Jossain n. 38-46 ikävuoden välillä nainen usein vanhenee muutamassa vuodessa hurjasti
Kommentit (336)
Alkaa jotenkin säälittämään nämä ihmisreppanat, joilla on tarve oksentaa kaikenlaista aivotonta kuonaa nettiin. Toivottavasti se kuitenkin helpottaa oloa edes hiukan. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos seuraisit keskustelua, tietäisit, että nyt puhutaan siitä, miten miesten arvo muka nousee ikääntyessä ja naisten laskee. Kuitenkin naisilla riittää hyvännäköistä seuraa edelleen ja miehillä ei, mikäli mies ei ole valmis maksamaan siitä. Eli asetelma pysyy tasan samana kuin nuorempanakin, ei nouse eikä laske, kummallakaan."
Naisen arvonmuutos määritellään tietenkin vertaamalla nuoria naisia vanhoihin naisiin. Ovatko roikkuvanaamaiset tädit nuorten miesten keskuudessa halutumpia kuin nuoret naiset? Tuskin kukaan tolkun ihminen niin luulee. Miesten suhteen asia on erilainen, sillä moni nuori nainen arvostaa miehessä iän tuomaa kypsyyttä, itsevarmuutta, kokemusta ja karismaa.
No miksi se vanhojen miesten arvostus ei näy missään? Miksi nuoret naiset ei kuitenkaa
Selvä. Mä vaan en näe koskaan mitään sutinaa vanhojen miesten ja nuorten naisten välillä. En ole myöskään itse harrastanut seksiä nuorena vanhojen miesten kanssa eikä kavereistakaan kukaan ollut tällaisesta kiinnostunut. Ilmeisesti tätä tapahtuu sitten jossain netin syövereissä, missä nuoret naiset on kiinnostuneita vanhoista miehistä. Nainen saa kuitenkin nuorta miestä ilman rahaakin. Siitä tässä puhuttiin.
En minäkään ole ollut kiinnostunut vanhemmista miehistä, mutta olen silti nähnyt vierestä tyttöjä/naisia, jotka ovat olleet kiinnostuneita joistain vanhemmista miehistä :D Ei se mitenkään kovin harvinaista ole, vaikka suurinosa naisista tykkääkin enempi about ikäisistään. Nykynuoret on myös ehkä avoimempia kokeilemaan kaikenlaista, ja daddyt ja milfit trendaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos seuraisit keskustelua, tietäisit, että nyt puhutaan siitä, miten miesten arvo muka nousee ikääntyessä ja naisten laskee. Kuitenkin naisilla riittää hyvännäköistä seuraa edelleen ja miehillä ei, mikäli mies ei ole valmis maksamaan siitä. Eli asetelma pysyy tasan samana kuin nuorempanakin, ei nouse eikä laske, kummallakaan."
Naisen arvonmuutos määritellään tietenkin vertaamalla nuoria naisia vanhoihin naisiin. Ovatko roikkuvanaamaiset tädit nuorten miesten keskuudessa halutumpia kuin nuoret naiset? Tuskin kukaan tolkun ihminen niin luulee. Miesten suhteen asia on erilainen, sillä moni nuori nainen arvostaa miehessä iän tuomaa kypsyyttä, itsevarmuutta, kokemusta ja karismaa.
No miksi se vanhojen miesten arvostus
Missä kohtaa sanottiin, että miehet saavat seksiä helpommin kuin naiset? Tässä on juuri päinvastaista alleviivattu koko ajan. Menee pikkuhiljaa usko teidän palstanaisten älykkyyteen.
Oma älykkyytesi tässä nyt loistaa poissaolollaan. Jatkuvastihan sä intät kuinka miehet ei ole baarissa vaan panemassa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tähän ketjuun piti vetää miesten vanheneminen mukaan?
Koska on tosi outoa puhua pelkästään naisten vanhenemisesta kun on kuitenkin tutkittu tosiasia että naiset vanhenevat hitaammin kuin miehet. Miksi hiljetä miesten vanhenemisesta, joka on huomattavasti rajumpaa ja nopeampaa? En ymmärrä.
Tehkää siitä oma ketjunsa, nyt käsitellään rupsahtavia kurppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi se vanhojen miesten arvostus
En minäkään ole ollut kiinnostunut vanhemmista miehistä, mutta olen silti nähnyt vierestä tyttöjä/naisia, jotka ovat olleet kiinnostuneita joistain vanhemmista miehistä :D Ei se mitenkään kovin harvinaista ole, vaikka suurinosa naisista tykkääkin enempi about ikäisistään. Nykynuoret on myös ehkä avoimempia kokeilemaan kaikenlaista, ja daddyt ja milfit trendaa.
Jep, en mä sano ettei kukaan nuori nainen olis kiinnostunut vanhemmista. Vaan että toisinpäin se on paljon yleisempää. Jos juttelen mieskavereideni kanssa, lähes jokainen on varmasti kokeillut nuorena vanhempaa naista. Naispuolisista kavereista aika harva on kokeillut nuorena vanhempaa miestä. Tähän on ihan biologiset syyt.
Mä muuten työskentelen nuorten parissa, enkä sanois ollenkaan että nuoret olisi nykyään avoimempia. Päinvastoin. Jo 5-10 vuotta vanhempi mies koetaan olevan vanha äijä, yäk. Nuoret naiset on tasa-arvon perään, he haluaa tasavertaisen suhteen ja hyvännäköisen miehen. Nuo daddy-jutut menee sitten siihen rahan hankkimisen puolelle. Sitä toki mietitään, olisko se helppoa kun joku ällö äijä vaan maksaisi ja pystyiskö sitä harrastaa seksiä. Mutta siitä ei nyt ollut kyse.
Vierailija kirjoitti:
Moni 20-vuotias mies ei pääse yksin kyykystä ylös.
Suomalaistutkimus: Miesten keho ikääntyy nopeammin kuin naisten
Valitettavasti totta.
"Oma älykkyytesi tässä nyt loistaa poissaolollaan. Jatkuvastihan sä intät kuinka miehet ei ole baarissa vaan panemassa :D"
Missä kohtaa siis sanottiin, että miehet saavat seksiä helpommin kun naiset? Vastaa tähän.
Mulla alkoi hiukset harmaantua 32-vuotiaana ja sain lapsen 38-vuotiaana. Iho on edelleen lähes rypytön, mutta hiukset on 39-vuotiaana sen näköiset että on pakko värjätä tyvikasvu piiloon. Harmaa väri ei sovi yhtään kun oma väri on tumma ja iho keltapohjainen niin se syö kaikki värit kasvoilta.
En mä kyllä ymmärrä edes mikä tämä keskustelu on olevinaan. Kaikki vanhenevat ja pikku hiljaa sitä alkaa olla tyytyväinen siitä ettei ole mitään oikeasti vakavaa terveysongelmaa. Nuori en enää halua edes olla kun olin silloin niin hölmö monien asioiden suhteen. Nykyään on sentään jotain perspektiiviä asioihin. Voisi todella paljon huonomminkin asiat olla.
Hah, niin tuttua. Miehet koittaa dissata naisten vanhenemista, sitten tiede todistaa että miehet itse vanhenee nopeammin.
Seuraavaksi miehet koittaa dissata naisten seksuaalista arvoa. Ja sitten itse todistavat että nainen saa koko ikänsä seksiä kuumilta nuorilta miehiltä jos haluaa.
Mä tykkään olla nainen.
Tottakai nainen vanhenee, kuten mieskin. Luonnonlaki. Jos tästä järkyttyy, pitänee vielä vähän lisää kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama tapahtuu miehille, ap ei vain miehenä sitä halua huomata. On tutkimusta siitä, että ihmiset ylipäänsä vanhenevat 2 portaassa, eka tulee n 42 v ja toinen n 60 v. Tuosta tutkimuksesta oli uutisia loppuvuonna ainakin Hesarissa.
En ole 42 mutta olen jo mielestäni vanhan näköinen.... haha
Vierailija kirjoitti:
Tottakai nainen vanhenee, kuten mieskin. Luonnonlaki. Jos tästä järkyttyy, pitänee vielä vähän lisää kasvaa.
Molemmat vanhenee, mutta vain naisella ulkonäkö romahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa ja kun minä luulin että me vanhennutaan kehdosta hautaan samanaikaisesti, eli 24h vuorokaudessa meistä jokainen, eikö olekkin mielenkiintoista? Lisää tyhmiä väitteitä peliin.
Luulit väärin, biologinen ikä voi vaihdella todella paljon yksilöstä toiseen, osansa on geeneillä sekä elintavoilla. Vedä kollageenijauhetta ja mene lenkille, jätä se sipsi siideri ja netflix vähän vähemmälle kiits.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se johtuu siitä että pidät vain nuoria kauniina. Opettele näkemään vanhemman naisen kauneus. Rakastu nuoreen naiseen ja kohtele häntä kunnioittaen, rakasta ja tulet näkemään kauniin naisen sitten vanhempana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla miehenä ei ulkonäkö romahda, niin tiedätkö mistä se kertoo? Siitä, ettei sulla koskaan mitään ulkonäköä ole ollutkaan :D
Et ole koskaan elänyt komeana tai edes normaalin energisen nuoren miehen elämää (jolle pilunsaanti on normaalia), joten olet vähän jäävi kommentoimaan mitään. Tietysti joku Kim Dotcomkin saa rahalla, mutta jos nyt puhutaan ns. normaalin rajoissa olevista ihmisistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tapahtuu miehille, ap ei vain miehenä sitä halua huomata. On tutkimusta siitä, että ihmiset ylipäänsä vanhenevat 2 portaassa, eka tulee n 42 v ja toinen n 60 v. Tuosta tutkimuksesta oli uutisia loppuvuonna ainakin Hesarissa.
Sillä erotuksella, että miesten arvostus kasvaa, naisten laskee.
Eikä laske. Ainakin työelämässä arvostus on noussut ihan valtavasti, kun ei enää näytä "seksiobjektilta". On ikään kuin ensimmäistä kertaa vakavasti otettava asiantuntija, eikä esim. flirtin ja sukupuolen kautta erityishuomioimisen kohde.
Puolisonkin löysin vasta 44-vuotiaana, ja oikein hyvin silläkin saralla oli tarjolla seuraa etsiviä miehiä. Toki etsin ikäisiäni, ei varmasti 44-vuotiaan suosio olisi parikymppisten tai kolmekymppisten parissa kummoinen ollut.
Aa tästäkö mun ei menestys työnsaralla johtuu?
Mies vanhenee kuin viini ja nainen kuin maito. Vanha viisaus sekä absoluuttinen totuus.
Seuraatko keskustelua lainkaan? Kyseessä on edelleenkin kysymys siitä, kumman arvo laskee vanhetessa, miehen vai naisen.