Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin kilttinä miehenä varaamassa pöivä Tukholmassa -risteilyä, mutta sitten tajusin ettei minulla ole tyttöystävää 😂

Vierailija
29.05.2025 |

Ja tuollainen reissu itseäni varten olisi totaalisen turhaa ilmaston saastuttamista ihmiseltä, jota ei ole olemassa. Tarkoitan siis itseäni.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että yhteiskunta ja yritykset tulee kaatumaan kun tällaisia AP:n kaltaisia ihmisiä tulee vaan lisää, ja ainoa tapa millä heidän olemassaolo tiedostetaan on viha näitä yksilöitä kohtaan.

Vierailija
22/53 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on usein sinkkutapaamisia. Mene sellaiseen? Hyvässä lykyssä löydät seuraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä porauslautalle kannattaa yksinkin mennä.

Vierailija
24/53 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaa pasianssia. Runkkaa. Sitähän sä naisellakin vain tekisit.

Nuo Ruotsiin olin menossa päiväksi, mutta en keksi mitään syytä miksi sinne pitäisi yksin lähteä. Kahdestaan sentään voisi jakaa muistoja. Ja voi olla naisille yllätys, mutta miesporukassa ei lähdetä päivä Tukholmassa risteilylle sen varsinaisessa tarkoituksessa.

Joka on?

Pillu?

Niin. Sä oot kuvottava.

Vierailija
25/53 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tom Cruise lensi eilen Suomeen pariksi tunniksi. Sinä voi lähteä risteilylle vaikka joka viikko. 

Taisi ostaa saaren, veneen ja muuta tilpehööriä.

Vierailija
26/53 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että yhteiskunta ja yritykset tulee kaatumaan kun tällaisia AP:n kaltaisia ihmisiä tulee vaan lisää, ja ainoa tapa millä heidän olemassaolo tiedostetaan on viha näitä yksilöitä kohtaan.

Psykiatrista hoitoahan nuo ulisijat tarvitsee.

Moni heistä hyötyisi kivestensä poistosta.

Vierailija
27/53 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on usein sinkkutapaamisia. Mene sellaiseen? Hyvässä lykyssä löydät seuraa. 

Mene kirjastoon, mene baariin, mene Tinderiin. Kaikki todella surkeita 'neuvoja', joten voitko olla jo hiljaa?

Vierailija
28/53 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene kirjastoon, mene baariin, mene Tinderiin. Kaikki todella surkeita 'neuvoja', joten voitko olla jo hiljaa?

Laivathan on hyviä paikkoja tavata ihmisiä. Yksi nainen kertoi jääneensä leskeksi ja vietti 3 kk risteillen ympäri maailmaa. Ei halunnut olla kotona. 

Vierailija
29/53 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firestarter nimimerkillä 20 v sitten suomi24lla oli paljonkin juttua yksinäisestä sinkkumiehestä risteilyllä. Mitäköhän hänelle kuuluu, pääsikö ja uskalsiko koskaan yksin risteilemään.

Lähde vaan risteilemään, kolmansien maiden tehtaat savuttaa ja rikkaat suhaa yksityiskoneillaan niin paljon ees taas ettei tavisten risteilyt sun muut matkat ilmastonmuutoksessa paljoa paina. 

Vierailija
30/53 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhden kesän kesätöissä Kauppatorilla. En osannut käyttää kassakonetta, mutta myin aika arvokastakin tavaraa, ilman kuittia, miten sattuu. Siellä kävi amerikkalaisia risteilylaivan asiakkaita. Joskus joku ihmetteli, miksei saa kuittia. Sanoin, että et sinä sitä oikeasti tarvitse. 

Vierailija
31/53 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yhden kesän kesätöissä Kauppatorilla. En osannut käyttää kassakonetta, mutta myin aika arvokastakin tavaraa, ilman kuittia, miten sattuu. Siellä kävi amerikkalaisia risteilylaivan asiakkaita. Joskus joku ihmetteli, miksei saa kuittia. Sanoin, että et sinä sitä oikeasti tarvitse. 

Olisin minä sen kuitin antanut, jos olisin osannut käyttää sitä konetta. Inhoan kassakoneita. Siitä lähtien. 

Yksi mieskin kysyi, että hän kyllä uskoo minua. Että kone ei anna kuittia. Mutta miksi? 

Vierailija
32/53 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et arvosta itseäsi?

Vierailija
33/53 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin minä sen kuitin antanut, jos olisin osannut käyttää sitä konetta. Inhoan kassakoneita. Siitä lähtien. 

Yksi mieskin kysyi, että hän kyllä uskoo minua. Että kone ei anna kuittia. Mutta miksi? 

2 kk olin siellä töissä. Ihan jäätävän stressaavaa, kun kukaan ei ollut opettanut käyttämään kassakonetta. Tietysti se, että risteilyvieraat olivat Suomessa, ja eivät saaneet kuittia. Heidän sanojensa mukaan olisivat kuitenkin Suomessa, ei Venäjällä. 

Vierailija
34/53 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et arvosta itseäsi?

Minä? Arvostan. Mutta olen joutunut selviämään liian vaikeista asioista. 

Vierailija
35/53 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä varatessa ap:lle tuli vasta mieleen, että eihän mulla oo ketään kaveriakaan puhumattakaan naisystävästä. Vähän on myöhäinen sytytys. 

Vierailija
36/53 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et arvosta itseäsi?

Minä? Arvostan. Mutta olen joutunut selviämään liian vaikeista asioista. 

Tuntuu, ettei ole mitään rajoja, mitä minulta vaaditaan. 

Vierailija
37/53 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siinä varatessa ap:lle tuli vasta mieleen, että eihän mulla oo ketään kaveriakaan puhumattakaan naisystävästä. Vähän on myöhäinen sytytys. 

Pointtihan on, että risteilyllä voi tapahtua mitä vain. 

Vierailija
38/53 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ikkunahytti, niin voit pehmonalle kainalossa katsella kauniita merimaisemia (tyttöjä) merimaisemia (tyttöjä) meri (tyttö) meri (tyttö) maisemia tosiaan.

Vierailija
39/53 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Firestarter nimimerkillä 20 v sitten suomi24lla oli paljonkin juttua yksinäisestä sinkkumiehestä risteilyllä. Mitäköhän hänelle kuuluu, pääsikö ja uskalsiko koskaan yksin risteilemään.

Lähde vaan risteilemään, kolmansien maiden tehtaat savuttaa ja rikkaat suhaa yksityiskoneillaan niin paljon ees taas ettei tavisten risteilyt sun muut matkat ilmastonmuutoksessa paljoa paina. 

En ole noin naiivi. Uskon että kotiinjäämiselläni on paljon positiivisempi tulos maapallolle kuin sillä, että lähden yksin ilman mitään sitä tukevaa syytä Tukholmaan.

Kiitos kannustavista viesteistä!

T. AP

Vierailija
40/53 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit mennä pallomereen.

oisko pallimeressä enemmän teinejä?