska nuorta naista tekee mieli.
Varmaan tekeekin mutta ei incellit saa edes niitä vanhempia naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista kuinka 50-vuotiaita pidetään pappoina. Itseäni luullaaan 40-vuotiaaksi
50-vuotias on pappa ja ihan jokainen myös näyttää siltä.
Keanu Reeves oli 50 -vuotias ensimmäisen John Wickin ilmestyessä eli 11 vuotta sitten. Ei ollut silloin lainkaan papparaisen näköinen eikä oloinen. Osa viisikymppisistä on vielä sangen hyvässä kuosissa ja nuorekkaita. Toki vain hyvin pieni vähemmistö, puhutaan lähinnä yksilöistä.
Keanu valikoitui useammasta julkkisehdokkaasta esimerkiksi siksi, että hänellä ei elämänkatsomuksensa vuoksi ole takuulla kirurgin apua ikääntymisen lykkäämisessä.
Turha verrata taviksia julkkiiksiin.
Miksi? Onko jokin luonnonlaki, että julkisuus hidastaa ikääntymistä? Kummin päin se menee, hyvä genetiikka tekee ihmisen julkkikseksi, vai julkkikseksi pääseminen mystisesti hidastaa vanhenemista?
Kosmeettinen kirurgia poislukien, josta esimerkissä ei ollut kyse.
Elämässä parasta on kyllä naisten rupsahdus :). Koska olette viimeksi päässeet sanomaan, mä haluan olla vain kaveri? Eiköhän se teidän aviomieskin vaihda kohta nuorempaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoisissa tennareissa ja farmariasussa?
Hopeakettu dallailee tsirbuloita katsellen vai miten se meni 😅
Tuolla älykkyydellä ei omanikäisiä naisia saa. Ja rahalla saa paljon asioita, mutta ei aitoa rakkautta.
Yök.