Jossain n. 38-46 ikävuoden välillä nainen usein vanhenee muutamassa vuodessa hurjasti
Kommentit (336)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisen naisen seksuaalinen arvo on matalampi kuin keski-ikäisen miehen, se on fakta, jos osaat tarkastella asiaa hieman laajemmin.
Selitä. Minua oikeasti kiinnostaa miten tämä voisi olla näin. Jos keski-ikäinen nainen saa seksiä helposti ja vielä niiltä halutuimmilta miehiltä eli nuorilta ja komeilta, mutta keski-ikäinen mies ei saa seksiä halutuimmilta naisilta eli nuorilta ja kauniilta kuin lähinnä rahalla, niin miten keski-ikäisen miehen seksuaalinen arvo olisi kuitenkin korkeampi? Kenelle se on korkea ja miten se ilmenee? Ja maksulliset naiset eli miehen rahat ei käy vastaukseksi, keski-ikäinen nainen voisi peuhata komeiden kollien kanssa maksutta vaikka joka yö.
Onko mielestäsi seksuaalinen arvo yhtäkuin pantavaksi kelpaaminen? Kuulostaa aika vinoutuneelta. Ilmeisesti maksullisilla on erittäi
Mitä se sinun mielestäsi on? Itse näen, että seksuaalinen arvo on sama kuin seksuaalinen haluttavuus. Se tarkoittaa sitä kuinka hyvin kelpaa, eli kuinka helposti saa seksiä. Ei siihen tarvitse sekoittaa mitään moraalia tai rahaa. Ei sitä seksiä tarvitse edes harrastaa voidakseen sanoa että oma seksuaalinen arvo on korkealla, vaan niin voit sanoa jos sinulla on mahdollisuus harrastaa seksiä helposti ja haluttavien kumppanien kanssa eikä sinun tarvitse esim maksaa siitä.
Voit kuitenkin olla huoleti, mä olen parisuhteessa enkä harrasta seksiä muiden kuin oman miehen kanssa. Tarkastelen asiaa vain teoreettisesti. Keski-ikäisen naisen seksuaalinen arvo on korkeampi kuin samanikäisen miehen, koska seksiä on keski-ikäiselle naiselle saatavilla enemmän ja haluttavammilta ehdokkailta sekä ilmaiseksi. Siitä pelkästään oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisen naisen seksuaalinen arvo on matalampi kuin keski-ikäisen miehen, se on fakta, jos osaat tarkastella asiaa hieman laajemmin.
Selitä. Minua oikeasti kiinnostaa miten tämä voisi olla näin. Jos keski-ikäinen nainen saa seksiä helposti ja vielä niiltä halutuimmilta miehiltä eli nuorilta ja komeilta, mutta keski-ikäinen mies ei saa seksiä halutuimmilta naisilta eli nuorilta ja kauniilta kuin lähinnä rahalla, niin miten keski-ikäisen miehen seksuaalinen arvo olisi kuitenkin korkeampi? Kenelle se on korkea ja miten se ilmenee? Ja maksulliset naiset eli miehen rahat ei käy vastaukseksi, keski-ikäinen nainen voisi peuhata komeiden kollien kanssa maksutta vaikka joka yö.
Onko mielestäsi seksuaalinen arvo yhtäkuin pantavaksi kelpaaminen? Kuulostaa aika vinoutuneelta. Ilmeisesti maksullisilla on erittäi
No onhan se sillä tavalla, että kyllähän nainen nauttii kun pääsee mieluisen miehen pantavaksi. Naiset tykkää olla pantavana, paitsi jos mies ei miellytä heitä ja haisee väärälle tms.
Olen kyllä hänen kanssaan aivan eri mieltä tuosta, etteikö myös keski-ikäiset miehet saisi nuorta petiseuraa ja ihan ilmatteeksikin. Saa ne, mutta se on tietty ihan subjektiivinen näkemys kuka on kenenkin mielestä komea tai kaunis.
Biologialtaan nainen ja mies on keski-iässä siinä mielessä eri asemassa, että naisilla lisääntymiskyky mennyt kun taas miehet voi periaatteessa siittää, vaikka sperman laatu ei enää parhaimmillaan olekaan.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Tämä on minusta aina yhtä hauskaa, kun jotkut idioottivajakit eivät näe sitä, että ihan samoilla ikävuosilla ne miehetkin rupsahtaa ihan vastaavasti. Typerimmät kuvittelee vielä olevansa jotain haluttuja harmaita pantteireita. Ei voi kuin nauraa.
Linkki tuosta pantteri jutusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisviha näkyväksi
Vaihdevuodet naisvihaa?
Ei tämän ikäisillä naisilla yleensä ole vaihdevuodet.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja mies vanhenee ihan yhtälailla. Myös miehillä tapahtuu hormonaalisia muutoksia. Hiukset harvenee, lihasmassaa häviää, rasvapitoisuus nousee jne.
Monille tulee sellainen kuiva nariseva ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mielestäsi seksuaalinen arvo yhtäkuin pantavaksi kelpaaminen? Kuulostaa aika
Miehiltä seksin saaminen ei tee sinua haluttavaksi, vaikka niin haluat ajatella. Miehillä on tarpeita ja niitä tyydytetään milloin mihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Sinäkin vanhenet. Vanheneminen on täysin vääjäämätöntä. Aloit kuolla päivänä jona synnyit.
Mikähän siinäkin on kun miehet naisten vanhenemisesta haluaa keskustella?? Itse vanhenevat kuitenkin tuplavauhtia naisiin verrattuna. 🤔😆
No kun se on kiva naureskella naisille, kun itse menen ikuisesti kolmevitosesta lippiksessäni ja farkkuasussa.
Hanki parempi peili
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mielestäsi seksuaalinen a
Miehiltä seksin saaminen ei tee sinua haluttavaksi, vaikka niin haluat ajatella. Miehillä on tarpeita ja niitä tyydytetään milloin mihinkin.
No samapa tuo haluavatko he minua vai eivät kunhan antavat sitä seksiä :D Ja kyllä ne ovat antaneet, ei minua kiinnosta mitä ne miettii. Ei ne ainakaan silmät kiinni setelitukkoa ajatellen pane, kuten naiset sun kanssa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mielestäsi seksuaalinen arvo yhtäkuin pantavaksi kelpaaminen? Kuulostaa aika
Mitä se sinun mielestäsi on? Itse näen, että seksuaalinen arvo on sama kuin seksuaalinen haluttavuus. Se tarkoittaa sitä kuinka hyvin kelpaa, eli kuinka helposti saa seksiä. Ei siihen tarvitse sekoittaa mitään moraalia tai rahaa. Ei sitä seksiä tarvitse edes harrastaa voidakseen sanoa että oma seksuaalinen arvo on korkealla, vaan niin voit sanoa jos sinulla on mahdollisuus harrastaa seksiä helposti ja haluttavien kumppanien kanssa eikä sinun tarvitse esim maksaa siitä.
Voit kuitenkin olla huoleti, mä olen parisuhteessa enkä harrasta seksiä muiden kuin oman miehen kanssa. Tarkastelen asiaa vain teoreettisesti. Keski-ikäisen naisen seksuaalinen arvo on korkeampi kuin samanikäisen miehen, koska seksiä on keski-ikäiselle naiselle saatavilla enemmän ja haluttavammilta ehdokkailta sekä ilmaiseksi. Siitä pelkästään oli kyse.
Tuohan riippuu ihan siitäkin miltä se keski-ikäinen mies tai nainen näyttää.
Somettaja Emmi Nuorgam ei ollut edes keski-iässä, kun oli jo sellainen pullukka pottatukka, ettei suhteen avattuaan saanut treffiseuraa toisin kuin miehensä. Hänen miehensä oli ilmeisesti paremmassa kunnossa ja paremman näköinen, jolloin pääsi hyötymään avoimesta suhteesta enemmän.
Jos otetaan kaksi 45-vuotiasta fitissä kunnossa olevaa geenikaunista/-komeaa, niin tuskin on seksin saamisessa mitään eroa. Ja jos otetaan kaksi 45v pulleroa jotka ei niin huolehdi itsestään, niin tiedän kyllä, että ainakin se nainen saa nuoria miehiä panemaan itseään, mutta ei ne miehet ole komeita. Varmaan se pullero 45v mieskin saa jonkun nuoremman sipsin hajuisen tyllerön alleen huokailemaan, kun on niin ~Turvallinen Olo~ tämän daddyn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin teidän logiikalla se maksullinenhan on vain niin uskomattoman kuuma että miehet haluavat paritella ja jopa maksaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Snoisin että ulkonäöllisesti se raju vanheneminen naisilla tapahtuu 24-27 vuoden välillä
Eikä tapahdu. Ulkonäössä ei kyllä tapahdu mitään vanhenemista tuossa iässä. Paitsi voihan se olla että osalla miehistä on jotain sairaita seksifantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mielestäsi seksuaalinen a
Miehiltä seksin saaminen ei tee sinua haluttavaksi, vaikka niin haluat ajatella. Miehillä on tarpeita ja niitä tyydytetään milloin mihinkin
Ei tässä ole kyse siitä mitä minä haluan ajatella vaan biologisista faktoista. Totta kai tiedän että keski-ikäisen naisen korkeampi seksuaalinen arvo eli menekki nuorten miesten keskuudessa johtuu nuorten miesten helppoudesta. Miehellä seksuaalinen arvo on keski-iässä matalampi koska naiset eivät ole yhtä helppoja. Toisekseen jos naiset haluavat seksiä niin yllätys yllätys, he saavat sitä tarpeeksi niiltä haluttavimmilta miehiltä, eli nuorilta ja komeilta. Naisen ei tarvitse olla niin puutteessa että keski-ikäinen mies olisi useinkaan relevantti vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoituksessasi ei ole ainuttakaan faktaa, pelkkiä oletuksia, joita pidät faktoina.
Vierailija kirjoitti:
Naisviha näkyväksi
Miesvihasta ei saa keskustella, siitä oli lanka äsken, ei ole enää.
Kaippa yksi tämän palstan tarkoituksista on aiheuttaa eripuraa miesten ja naisten välille, siitähän eliitti (Sanoma) tykkää kun ihmiset vihaavat toisiaan ties mistäkin syystä, oli siihen todellisuudessa aihetta tai ei.
Hajoita ja hallitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Snoisin että ulkonäöllisesti se raju vanheneminen naisilla tapahtuu 24-27 vuoden välillä
Eikä tapahdu. Ulkonäössä ei kyllä tapahdu mitään vanhenemista tuossa iässä. Paitsi voihan se olla että osalla miehistä on jotain sairaita seksifantasioita.
Kyllä tapahtuu vanheminemista naisilla tuossa iässä. Millä psyykelääke cocktaililla sait sekoittua miesten sairaat seksifantasiat aiheeseen liittyen?
Mitä tää vitsailu on siitä, että keski-ikäiset palstamammat olisivat muka kuuminta hottia nuorten ja komeiden miesten keskuudessa, jotka saavat halutessaan nuoria ja hoikkia kaunottaria? Ei kukaan oikeasti tuota usko. Jos te keski-ikäiset naiset haluatte nuoria miehiä, niin kaikki kyllä tietävät, että joudutte kaapimaan laarin pohjalta niitä, jotka eivät ole nuorille naisille kelvanneet. Ellette sitten ole ikäluokkanne parhaaseen desiiliin kuuluvia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tää vitsailu on siitä, että keski-ikäiset palstamammat olisivat muka kuuminta hottia nuorten ja komeiden miesten keskuudessa, jotka saavat halutessaan nuoria ja hoikkia kaunottaria? Ei kukaan oikeasti tuota usko. Jos te keski-ikäiset naiset haluatte nuoria miehiä, niin kaikki kyllä tietävät, että joudutte kaapimaan laarin pohjalta niitä, jotka eivät ole nuorille naisille kelvanneet. Ellette sitten ole ikäluokkanne parhaaseen desiiliin kuuluvia.
En tiedä onko mua lähestyneet nuoret miehet ikäluokkansa komeimpia, mutta on ne ainakin komeampia kuin keski-ikäiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Rupsahtamisen myöntäminen ottaa vaan niin koville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko mua lähestyneet nuoret miehet ikäluokkansa komeimpia, mutta on ne ainakin komeampia kuin keski-ikäiset miehet.
Varmaan jättäneet juuri sinua lähestymättä yleisestikin komeammat miehet yleensä kun on ollut parempaakin tarjontaa.
Onko mielestäsi seksuaalinen arvo yhtäkuin pantavaksi kelpaaminen? Kuulostaa aika vinoutuneelta. Ilmeisesti maksullisilla on erittäin korkea seksuaalinen arvo tai niillä of-typyillä jotka hässivät viittäsataa miestä päivässä ja joutuvat sen takia sairaalaan. Surullista luettavaa, ilmeisesti vielä aikuiselta naiselta. Kaikki vanhaksi elävät vanhenevat ja vanheta voi myös arvokkaasti.