Täytin 50 v ja en voisi ajatellakaan omanikäisiä naisiani
Aina on ollut nuorempi nainen minulla. Nytkin yksi 23-vuotias! Olen pitänyt itsestäni huolen, pelasin golfia ja tennistä, purjehdin. Se kiinnostaa nuoria naisia. He saavat minusta tukea ja turvaa, minä muuta heiltä. Omanikäiset naiset... Ei. Ei. EI. En voi sille mitään, mutta arvostan nuorta kauneutta, ihon sileyttä ja raikasta tuoksua.
Kommentit (234)
Se on sinun oikeutesi ja tietysti otat sen ikäisiä ja näköisiä kuin saat. Valtaosa keski-ikäisistä miehistä ei saa nuoria naisia tai sitten ne on niitä ns. jakojäännöksiä eli naisia, joita ei oikein omanikäiset huoli.
Ei mua pompota pätkän vertaa joku ikätoverinimies, joka vonkuu nuorempia. Anna mennä vaan. Ihan sama. En itse kaipaa miestä enää lainkaan erottuani ja jos sellaisen haluaisin, niin tottakai sen pitää olla sellainen, joka myös haluaa minut. Jos miehelle ikä on kriteeri (ja miksei olisi, onhan nuoruus aina viehättänyt), niin turha mun on siinä tapella. Ihan samalla tavalla kuin nuorena tavistyttönä ne rikkaimmat ja komeimmat eivät halunneet minua. Jokaisella on oikeus omiin valintoihin ja hakea mahdollisimman hyvä.
Vierailija kirjoitti:
No kiva että löydät seuraa edes jostain ikäryhmästä. Itselleni just tuollaiset viisikymppiset golfin, tenniksen ja purjehduksen harrastajat kuulostavat kuolettavan tylsiltä ja kaikkea muuta kuin nuorekkailta.
Tuossa iässä miehet kuolee pystyyn. Mitään muuta niillä ei enää pystyssä olekaan. Ne on pystyssä entisille vaimoille ja pankille.
Vierailija kirjoitti:
Katsotaanko, niin tämä vanhoja naisia haukkuva viesti saa olla täällä ja kerätä kommentteja. Joka kerta kun itse olen tehnyt vastaavan provon koskien vanhoja miehiä, se on poistettu minuuteissa jos ei sekunneissa.
Johtuisko siitä, että näitä ääliömiehiä on niin kiva kiusata, etten mä ainakaan jaksa ottaa nokkiini tästä vaan kypsennän trollia minkä ehdin :D
Minä olen 48 v nainen ja kahden alakoululaisen äiti. Pitää nuorena enkä ole lähellekään mummo.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 60+ erittäin hyvässä kunnossa oleva mies ja seuraan miten yksi toisensa jälkeen nuoruuteni hottikset muuttuvat ensin paksuiksi tantoiksi ja sitten edelleen mummukoiksi. Vain erittäin harvoja poikkeuksia joukossa. Lähtökohtaisesti olen kiinnostunut about ikäisistäni ihmisistä, mutta harva herättää fyysisellä olemuksellaan mielenkiintoa.
Et herätä mielenkiintoa vähä-älyisellä ja ilkeällä tekstilläsi. Mutta sääliä kyllä. Yksinäisyys on todellista ja kipeää tuon ikäisillä miehillä. Naisilla riittää ystäviä ja tekemistä muutenkin. Eikä siihen miestä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pappa-parka ja sairaat haaveet.
papat on kuules eritätin suosittuja ja handsomeja miehiä mm. Pattayan rantakadulla. Menehän ottamaan mallia miten tosinaiset hoitaa homman. :P
Mene sinä sinne jos se on sun unelma. Mä en piittaa hu*rista enkä ala sellaiseksi itsekään. Se, että sun mielestä naiset on hu*ria (paitsi suomalaiset kun eivät kellahda selälleen edessäsi) paljastaa sinusta olennaisen.
Sä et vaan nyt ymmärrä että tuo oli provoamista. Pattayan rantakadulla tietenkin kyse on vaan rahasta ja huudot "handsome man" on pelkkää feikkiä. Tosin siitä ei pääse mihinkään, että Suomessa on sosiaalinen kuilu miesten ja naisten välillä ja sen huomaa baareissa, miten kaikki on vaan omissa pikku
Eikö mies osaa muuta tehdä vapaa-ajallaan kuin ryypätä? Mulla on miljoona muuta asiaa, joita teen muualla. Kymmeniä ystäviä ja rakkaita. Elämäni ei millään tavoin liity alkoholin kuluttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä naisviha on? Nuorena naisena ihmettelen. Jos ei vanhemmat naiset kiinnosta, niin miksi pitää niitä haukkua? Luuletteko te että se tekee teidät jotenkin haluttavimmiksi? En minäkään hauku 60v "pappoja" koska ne ei kiinnosta minua seksuaalisesti.
Mäkin ihmettelen, ja nuorena naisena koen tästä surua. Miten parisuhde miehen kanssa olisi mahdollinen, jos keski-iässä mies ei voi ajatellakaan ikäistänsä naista? Tämä on ehkä suurin syy, miksi ajatus parisuhteesta ahdistaa.
No keski-iässä tulet huomaamaan ettei sinuakaan enää kiinnosta parisuhde miehen kanssa eikä omanikäiset miehet muutenkaan. Elämä on paljon parempaa ilman.
Ehkä, mutta vaikea nytkään rakastua kun väistämättä tulee koko ajan ajateltua että mies on kiinnostunut vain nuoruuden ajan. Itse haluaisin ainakin sen mahdollisuuden että suhde voisi kestää ja rakkaus olla aitoa.
Sama. En pysty rakastumaan mieheen, koska takaraivossa koko ajan tiedostan että 15-20 vuoden päästä mies tulee halveksumaan minua vain sen takia, että olen elänyt ja siten myös vanhentunut. Ja elämistä en voi pysäyttää enkä halua pysäyttää. Tuntuu sairaalta että miehen mielestä itse asiassa en oikeasti edes saisi elää, jos en saa vanheta :( En vaan saa tätä yhtälöä toimimaan, joten ainoa ratkaisu on ollut päätös elää sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä naisviha on? Nuorena naisena ihmettelen. Jos ei vanhemmat naiset kiinnosta, niin miksi pitää niitä haukkua? Luuletteko te että se tekee teidät jotenkin haluttavimmiksi? En minäkään hauku 60v "pappoja" koska ne ei kiinnosta minua seksuaalisesti.
Mäkin ihmettelen, ja nuorena naisena koen tästä surua. Miten parisuhde miehen kanssa olisi mahdollinen, jos keski-iässä mies ei voi ajatellakaan ikäistänsä naista? Tämä on ehkä suurin syy, miksi ajatus parisuhteesta ahdistaa.
No keski-iässä tulet huomaamaan ettei sinuakaan enää kiinnosta parisuhde miehen kanssa eikä omanikäiset miehet muutenkaan. Elämä on paljon parempaa ilman.
Ja tämähän on se syy, miksi ap provoilee. Hän ei osaa elää yksinään täyttä elämää. Hän tarvitsee jonkun jota käyttää hyväksi ja riistää. Mieluiten itseä pienemmän, nuoremman, kokemattomamman tai toisesta kulttuurista olevan, jotta se ei heti tajua, miten paukapää ap on. Ja riippuvaisen, jota voi sitten kiristää ja uhkailla tekemään ihan mitä vain.
Ei kiinnosta tuollaiset miehet, joiden äly ja moraali on surkeampi kuin yhdenkään eläimen.
No älä ainakaan meitä nuorempia (30-35) yritä.
Aamulla herään sängystä ja katson kun nuori tyttöystävä hipsii kevyin askelin keittiöön. Päällään hänellä on vain kauluspaitani joka juuri ja juuri peittää pepun. Torkun vielä hetken kunnes heleä ääni kysyy haluanko myös kermavaahtoa pannareilleni? Kyllä vain nuori nainen on mahtava 🤗
Risto 47v
Vierailija kirjoitti:
Äkäisten kurppien pms-kuoro taas paikalla. Tuliko herättyä väärällä jalalla vapaapäivään?
Ei todellakaan. Elämä on hyvää, tapaksia napostelen ja juon valkkaria. Ja seurustelen ystäväni kanssa Whatsappilla. Me mietitään, miten kyvyttömiä miehet on reflektoimaan itseään ja tajuamaan MITÄÄN. Niiden (sinun) ajatus pyörii vain *yrvän ympärillä.
Mitä tuollainen mies on sitten kun *yrpä lakkaa toimimasta? Ei mitään. Mitä tuollainen mies on ilman naista? Ei mitään.
Miltä tuntuu olla ei mitään?
Eli sun pitää vaihtaa naista 5-10 vuoden völein, hhyvä elämä v*ttu
Vierailija kirjoitti:
Äkäisten kurppien pms-kuoro taas paikalla. Tuliko herättyä väärällä jalalla vapaapäivään?
Kurpilla ei enää ole kuukautisia. Elämä on upeaa näin. Ja hormonikorvausta kun nauttii, elämä jatkuu edelleen eikä tapahdu äkillistä romahdusta kuin miehillä. Miehilläkin ikä näkyy esim. ihon rypistymisenä ja pigmenttiläiskinä, sukuelimen kutistumisena ja pehmenemisenä, eikä siihen ole olemassa estohoitoa. Mutta meille naisillepa on :D
Vieläkö sulla on omat hiukset ja hampaat? Mullapa on.
Mitä ap teet siinä vaiheessa, kun nuoret naiset eivät enää kiinnostu sinusta eikä rinnallasi ole puolisoa, jonka kanssa on koettu vuosien varrella niin ylä- kuin alamäetkin?
Mikset ole nauttimassa niis nuorista naisista vaan roikut täällä vaari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susanna Penttilä sanoi ettei voisi seurusteella ikäisensä miehen kanssa. Lerppu ei kiihota.
Siinä onkin hyvä esimerkki, minkä tyyppiset ihmiset tuollaista menevät laukomaan. Ei ole hänkään älynsä takia tullut tunnetuksi.
En tuomitse häntä. Hän elää ulkonäöllään, ap ja muut äijät eivät :D ja sekin kertoo jotain miehistä.
Ja sitten ne vielä syyttävät naisia pinnallisiksi. Projisoivat omaa pinnallista mielenmaisemaansa eivätkä tajua tekevänsä niin.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta voi päätellä, että kaikki etsii ikäistään nuorempaa kumppania. Eipä tarvitse sitten ihmetellä niitä lukuja joiden mukaan puolet teinipojista ja parikymppisistä miehistä on sinkkuja.
En etsi nuorempaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla herään sängystä ja katson kun nuori tyttöystävä hipsii kevyin askelin keittiöön. Päällään hänellä on vain kauluspaitani joka juuri ja juuri peittää pepun. Torkun vielä hetken kunnes heleä ääni kysyy haluanko myös kermavaahtoa pannareilleni? Kyllä vain nuori nainen on mahtava 🤗
Risto 47v
Ja sitten pyydät tyttistä odottamaan pannariensa kanssa sen verran, että voit jakaa kokemuksesi vauvapalstalla...
Eikä 50-vuotias nainen voisi ajatellakaan sinua tai kaltaistasi. Kaikki voittaa!
Tämä. Jopa 50-vuotias taata saattaa vielä oppia jotain, esimerkiksi sen, että nuoretkaan naiset eivät ole limaisten setien riistaa vaan häntä pätevämpiä ja fiksumpia monin tavoin.