Olin kilttinä miehenä varaamassa pöivä Tukholmassa -risteilyä, mutta sitten tajusin ettei minulla ole tyttöystävää 😂
Ja tuollainen reissu itseäni varten olisi totaalisen turhaa ilmaston saastuttamista ihmiseltä, jota ei ole olemassa. Tarkoitan siis itseäni.
Kommentit (53)
Ota ikkunahytti, niin voit pehmonalle kainalossa katsella kauniita merimaisemia.
Vierailija kirjoitti:
Tom Cruise lensi eilen Suomeen pariksi tunniksi. Sinä voi lähteä risteilylle vaikka joka viikko.
Tom Cruisella on tyttöystäv jonka vuoksi hankkia yhteisiä leluja.
Kai sulla on poikaystäviä. Jos ei, hanki itsellesi lääketieteellistä apua.
Olemassaolosi on suoraan sidottu siihen, oletko jonkun poikaystävä vai et? Ei kuulosta kovin hyvältä.
Vinkki vitonen:
Jos ei uskalla lähteä yksin mihinkään, ei ikinä löydä tyttöystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tom Cruise lensi eilen Suomeen pariksi tunniksi. Sinä voi lähteä risteilylle vaikka joka viikko.
Jos miettii Cruisea, on omituista että kivannäköinen rikas mies ei onnistu löytämään naista, jonka kanssa pysyisi yhdessä muutamaa vuotta pidempään. Jotain vikaa on.
Ei kukaan jaksa kaltaistasi ruikuttajaa. Olin sinkku melkein kymmenen vuotta eikä ollut mitään ongelmaa matkustaa ulkomaille, tein reissuja yksin, kavereiden ja äidin kanssa. Ryhdistäydy hyvä mies äläkä aloita jokaista päivääsi täällä ulisemalla. Minulla on nyt oikeasti hyvä ja kiltti mies eikä hän ole ikinä ollut kaltaisesi vikisijä vaan selviytynyt monenlaisesta ollessaan jo 50 ja ymmärräessään, että elämässä kaikki ei aina mene kuten haluaisi.
Voi voi, olen käynyt Tukholman-risteilyllä kymmeniä kertoja ilman poikaystävää. Tukholmassa saa nimittäin olla yksinkin.
Et sinä ilmastoa saastuta. Laiva kulkee joka tapauksessa ja tuhoaa herkän saaristoluonnon ilman sinuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miettii Cruisea, on omituista että kivannäköinen rikas mies ei onnistu löytämään naista, jonka kanssa pysyisi yhdessä muutamaa vuotta pidempään. Jotain vikaa on.
Skientologia
Vierailija kirjoitti:
Pelaa pasianssia. Runkkaa. Sitähän sä naisellakin vain tekisit.
Nuo Ruotsiin olin menossa päiväksi, mutta en keksi mitään syytä miksi sinne pitäisi yksin lähteä. Kahdestaan sentään voisi jakaa muistoja. Ja voi olla naisille yllätys, mutta miesporukassa ei lähdetä päivä Tukholmassa risteilylle sen varsinaisessa tarkoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkäämmät lapset osaavat leikkiä yksinkin. Ja itsevarmat eivät ripustaudu muihin.
Se, ettei ole aikuisikäisenä onnistunut ystävystymään kenenkään kanssa, kertoo vakavista korvienvälisistä ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, olen käynyt Tukholman-risteilyllä kymmeniä kertoja ilman poikaystävää. Tukholmassa saa nimittäin olla yksinkin.
Tämä olikin jo tuossa alkuperäisessä viestissä, että ympäristöään tiedostava ihminen ei tee tuollaista valintaa ellei ole totaalisen itsekäs sielu.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkin voi katsella palavia autoja, ammuskeluja ja pommeja.