Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jossain n. 38-46 ikävuoden välillä nainen usein vanhenee muutamassa vuodessa hurjasti

Vierailija
28.05.2025 |

Tapahtuuko se (esi)vaihdevuosien ja hormonaalisen muutosten takia?

Kommentit (336)

Vierailija
281/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 100% varma että mun on 45-vuotiaana naisena helpompi saada parikymppinen seksikumppani kuin saman ikäisellä miehellä. Mun ei tarvi maksaa siitä.

Sun on varmaan helpompi saada parikymppinen seksikumppani kuin parikymppisen miehen. 300-kiloinen nainenkin saa aina jonkun miehen tyhjentämään kassinsa itseensä. Mitä siis yrität oikein kertoa?

Sitä, että mun on helpompi saada nuori mies seksikumppaniksi kuin keski-ikäisen miehen saada nuori nainen seksikumppaniksi. Mitä sinä puolestasi oikein yrität kysyä?

Niin, siis naisen on helpompi saada seksiä mieheltä kuin miehen naiselta. Tämä tosiaan on yksi naisten etuoikeuksista, joita naiset yrittävät aina vimmatusti kieltää. Oletko jotenkin ylpeä tuosta?

Mutta tämähän kertoo ennen kaikkea miehistä. Miksi antavat niin helpolla?

Vierailija
282/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 100% varma että mun on 45-vuotiaana naisena helpompi saada parikymppinen seksikumppani kuin saman ikäisellä miehellä. Mun ei tarvi maksaa siitä.

Olen 100% varma että 45-vuotiaalla miehellä on helpompi saada parikymppinen elämänkumppani kuin saman ikäisellä naisella. Seksikumppaniksi kelpaaminen kenelle tahansa ei varsinaisesti ole mikään saavutus.

Tässä nyt vaan puhuttiin seksuaalisesta arvosta, ei muusta. Jos parikymppinen tyytyy 45-vuotiaaseen mieheen, kyse on rahasta tai mt-ongelmista. Niistä ei nyt puhuttu. 

Mutta jos parikymppinen mies kelpuuttaa yhdeksi yöksi päälle käyvän puuman, on se aitoa rakkautta?

Edelleen, seksuaalisesta arvosta puhuttiin. Miksi seksi on sulle niin iso tabu? Ehkä siksi, että sun on vaikeaa saada seksiä itseäsi nuoremmilta. Mulle se on helppoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tapahtuu miehille, ap ei vain miehenä sitä halua huomata. On tutkimusta siitä, että ihmiset ylipäänsä vanhenevat 2 portaassa, eka tulee n 42 v ja toinen n 60 v. Tuosta tutkimuksesta oli uutisia loppuvuonna ainakin Hesarissa.

Sillä erotuksella, että miesten arvostus kasvaa, naisten laskee.

Lol, päinvastoin. Naisista aletaan puhua milfeinä ja puumina, miehistä tulee setämiehiä. Silloinhan naisten seksielämä vasta alkaa.

Työelämässäkin suhtaudutaan aikuiseen naiseen ihan eri tavalla kuin nuoreen naiseen. Arvostetaan, ei tytötellä.

Nuoria naisia arvostavat kaikki miehet teinipojasta vaariin. Niin se vain menee. Nuorelle naiselle riittää että on oma itsensä, kellekäön

Tämä on niin totta. 

Vierailija
284/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä ole noin vanhaa naista vielä katsellut. Kyllä 25 vuotta on raja että menee nainen vaihtoon. Harva ajaa noin vanhalla autollakaan.

T. Herra 47

Tuo on totta molempiin tuossa iässä paljon vikoja ja vaihtaminen parempi vaihtoehto kuin kokeilla korjailla.

Vierailija
285/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 100% varma että 45-vuotiaalla miehellä on helpompi saada parikymppinen elämänkumppani kuin saman ikäisellä naisella. Seksikumppaniksi kelpaaminen kenelle tahansa ei varsinaisesti ole mikään saavutus.

Tässä nyt vaan puhuttiin seksuaalisesta arvosta, ei muusta. Jos parikymppinen tyytyy 45-vuotiaaseen mieheen, kyse on rahasta tai mt-ongelmista. Niistä ei nyt puhuttu. 

Mutta jos parikymppinen mies kelpuuttaa yhdeksi yöksi päälle käyvän puuman, on se aitoa rakkautta?

Edelleen, seksuaalisesta arvosta puhuttii

Sinä puhut. Muille tässä keskustelussa voi olla muitakin tasoja. Mutta hienoa että voit olla ylpeä itsestäsi kun vielä kelpaat jollekin nuoremmalle.

Vierailija
286/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisviha näkyväksi

Ei ole naisvihaa todeta fakta. Pitää paikkansa, että vanheneminen on useimmilla nopeaa tuossa ikähaarukassa.

n45

Jep, kaikki vanhenee. Itse en ole kiinnostunut vanhemmista miehistä, mutta tiedostan, että ei mulla ole enää montaa hyvää vuotta hyvännäköisten nuorten miesten huomion suhteen joten nyt pitää nauttia kun vielä voi! 

Vierailija
287/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä puhut. Muille tässä keskustelussa voi olla muitakin tasoja. Mutta hienoa että voit olla ylpeä itsestäsi kun vielä kelpaat jollekin nuoremmalle.

Tässä lainattiin mun kommenttia, jossa puhuin seksuaalisesta arvosta. Lainaa jonkun muun kommenttia, jossa puhutaan jostain muusta, jos haluat puhua jostain muusta.

Ei mun tarvi olla ylpeä siitä että saan halutessani seksiä nuorilta, komeilta miehiltä. Se vaan on fakta, jonka toin esiin kun joku luuli keski-ikäisen naisen seksuaalisen arvon olevan matalampi kuin keski-ikäisen miehen. Näinhän asia ei ole.

Vierailija
288/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain katkerat ihmiset haukkuupi muita.

Vierailija
289/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen satu-täti siellä sitten. 

Vierailija
290/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tapahtuu miehille, ap ei vain miehenä sitä halua huomata. On tutkimusta siitä, että ihmiset ylipäänsä vanhenevat 2 portaassa, eka tulee n 42 v ja toinen n 60 v. Tuosta tutkimuksesta oli uutisia loppuvuonna ainakin Hesarissa.

Saattaa olla juuri näin. Vähän yli nelkymppisenä tunsin itseni tosi väsyneeksi mutta fyysinen työ piti hyvässä kunnossa. Nyt noin kuusikymppisenä kunto on huonoin varmaan koko elämässä kun ei ole töitä (vakituisia) ollut pariin vuoteen. Eräs hyvä ystävä on kyllä säilynyt tosi hyvin vaikka on lähempänä kuuttakymppiä Hän on jo isomummo, tuli mummoksi 37- vuotiaana,äidiksi 17- vuotiaana. Yksilöllistä.

Vierailija
291/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisen naisen seksuaalinen arvo on matalampi kuin keski-ikäisen miehen, se on fakta, jos osaat tarkastella asiaa hieman laajemmin.

Vierailija
292/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehitysmaasta eritoten, kuten esim. Thaimaata -  mutta kuinka pitkäksi aikaa sieltäkään, jos miehellä ei ole rahaa? 

Vierailija
293/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisen naisen seksuaalinen arvo on matalampi kuin keski-ikäisen miehen, se on fakta, jos osaat tarkastella asiaa hieman laajemmin.

Selitä. Minua oikeasti kiinnostaa miten tämä voisi olla näin. Jos keski-ikäinen nainen saa seksiä helposti ja vielä niiltä halutuimmilta miehiltä eli nuorilta ja komeilta, mutta keski-ikäinen mies ei saa seksiä halutuimmilta naisilta eli nuorilta ja kauniilta kuin lähinnä rahalla, niin miten keski-ikäisen miehen seksuaalinen arvo olisi kuitenkin korkeampi? Kenelle se on korkea ja miten se ilmenee? Ja maksulliset naiset eli miehen rahat ei käy vastaukseksi, keski-ikäinen nainen voisi peuhata komeiden kollien kanssa maksutta vaikka joka yö. 

Vierailija
294/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko

Vierailija
295/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi vaihdevuodet myöhään. 55-vuotiaana vasta aloin huomaamaan ensimmäisiä vanhenemisen merkkejä. Nyt 10 vuotta myöhemmin ikääntymisen merkit näkyy kaulassa, vatsassa ja minulle on tulemassa buldogin posket. Pitäisiköhän mennä kasvojen kiristykseen? Ryppyjä ei vielä ole.

Vierailija
296/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kyllä lähestyneet aika paljonkin nuoremmat miehet. En ole itse ikinä ensin lähestynyt paljon nuorempia. En muutenkaan lähesty miehiä ensin.

Vierailija
297/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisviha näkyväksi

Ei ole naisvihaa todeta fakta. Pitää paikkansa, että vanheneminen on useimmilla nopeaa tuossa ikähaarukassa.

n45

Mutta miehillä se on todella nopeaa. Sen huomaa, kun on ollut 5 vuotta etätöissä ja työkavereita näkee harvoin. Työkavereista keski-ikäiset miehet ovat näiden 5 vuoden aikana vanhentuneet enemmän kuin samanikäiset naiset.

Vierailija
298/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on kyllä lähestyneet aika paljonkin nuoremmat miehet. En ole itse ikinä ensin lähestynyt paljon nuorempia. En muutenkaan lähesty miehiä ensin.

Mulla on ollut 40+ seksuaalinen menekki parhainta ikinä. Olin nuorena ihan kaunis, mutta aika vähän mua lähestyttiin. Ja hyvin harvoin ne, joita itse olisin halunnut eli suht oman ikäiset miehet.

Hoikkana, pitkähiuksisena, urheilullisena, lapsettomana nelikymppisenä naisena sitten saatoin omaksikin yllätyksekseni käytännössä valita miehen mistä tahansa ikäluokasta. Kovin paljon nuorempia en ole harrastanut koska päädyin parisuhteeseen ikäiseni miehen kanssa, mutta enemmän niitä nuoria miehiä nyt lähestyy kuin silloin kun olin itsekin nuori. Jos nyt eroaisin, niin en mä varmaan kauaa pohtisi ottaisitko seksiseuraksi viriilin nuoren miehen vai jonkun omasta ikäluokasta saati vanhemmasta. Jos siis vain seksistä puhutaan. 

Vierailija
299/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Vanheneminen on ikävää, mutta se on kuitenkin kahdesta vaihtoehdosta se parempi.

Vierailija
300/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tähän ketjuun piti vetää miesten vanheneminen mukaan? 

Miksi ylipäätään tehdä ketju vanhenemisesta, sehän on niin luonnollinen asia.