Missä olet juhannuksen? Kotona vai jossain maaseudulla mökillä?
Kommentit (27)
Näin aikuisiällä juhannus on vain viikonloppu muiden joukossa, ei aiheuta mitään erityisjärjestelyjä. Mökillä en viihdy oli juhannus tai ei, joten juhannus vietetään kotona ok-talossa tai sitten jonnekin reissuun.
Kotona, eikä sitä erityisemmin vietetä. Aiempina vuosina ihanaa oli se, kun naapurit lähti aina pois juhannukseksi. No, nyt meillä on oma talo, niin on aina rauhallista.
Olen juhannuslapsi, joten aiemmin se oli mun synttärien juhlimista. Sitten kun se muuttui, että juhannus on aina viikonloppuna, niin eipä tullut juhlittua.
Aateltiin ukon kanssa yllättää tuttava pariskunta ja mennä heidän mökille, toki ei tyhjin käsin sinne ilmestytä, juhla mokka paketti on jo hankittu alennuksesta.
Stadissa olen. Joka päivällä on työvuoro. Ukko ja lapset menee mökille jo torstaina. Itse menen vasta maanantaina. Työvuoroista ja nukkumisesta jäävän ajan vietän vakkarin kanssa. Hyvää akkujen latausta arkea varten.
Yleensä ulkomailla. Ensi juhannuksena Norjassa. Korona-aikaan oltiin ulkosaariston saaressa mökillä .