Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmistuin, sain töitä kesän jälkeen, kannattaako kertoa työkkäriin

Vierailija
29.05.2025 |

Valmistuin, ilmottauduin työkkäriin. Sain töitä, mutta vasta elokuusta alkaen. Onko tämä nyt asia joka kannattaa heti kertoa työkkäriin, vai olenko niin kuin ei oliskaan ja haen mukamas töitä koko kesän ja toivon ettei nappaa muualta? 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opettaja ja olen kertonut. Nytkin työ odottaa 5.8. kesän olen työttömänä. Olen hakenut töitä ne työttömyyskuukaudet, ihan normisti sen määrätyn määrän.

Eivät sitten vaadi mitään jäätäviä työllistymissuunnitelmia tai koulutushakuja tms.

Mielelläni ottaisinkin jotain työtä kesäksi, mutta ei ole onnistunut.

Vierailija
22/30 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta eikös työnhakija ole velvollinen ilmoittamaan muutokset tilanteessaan?

Tehty työsopimus on kai sellainen?

Kai ne voivat keksiä joitain sanktioita tästäkin, jos ei ole ilmoittanut asiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska työkkäriä ei ole olemassa. Suosittelen Työllisyyspalveluja joka on tämä nykyinen. Jos työsopimus on niin se kannattaa ilmoittaa ettei tule liikamaksuja jotka peritään takaisin. 

Vierailija
24/30 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kerkiäisi nuori ihminen mansikoita poimimaan kesällä, eikä vaan nostelemaan korvauksia MINUN RAHOILLA!

Töihin siittä!

Vierailija
25/30 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kerkiäisi nuori ihminen mansikoita poimimaan kesällä, eikä vaan nostelemaan korvauksia MINUN RAHOILLA!

Töihin siittä!

Kuka sanoi että olen nuori? 

Vierailija
26/30 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koska työkkäriä ei ole olemassa. Suosittelen Työllisyyspalveluja joka on tämä nykyinen. Jos työsopimus on niin se kannattaa ilmoittaa ettei tule liikamaksuja jotka peritään takaisin. 

Sin menet aina työllisyyspalveluihin? Ja olohuoneeseen, et olkkariin? 

Vierailija
27/30 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin siittä!

Ai että sinun ? Mistä luulet tietäväsi mihin ne sinut veroeurot käytetään jos nyt ylipäätään itsekään olet töissä. Työttömät ei ole ainoa kohde ja on lukuisia muitakin . 

Vierailija
28/30 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin siittä!

Mee nukkumaan 😂

Vierailija
29/30 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen opettaja ja olen kertonut. Nytkin työ odottaa 5.8. kesän olen työttömänä. Olen hakenut töitä ne työttömyyskuukaudet, ihan normisti sen määrätyn määrän.

Eivät sitten vaadi mitään jäätäviä työllistymissuunnitelmia tai koulutushakuja tms.

Mielelläni ottaisinkin jotain työtä kesäksi, mutta ei ole onnistunut.

Sama. Viime kesänkään ei määrätty hakemaan yhden yhtä paikkaa.  Sitä paitsi se on kunta, joka tässä menettelee väärin. Sama työ ja Sama työpaikka jatkuu kesällä. 

Vierailija
30/30 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen maanantaista alkaen työtön työnhakija ja elokuussa alkaa taas työt, juuri eilen työllisyyspalvelun henkilö soitti ja sanoi ettei laita minulle kesäksi työnkakuvelvoitetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme