Mitä ajattelet ihmisestä joka käyttää sanaa "dinneri"?
Siis, kun on menossa syömään esim. kavereiden kanssa.
Kommentit (33)
ÄO hyvin alhainen. En voi mitään että pidän näitä hieman tyhminä.
Samaa ajattelen siitäkin tyypistä, joka käyttää sanaa breku.
En oikeastaan mitään, midag olisi parempi.
Smaliga måltid
Käyttääkö joku tuota oikeasti? Itse en ole koskaan kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö joku tuota oikeasti? Itse en ole koskaan kuullutkaan.
Kolmikymppisten keskuudessa tuota kuulee joskus.
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan mitään, midag olisi parempi.
Smaliga måltid
Mitä kieltä toi on?
No jos syödään ranuja tai makkispekkiksii majon kanssa, voi ihan hyvin silloin puhua dinneristä.
Broikkuu syövät ovat jo laadukkaamman syömisen ääressä, silloin tulee harkita onko se dinneri vai finedine .
Pidän pinnallisena.
Pinnallisille on tyypillistä käyttää muotisanoja ja anglismeja.
Bisnesjargon on pullollaan näitä ja niillä jopa usein naamioidaan puheen ja tekstin mitätön asiasisältö.
Työskentelin vuosituhannen vaihteessa tietoliikennealalla tuotekehityksessä ja pää meinasi haljeta näistä.
t: nimim. Assburger
Mennään tänään very best friendsien kanssa dinnerille!
Jos tyyppi käyttää muutenkin runsaasti enkun kielisiä lainasanoja en jäisi pohtimaan sanaa. Jotenkin se on aika humoristinenkin ilmaisu . Olen aina pitänyt siitä, miten ihmiset vääntelevät ja keksivät sanontoja ihan tavallisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, ihan tavallista omassa tuttavapiirissäni. Dinner ei ainakaan meillä viittaa mihin tahansa syömiseen, vaan siitä puhutaan silloin jos mennään vähän parempaan ravintolaan, jossa lähtökohtaisesti syödään useampi ruokalaji.
Pizzareissut on sitä "syömistä".
Olette juuri sitä porukkaa joka ilmoittautuu tosi-tv ohjelmiin päästäkseen hetkeksi seiskan sivuille.
Ajattelen että ap on onneton. 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
ÄO hyvin alhainen. En voi mitään että pidän näitä hieman tyhminä.
Kirjoittamasi perusteella et taida itsekkään kovin fiksu olla 🤣
En mitään, ihan tavallista omassa tuttavapiirissäni. Dinner ei ainakaan meillä viittaa mihin tahansa syömiseen, vaan siitä puhutaan silloin jos mennään vähän parempaan ravintolaan, jossa lähtökohtaisesti syödään useampi ruokalaji.
Pizzareissut on sitä "syömistä".