Jossain n. 38-46 ikävuoden välillä nainen usein vanhenee muutamassa vuodessa hurjasti
Kommentit (336)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tähän ketjuun piti vetää miesten vanheneminen mukaan?
Koska palstanaisten olotila on heidän rupsahtamisesta keskusteltaessa kuin Tommi Läntisen laulussa:
Syvälle sydämeen sattuu 😭😭
Ei tuollaista laulua tiedä kuin papparaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai nainen vanhenee, kuten mieskin. Luonnonlaki. Jos tästä järkyttyy, pitänee vielä vähän lisää kasvaa.
Molemmat vanhenee, mutta vain naisella ulkonäkö romahtaa.
Jos sulla miehenä ei ulkonäkö romahda, niin tiedätkö mistä se kertoo? Siitä, ettei sulla koskaan mitään ulkonäköä ole ollutkaan :D
Et ole koskaan elänyt komeana tai edes normaalin energisen nuoren miehen elämää (jolle pilunsaanti on normaalia), joten olet vähän jäävi kommentoimaan mitään. Tietysti joku Kim Dotcomkin saa rahalla, mutta jos nyt puhutaan ns. normaalin rajoissa olevista ihmisistä..
Ei palstanainen vain kykene keskustelemaan asioista yleisellä tasolla. Mikähän siinäkin on, ettei äly riitä tarkastelemaan asioita väestötasolla? Minä, minä, sinä, sinä. Varmaan se oman naaman rupsahtaminen ottaa niin koville, ettei järjellinen keskustelu aiheesta onnistu. Onneksi miehenä ei koe samanlaista äkillistä naaman valahtamista, niin pystyy rauhallisesti ja objektiivisesti keskustelemaan tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai nainen vanhenee, kuten mieskin. Luonnonlaki. Jos tästä järkyttyy, pitänee vielä vähän lisää kasvaa.
Jos sulla miehenä ei ulkonäkö romahda, niin tiedätkö mistä se kertoo? Siitä, ettei sulla koskaan mitään ulkonäköä ole ollutkaan :D
Et ole koskaan elänyt komeana tai edes normaalin energisen nuoren miehen elämää (jolle pilunsaanti on normaalia), joten olet vähän jäävi kommentoimaan mitään. Tietysti joku Kim Dotcomkin saa rahalla, mutta jos nyt puhutaan ns. normaalin rajoissa olevista ihmisistä..
Ei palstanainen vain kykene keskustelemaan asioista yleisellä tasolla. Mikähän siinäkin on, ettei äly riitä tarkastelemaan asioita väestö
Naurahdin ääneen tuolle viestisi lopulle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Sinäkin vanhenet. Vanheneminen on täysin vääjäämätöntä. Aloit kuolla päivänä jona synnyit.
Mikähän siinäkin on kun miehet naisten vanhenemisesta haluaa keskustella?? Itse vanhenevat kuitenkin tuplavauhtia naisiin verrattuna. 🤔😆
No kun se on kiva naureskella naisille, kun itse menen ikuisesti kolmevitosesta lippiksessäni ja farkkuasussa.
Et mene.
Vierailija kirjoitti:
Mies vanhenee kuin viini ja nainen kuin maito. Vanha viisaus sekä absoluuttinen totuus.
Maito on parempaa!
Tohtiiko 39v naista painasta paljaalla? Jottei tule sitten laskuja jälestäpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei palstanainen vain kykene keskustelemaan asioista yleisellä tasolla. Mikähän siinäkin on, ettei äly riitä tarkastelemaan asioita väestötasolla? Minä, minä, sinä, sinä. Varmaan se oman naaman rupsahtaminen ottaa niin koville, ettei järjellinen keskustelu aiheesta onnistu. Onneksi miehenä ei koe samanlaista äkillistä naaman valahtamista, niin pystyy rauhallisesti ja objektiivisesti keskustelemaan tästä.
Rauhallisesti ja objektiivisesti todellakin :D
-eri
No enpä ole noin vanhaa naista vielä katsellut. Kyllä 25 vuotta on raja että menee nainen vaihtoon. Harva ajaa noin vanhalla autollakaan.
T. Herra 47
Sinä päivänä kun täytin 46 vanheneminen kiihtyi tuhatta ja sataa ihan muutaman kuukauden aikana.
Vierailija kirjoitti:
No enpä ole noin vanhaa naista vielä katsellut. Kyllä 25 vuotta on raja että menee nainen vaihtoon. Harva ajaa noin vanhalla autollakaan.
T. Herra 47
milloin sulla nainen ollu Herrra 47?
Vierailija kirjoitti:
Olen 100% varma että mun on 45-vuotiaana naisena helpompi saada parikymppinen seksikumppani kuin saman ikäisellä miehellä. Mun ei tarvi maksaa siitä.
Olen 100% varma että 45-vuotiaalla miehellä on helpompi saada parikymppinen elämänkumppani kuin saman ikäisellä naisella. Seksikumppaniksi kelpaaminen kenelle tahansa ei varsinaisesti ole mikään saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Herra 47
milloin sulla nainen ollu Herrra 47?
Never mutta ei ole autoakaan.
Vanheneminen on etuoikeus. Itselle tuli syöpähoitojen myötä ikää lisää 10 vuotta naamaan ja kroppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 100% varma että mun on 45-vuotiaana naisena helpompi saada parikymppinen seksikumppani kuin saman ikäisellä miehellä. Mun ei tarvi maksaa siitä.
Olen 100% varma että 45-vuotiaalla miehellä on helpompi saada parikymppinen elämänkumppani kuin saman ikäisellä naisella. Seksikumppaniksi kelpaaminen kenelle tahansa ei varsinaisesti ole mikään saavutus.
No enpä tiedä onko tuossakaan mitään eroa. Molemmat joutuu todnäk kompensoimaan taloudellisesti, ja jos ei muualta niin kehitysmaista hankkimaan sen parikymppisen elämänkumppanin...
Vierailija kirjoitti:
Oon 39 enkä jaksa odottaa. Oon miettinyt jos leikkais hiukset lyhyiksi ja lihois vielä muutaman kilon, jos sitten sais olla viimein rauhassa. Haluan vain elää mukavaa simppeliä elämää ilman että kukaan mies tulee väkisin tutustumaan.
Semmoset humblebragit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt vaan puhuttiin seksuaalisesta arvosta, ei muusta. Jos parikymppinen tyytyy 45-vuotiaaseen mieheen, kyse on rahasta tai mt-ongelmista. Niistä ei nyt puhuttu.
No tottahan se on, että useimmat naiset ns. törmäävät seinään ulkonäöllisesti siinä neljänkympin korvilla tai vähän sen jälkeen. Toki aina löytyy poikkeuksia. Miehet eivät ehkä niinkään. Ja mitä pariutumiseen tulee, niin miehillehän naisen ulkonäkö on tunnetusti paljon tärkeämpi ominaisuus kuin miehen ulkonäkö naisille. Naiset arvostavat kumppanissa enemmän ominaisuuksia, jotka iän myötä vain paranevat (itsevarmuus, keskustelutaito, tunnetaidot, yleinen sivistys jne.). Siksi niitä avioliittoja onkin enemmän niin päin, että mies on vanhempi. Joskus selvästikin vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt vaan puhuttiin seksuaalisesta arvosta, ei muusta. Jos parikymppinen tyytyy 45-vuotiaaseen mieheen, kyse on rahasta tai mt-ongelmista. Niistä ei nyt puhuttu.
Mutta jos parikymppinen mies kelpuuttaa yhdeksi yöksi päälle käyvän puuman, on se aitoa rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Naisviha näkyväksi
Ei ole naisvihaa todeta fakta. Pitää paikkansa, että vanheneminen on useimmilla nopeaa tuossa ikähaarukassa.
n45
Yes olet liian sexy työmarkkinoille..