Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jossain n. 38-46 ikävuoden välillä nainen usein vanhenee muutamassa vuodessa hurjasti

Vierailija
28.05.2025 |

Tapahtuuko se (esi)vaihdevuosien ja hormonaalisen muutosten takia?

Kommentit (336)

Vierailija
201/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 100% varma että mun on 45-vuotiaana naisena helpompi saada parikymppinen seksikumppani kuin saman ikäisellä miehellä. 

Kokeile joskus.

Täällä n46, jolla on nuori vakipano. Ei tarvi maksaa todellakaan. Ihana jäntevä vartalo, 193 cm pitkä, tuuhea vaalea tukka päässä, iso muna. Et saisi mun ikäisenä miehenä samantasoista nuorta naista ilman että se nainen hyötyisi susta rahallisesti.

Hurraa? Hitaat aplodit?

Ei, vaan mieti sitä. Oikeasti. Mieti. Todellako miehet ajattelette, että teidän arvo kasvaa vanhetessa?

Vierailija
202/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan miehet kuitenkin vanhenevat nopeammin, eli sinänsä naisten tilanne on huomattavasti parempi.

Johtuisikohan ihan epäterveellisemmistä elintavoista? 

Johtuu myös niistä, mutta ei pelkästään. Ihan samoilla elintavoillakin mies vanhenee nopeammin. Liittyy solujen suurempaan kokoon. Sitten elintavat tietysti vielä lisää eroa vanhenemisnopeudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 100% varma että mun on 45-vuotiaana naisena helpompi saada parikymppinen seksikumppani kuin saman ikäisellä miehellä. Mun ei tarvi maksaa siitä.

Sun on varmaan helpompi saada parikymppinen seksikumppani kuin parikymppisen miehen. 300-kiloinen nainenkin saa aina jonkun miehen tyhjentämään kassinsa itseensä. Mitä siis yrität oikein kertoa?

Sitä, että mun on helpompi saada nuori mies seksikumppaniksi kuin keski-ikäisen miehen saada nuori nainen seksikumppaniksi. Mitä sinä puolestasi oikein yrität kysyä?

Niin, siis naisen on helpompi saada seksiä mieheltä kuin miehen naiselta. Tämä tosiaan on yksi naisten etuoikeuksista, joita naiset yrittävät aina vimmatusti kieltää. Oletko jotenkin ylpeä tuosta?

Vierailija
204/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse arvostan miestäni myös silloin kun hän tulee olemaan vanha/vanhus. Eli kannattaa pariutua omanikäisen naisen kanssa

Mistä tiiät? Voi hyvin olla, että ikäkriisissä haukutte toisianne kilpaa ja näette kumpikin toisen veltostuneessa naamassa ja perseessä oman ikääntymisen ällötyksen. Siinä sitten olette ja yritätte tsemppailla. :D

Toisaalta tuonkin voi ajatella henkisenä koetuksena ja kasvunpaikkana elämään, jos haluaa. Tuostakin vaiheesta nimittäin menee eteenpäin jos pysyy yhdessä eikä eroa, mutta nykyään moni eroaa.

Jos pariutuu nuorena - niin silloin kumppanilla kuitenkin elävä mielikuva ja ihan fyysinen muisto puolisostaan myös nuorena ja kauniina. Aika monet vanhat ja onnelliset pariskunnat selkeästi näkevät toisissaan myös sen nuoren ihmisen, johon rakastuivat.

Jo menee vanhempana yhteen, onkin ikävä haaste etenkin naisille, ettei omaan ulkonäköön toinen enää samalla tavalla ihastu ja muutenkin toki elämänkokemus on vienyt kaikesta hohtoa ja tarpeet ovat erilaisia  - toki luonteeseen jne. voi yhä rakastua.

Vanhoja naisia täällä haukkuvat miehet taitavat olla niitä, joilla on jäänyt nuoruuden rakkaus välistä - ja he luulevat, että nuoren naisen avulla hekin voivat olla nuoria, mutta ei se niin mene. Toki nuorempi nainen voi synnyttää lapsettomalle miehelle lapsia, mutta suhdetta voi olla vaikea ylläpitää pitkään.

Vierailija
205/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketjukin kyllä taas vähän sellainen todistus siitä, että naisen kannattaa nauttia viehätysvoimastaan niin kauan kuin sitä riittää, eikä pistää munia yhteen koriin eli panostaa mihinkään "pitkään parisuhteeseen".

Sitten kun viehätysvoimaa ei enää ole, voi keskittyä rauhassa ja nautiskellen kaikkeen muuhun elämässä, eikä tarvitse miettiä häiritseekö jotain toista ihmistä (miestä) se oma epäviehättävämmäksi muuttunut olemus. 

Tähän liittyen fiksuinta olisi varmaan tehdä muutama lapsi hyvistä geeneistä? 

Et sit kun on vanha mummu, niin on jälkeläisiä myös elämässä ja lapsenl

Ei ketään kiinnosta ketä sä ihailet. Ei kukaan sua täällä tunne, anonyymillä keskustelupalstalla.

Älä sitten kommentoi viestejäni, jos ei kiinnosta ;)

Vierailija
206/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 100% varma että mun on 45-vuotiaana naisena helpompi saada parikymppinen seksikumppani kuin saman ikäisellä miehellä. Mun ei tarvi maksaa siitä.

Yäk.

Totuus sattuu? 

Oletko varma että et puhu omasta puolestasi?:)

Miten edes voisin? Ensimmäisen väitehän on täysin totta. Saamapuolella ollaan. 

Wau. Hieno juttu. Edistyksellistä.

Vierailija
207/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun on varmaan helpompi saada parikymppinen seksikumppani kuin parikymppisen miehen. 300-kiloinen nainenkin saa aina jonkun miehen tyhjentämään kassinsa itseensä. Mitä siis yrität oikein kertoa?

Sitä, että mun on helpompi saada nuori mies seksikumppaniksi kuin keski-ikäisen miehen saada nuori nainen seksikumppaniksi. Mitä sinä puolestasi oikein yrität kysyä?

Niin, siis naisen on helpompi saada seksiä mieheltä kuin miehen naiselta. Tämä tosiaan on yksi naisten etuoikeuksista, joita naiset yrittävät aina vimmatusti kieltää. Oletko jotenkin ylpeä tuosta?

En minä oIe yrittänyt kieltää sitä että nuoria miehiä on helppo saada vanhemmankin naisen. Faktahan se on. Vastasin tässä jollekin jonka mielestä keski-ikäinen mies saa myös helposti parikymppisiä naisia sänkyyn. Minä ja sinä tiedämme että hän valehtelee. Nuoret naiset ovat harvemmin kiinnostuneita sekstailemaan vanhojen miesten kanssa. Nuoret miehet taas ovat hyvinkin kiinnostuneita sekstailemaan kaiken ikäisten naisten kanssa. Tästä meillä on täysi yhteisymmärrys.

Vierailija
208/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 100% varma että mun on 45-vuotiaana naisena helpompi saada parikymppinen seksikumppani kuin saman ikäisellä miehellä. 

Kokeile joskus.

Täällä n46, jolla on nuori vakipano. Ei tarvi maksaa todellakaan. Ihana jäntevä vartalo, 193 cm pitkä, tuuhea vaalea tukka päässä, iso muna. Et saisi mun ikäisenä miehenä samantasoista nuorta naista ilman että se nainen hyötyisi susta rahallisesti.

Hurraa? Hitaat aplodit?

Ei, vaan mieti sitä. Oikeasti. Mieti. Todellako miehet ajattelette, että teidän arvo kasvaa vanhetessa?

Aijaa? Ei mun tartte, kiitos. En jaksa nähdä vaivaa.

Vierailija
209/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse arvostan miestäni myös silloin kun hän tulee olemaan vanha/vanhus. Eli kannattaa pariutua omanikäisen naisen kanssa

Mistä tiiät? Voi hyvin olla, että ikäkriisissä haukutte toisianne kilpaa ja näette kumpikin toisen veltostuneessa naamassa ja perseessä oman ikääntymisen ällötyksen. Siinä sitten olette ja yritätte tsemppailla. :D

Toisaalta tuonkin voi ajatella henkisenä koetuksena ja kasvunpaikkana elämään, jos haluaa. Tuostakin vaiheesta nimittäin menee eteenpäin jos pysyy yhdessä eikä eroa, mutta nykyään moni eroaa.

Jos pariutuu nuorena - niin silloin kumppanilla kuitenkin elävä mielikuva ja ihan fyysinen muisto puolisostaan myös nuorena ja kauniina. Aika monet vanhat ja onnelliset pariskunnat selkeästi näkevät toisissaan myös sen nuoren ihmisen, johon rakastuivat.

Jo menee vanhempana yhteen, onkin ikävä haaste

Joo tätä on muistaakseni tutkittukin, että nuorena yhteen menneet ja yhdessä aikuisiksi kasvaneet pariskunnat näkee toisessa sen nuoren miehen/naisen vielä vanhuudessakin. 

Se taas on aikalailla tuurista kiinni, sattuuko löytämään nuorena ketään sopivaa, eli aika harvalla on edes tilaisuutta tuollaiseen. Toki monilla on ja hienoa heille. Silloinhan siihen on jotain järkeä panostaakin, jos on nuoresta asti ollut. Toki nykyään erotaan silti, ettei sekään mikään tae millekään elämänkumppanuudelle ole vaikka yhteen olisikin kasvettu. 

Vierailija
210/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seuraisit keskustelua, tietäisit, että nyt puhutaan siitä, miten miesten arvo muka nousee ikääntyessä ja naisten laskee. Kuitenkin naisilla riittää hyvännäköistä seuraa edelleen ja miehillä ei, mikäli mies ei ole valmis maksamaan siitä. Eli asetelma pysyy tasan samana kuin nuorempanakin, ei nouse eikä laske, kummallakaan.

Vierailija
211/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketjukin kyllä taas vähän sellainen todistus siitä, että naisen kannattaa nauttia viehätysvoimastaan niin kauan kuin sitä riittää, eikä pistää munia yhteen koriin eli panostaa mihinkään "pitkään parisuhteeseen".

Sitten kun viehätysvoimaa ei enää ole, voi keskittyä rauhassa ja nautiskellen kaikkeen muuhun elämässä, eikä tarvitse miettiä häiritseekö jotain toista ihmistä (miestä) se oma epäviehättävämmäksi muuttunut olemus. 

Et sit kun on vanha mummu,

Älä sitten kommentoi viestejäni, jos ei kiinnosta ;)

Tietenkin kommentoin typerää asiasisältöä. Ei sun ihailu tai ihailematta jättäminen tuo mitään lisää siihen itse asiaan. 

Vierailija
212/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaas noin 75 vuoden ikää. Kaikki lasteni isovanhemmat ovat nyt tuon ikäisiä. Rollaattori, harmaantuneet hiukset, lihakset lähtee, hyvin laihtuneita jne. Nyt he kaikki ovat yhtäkkiä vanhuksia. Eivät olleet muutama vuosi sitten. Matkustelua, liikuntaa yms oli vielä silloin.

Vierailija
213/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan miehet kuitenkin vanhenevat nopeammin, eli sinänsä naisten tilanne on huomattavasti parempi.

Höpinää. Katso ympärillesi, 5-kymppiset itsestään huolehtivat miehet ovat ihan erinäköisiä kuin samanikäiset naiset.

No mutta kun niitä itsestään huolehtivia 50+ miehiä on häviävän vähän. Totta kai sellainen voi näyttää nuoremmalta kuin saman ikäinen nainen joka ei ole huolehtinut itsestään. Mutta keskimäärä on tutkimuksissa se, että mies on jo ihan biologisista syistä 4 vuotta vanhempi kehon iältä kuin saman ikäinen nainen, ja kun elintavat lasketaan mukaan niin ero on 10-20 vuotta. Miesten elintavat ovat hälyttävän huonoja ja se näkyy varsinkin nykyisissä 50+ miehissä. Nuorissa tuo ero vanhenemisnopeudessa on alkanut pienentyä.

Naisia syrjitään iän takia, muttei se kyvyistä johdu.  Hoitoalalla esim. 50-70-vuotiaat eläkeläiset usein paljon jaksavampia ja osaavampia kuin monet parikymppiset. Työnteon kulttuuri on myös ihan eri - nimenomaan nuoret naiset voivat jopa jättää tulematta töihin, kun väsyttää liikaa, koska on oltu yö netissä yms.  Äreä keski-ikäinen nainen, joka ei ole huolinut hormonihoitoa vahvoihin unettomuusvaivoihinsa, alkaa olla onneksi mennyttä aikaa.

Vierailija
214/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaas noin 75 vuoden ikää. Kaikki lasteni isovanhemmat ovat nyt tuon ikäisiä. Rollaattori, harmaantuneet hiukset, lihakset lähtee, hyvin laihtuneita jne. Nyt he kaikki ovat yhtäkkiä vanhuksia. Eivät olleet muutama vuosi sitten. Matkustelua, liikuntaa yms oli vielä silloin.

Tuli ihan puskista. 

Itsekin "vanhenen" toki. 

n45

Vierailija
215/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis naisen on helpompi saada seksiä mieheltä kuin miehen naiselta. Tämä tosiaan on yksi naisten etuoikeuksista, joita naiset yrittävät aina vimmatusti kieltää. Oletko jot

Tämä on kyllä outo ilmiö. Miehet jatkuvasti jankuttavat miten kuka tahansa nainen saa aina seksiä. Sitten kuitenkin naisen seksuaalinen arvo muka laskee nopeammin kuin miehen. Eihän laske. Naisen on vanhanakin helppo saada seksiä. Vanhan miehen ei ole. Miehen seksuaalinen arvo siis laskee, ei naisen. 

Vierailija
216/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpinää. Katso ympärillesi, 5-kymppiset itsestään huolehtivat miehet ovat ihan erinäköisiä kuin samanikäiset naiset.

No mutta kun niitä itsestään huolehtivia 50+ miehiä on häviävän vähän. Totta kai sellainen voi näyttää nuoremmalta kuin saman ikäinen nainen joka ei ole huolehtinut itsestään. Mutta keskimäärä on tutkimuksissa se, että mies on jo ihan biologisista syistä 4 vuotta vanhempi kehon iältä kuin saman ikäinen nainen, ja kun elintavat lasketaan mukaan niin ero on 10-20 vuotta. Miesten elintavat ovat hälyttävän huonoja ja se näkyy varsinkin nykyisissä 50+ miehissä. Nuorissa

Kaikki eivät voi käyttää hormonikorvaushoitoa.

Vierailija
217/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos seuraisit keskustelua, tietäisit, että nyt puhutaan siitä, miten miesten arvo muka nousee ikääntyessä ja naisten laskee. Kuitenkin naisilla riittää hyvännäköistä seuraa edelleen ja miehillä ei, mikäli mies ei ole valmis maksamaan siitä. Eli asetelma pysyy tasan samana kuin nuorempanakin, ei nouse eikä laske, kummallakaan."

Naisen arvonmuutos määritellään tietenkin vertaamalla nuoria naisia vanhoihin naisiin. Ovatko roikkuvanaamaiset tädit nuorten miesten keskuudessa halutumpia kuin nuoret naiset? Tuskin kukaan tolkun ihminen niin luulee. Miesten suhteen asia on erilainen, sillä moni nuori nainen arvostaa miehessä iän tuomaa kypsyyttä, itsevarmuutta, kokemusta ja karismaa. 

Vierailija
218/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exkaunotar57v tässä vaan moi

Painan saman verran kuin tavatessani mieheni 37v sitten. Ihoni on kaunis.Näytän noin 40 vuotiaalta.EN juurikaan meikkaa, mutta käyn joka kuukausi kampaajalla ja pukeudun kauniisti.En käytä tunikoita.Mieheni on hoikka ja lihakset sopusuhtaiset.vahvat hiukset ja kauniit silmät.

En minä katselisi jotain isomahaista ukon kuvatusta hetkeäkään...

Vierailija
219/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu geeneistä. Mun isoäiti asui kotona 91-vuotiaaksi asti, jaksoi istuttaa kukkia ja käydä kävelyllä. Vasta 93v joutui hoitokotiin ja siitä kahden vuoden päästä kuoli. Hänen äitinsä taas oli 91v kuollessaan kotiin suorilta jaloin (aivoinfarkti). Mun äiti 73v näyttää viiskymppiseltä, hyvin aktiivinen ja elää täysillä.

Odotan itselle samaa. Olen nyt 46 eikä tunnu missään mitään muutosta aiempaan.

Vierailija
220/336 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sit kun on vanha mummu, niin on jälkeläisiä myös elämässä ja lapsenlapsia keiden kanssa hengailla ym. Yksi tuttu nainen on tehnyt kolme lasta kolmen eri miehen kanssa; ensimmäisen parikymppisenä, toisen kolmikymppisenä, k

Vahvalla naisella on aina jälkeläisiä???

Apina lisääntyy , koska geenit pakottaa