Jossain n. 38-46 ikävuoden välillä nainen usein vanhenee muutamassa vuodessa hurjasti
Tapahtuuko se (esi)vaihdevuosien ja hormonaalisen muutosten takia?
Kommentit (336)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 100% varma että mun on 45-vuotiaana naisena helpompi saada parikymppinen seksikumppani kuin saman ikäisellä miehellä. Mun ei tarvi maksaa siitä.
Ei 45-vuotiaalla miehellä pitäisi olla vaikeuksia saada parikymppistä seksikumppania, varsinkaan jos on yhtään kunnossa ja pitää huolta itsestään.
Kuitenkin on. Ja se on ihan luonnollista. Nuoret naiset pärjäävät paremmin yksinkin, jos eivät saa ikäistään miestä. Heidän ei tarvi tyytyä vanhaan mieheen. Nuoret miehet ovat paljon helpompia ja antavaisempia kuin nuoret naiset. He eivät niin välitä minkä ikäinen toinen on, kunhan pääsee panemaan, ja moni on kiinnostunut kokemuksesta jota vanhempi nainen omaa. Näin se vaan menee.
No miksihän minä tiedän useita nuoria naisia tai naisia jotka ovat nuoruudessaan panneet näitä DADDYJA?
Toki monet menee sitten lopulta parisuhteeseen about samoja ikiä olevan kanssa, mutta varsinkin nykyään kun seksuaalinen vapaus normi, niin nuoret haluaa kokeilla kaikkea eli myös DADDYJA.
Vierailija kirjoitti:
Itse arvostan miestäni myös silloin kun hän tulee olemaan vanha/vanhus. Eli kannattaa pariutua omanikäisen naisen kanssa
Mistä tiiät? Voi hyvin olla, että ikäkriisissä haukutte toisianne kilpaa ja näette kumpikin toisen veltostuneessa naamassa ja perseessä oman ikääntymisen ällötyksen. Siinä sitten olette ja yritätte tsemppailla. :D
Toisaalta tuonkin voi ajatella henkisenä koetuksena ja kasvunpaikkana elämään, jos haluaa. Tuostakin vaiheesta nimittäin menee eteenpäin jos pysyy yhdessä eikä eroa, mutta nykyään moni eroaa.
Ei halua satuttaa rakastaan, en ole koskaan halunnut joten miksi vanhempana
Vierailija kirjoitti:
Olen 100% varma että mun on 45-vuotiaana naisena helpompi saada parikymppinen seksikumppani kuin saman ikäisellä miehellä. Mun ei tarvi maksaa siitä.
Sun on varmaan helpompi saada parikymppinen seksikumppani kuin parikymppisen miehen. 300-kiloinen nainenkin saa aina jonkun miehen tyhjentämään kassinsa itseensä. Mitä siis yrität oikein kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tapahtuu miehille, ap ei vain miehenä sitä halua huomata. On tutkimusta siitä, että ihmiset ylipäänsä vanhenevat 2 portaassa, eka tulee n 42 v ja toinen n 60 v. Tuosta tutkimuksesta oli uutisia loppuvuonna ainakin Hesarissa.
Sillä erotuksella, että miesten arvostus kasvaa, naisten laskee.
Lol, päinvastoin. Naisista aletaan puhua milfeinä ja puumina, miehistä tulee setämiehiä. Silloinhan naisten seksielämä vasta alkaa.
Työelämässäkin suhtaudutaan aikuiseen naiseen ihan eri tavalla kuin nuoreen naiseen. Arvostetaan, ei tytötellä.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sekä miesten että naisten seksuaalinen suorituskyky ja haluttavuus laskee iän myötä - koska biologia, hormonit jne. tekevät tehtävänsä.
Vanhempien ihmisten pitää myöntää tosiasiat ja yrittää nauttia niillä pelimerkeillä, mitä on käytettävissä, eikä haikailla menetettyä nuoruutta. Iän moni myötä tajuaa vaikkapa voimakkaan rakastumisen harvinaisuuden ja ainutlaatuisuuden - pitää tarttua aitoon rakkauteen, nauttia ja arvostaa toista ihmistä, ties vaikka olisi viimeinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk.
Totuus sattuu?
Oletko varma että et puhu omasta puolestasi?:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 100% varma että mun on 45-vuotiaana naisena helpompi saada parikymppinen seksikumppani kuin saman ikäisellä miehellä.
Kokeile joskus.
Täällä n46, jolla on nuori vakipano. Ei tarvi maksaa todellakaan. Ihana jäntevä vartalo, 193 cm pitkä, tuuhea vaalea tukka päässä, iso muna. Et saisi mun ikäisenä miehenä samantasoista nuorta naista ilman että se nainen hyötyisi susta rahallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan miehet kuitenkin vanhenevat nopeammin, eli sinänsä naisten tilanne on huomattavasti parempi.
Johtuisikohan ihan epäterveellisemmistä elintavoista?
Tutkimusten mukaan tapahtuu kaikille kaksi selkeää romahtamisvanhenemista 40 ja 60 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketjukin kyllä taas vähän sellainen todistus siitä, että naisen kannattaa nauttia viehätysvoimastaan niin kauan kuin sitä riittää, eikä pistää munia yhteen koriin eli panostaa mihinkään "pitkään parisuhteeseen".
Sitten kun viehätysvoimaa ei enää ole, voi keskittyä rauhassa ja nautiskellen kaikkeen muuhun elämässä, eikä tarvitse miettiä häiritseekö jotain toista ihmistä (miestä) se oma epäviehättävämmäksi muuttunut olemus.
Tähän liittyen fiksuinta olisi varmaan tehdä muutama lapsi hyvistä geeneistä?
Et sit kun on vanha mummu, niin on jälkeläisiä myös elämässä ja lapsenlapsia keiden kanssa hengailla ym. Yksi tuttu nainen on tehnyt kolme lasta kolmen eri miehen kanssa; ensi
Naisella on muutakin tekemistä kuin lapsensa ja näiden lapset. Voihan isätkin hoitaa sen hengaamisen. Vai miksi tekivät lapsia jos eivät vietä kaikkea aikaansa niiden kanssa?
Tietenkin on muutakin tekemistä, eihän äitiys tai isoäitiys nyt sitä tarkoita etteikö omaakin elämää olisi! Hyvänen aika xD
Ja tietysti kannattaa tehdä ne lapset sellaisten miesten kanssa, että nillä on myös isän suku ja isä jonka kanssa viettää aikaa!
Minä en yhtään ihaile sellaista vain itselleen elävää vanhaa naista, minusta sellainen on aika surkea ja ihailen vain perhekeskeisiä vanhoja naisia jotka ovat kunnioitettuja mummuja ja lapsenlapset haluaa viettää niiden kanssa aikaa. Itsekin aion olla sellainen. Kaikki vanhat menestyjänaisetkin ja aidot bossladyt sanoo elämänsä lopussa, että kuitenkin suurin saavutus heille oli ja on ne lapset/lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 100% varma että mun on 45-vuotiaana naisena helpompi saada parikymppinen seksikumppani kuin saman ikäisellä miehellä.
Kokeile joskus.
Täällä n46, jolla on nuori vakipano. Ei tarvi maksaa todellakaan. Ihana jäntevä vartalo, 193 cm pitkä, tuuhea vaalea tukka päässä, iso muna. Et saisi mun ikäisenä miehenä samantasoista nuorta naista ilman että se nainen hyötyisi susta rahallisesti.
Hurraa? Hitaat aplodit?
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap, niin mieskin. Miehen seksuaalinen kyky vähenee hurjasti 40 ikävuoden jälkeen.
Kun taas naisilla on silloin huipusaan.
Tarkoitatko naisen seksuaalisella kyvyllä reikää alapäässä vai mitä? En ymmärrä mihin se reikä sieltä katoaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun on varmaan helpompi saada parikymppinen seksikumppani kuin parikymppisen miehen. 300-kiloinen nainenkin saa aina jonkun miehen tyhjentämään kassinsa itseensä. Mitä siis yrität oikein kertoa?
Joku väitti, että iän myötä miesten arvo nousee ja naisten laskee, niin tässä sitten ihmetellään, että kuitenkin miehet joutuu alkamaan maksamaan hyvännäköisestä seurasta samalla kun naisten ei tarvitse..
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan miehet kuitenkin vanhenevat nopeammin, eli sinänsä naisten tilanne on huomattavasti parempi.
Ukkelit syö, paskoo ja makkoo. Ja on täällä 24/7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile joskus.
Olen parisuhteessa, mutta jos joskus eroan niin hyvinkin voin joskus kokeilla itseä huomattavasti nuorempaa miestä. Ehdokkaita on tarjolla joka kerta jos menee baariin. Ikäisteni miesten ympärillä taas ei yleensä nuoret naiset pörrää. Näin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile joskus.
Miksei saisi? Mun parikymppinen 173cm/55kg hyväperseinen ja perusnättinaamainen kaveri on ollut seksisuhteessa jonkun just about 45v eronneen perheenisän kanssa. Niiden juttu loppui siihen, kun se mies alkoi parisuhteeseen - kaverini entisen lukio-opettajan kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk.
Totuus sattuu?
Oletko varma että et puhu omasta puolestasi?:)
Miten edes voisin? Ensimmäisen väitehän on täysin totta. Saamapuolella ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse arvostan miestäni myös silloin kun hän tulee olemaan vanha/vanhus. Eli kannattaa pariutua omanikäisen naisen kanssa
Mistä tiiät? Voi hyvin olla, että ikäkriisissä haukutte toisianne kilpaa ja näette kumpikin toisen veltostuneessa naamassa ja perseessä oman ikääntymisen ällötyksen. Siinä sitten olette ja yritätte tsemppailla. :D
Toisaalta tuonkin voi ajatella henkisenä koetuksena ja kasvunpaikkana elämään, jos haluaa. Tuostakin vaiheesta nimittäin menee eteenpäin jos pysyy yhdessä eikä eroa, mutta nykyään moni eroaa.
Ei halua satuttaa rakastaan, en ole koskaan halunnut joten miksi vanhempana
Et voi vielä tietää, jos ette ole vielä nähneet sitä päivää kun teidän naamat ja perseet alkaa säkittään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että mun on helpompi saada nuori mies seksikumppaniksi kuin keski-ikäisen miehen saada nuori nainen seksikumppaniksi. Mitä sinä puolestasi oikein yrität kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketjukin kyllä taas vähän sellainen todistus siitä, että naisen kannattaa nauttia viehätysvoimastaan niin kauan kuin sitä riittää, eikä pistää munia yhteen koriin eli panostaa mihinkään "pitkään parisuhteeseen".
Sitten kun viehätysvoimaa ei enää ole, voi keskittyä rauhassa ja nautiskellen kaikkeen muuhun elämässä, eikä tarvitse miettiä häiritseekö jotain toista ihmistä (miestä) se oma epäviehättävämmäksi muuttunut olemus.
Tähän liittyen fiksuinta olisi varmaan tehdä muutama lapsi hyvistä geeneistä?
Et sit kun on vanha mummu, niin on jälkeläisiä myös elämässä ja lapsenlapsia keiden kanssa hengailla ym. Yksi tuttu nainen
Tietenkin on muutakin tekemistä, eihän äitiys tai isoäitiys nyt sitä tarkoita etteikö omaakin elämää olisi! Hyvänen aika xD
Ja tietysti kannattaa tehdä ne lapset sellaisten miesten kanssa, että nillä on myös isän suku ja isä jonka kanssa viettää aikaa!
Minä en yhtään ihaile sellaista vain itselleen elävää vanhaa naista, minusta sellainen on aika surkea ja ihailen vain perhekeskeisiä vanhoja naisia jotka ovat kunnioitettuja mummuja ja lapsenlapset haluaa viettää niiden kanssa aikaa. Itsekin aion olla sellainen. Kaikki vanhat menestyjänaisetkin ja aidot bossladyt sanoo elämänsä lopussa, että kuitenkin suurin saavutus heille oli ja on ne lapset/lapsi.
Ei ketään kiinnosta ketä sä ihailet. Ei kukaan sua täällä tunne, anonyymillä keskustelupalstalla.
En tiedä tuleeko miehillä unettomuutta, mutta naisilla esivaihdevuosissa tulee. Siinä naama muuttuu tosi nopeasti vanhan näköiseksi, kun ei saa kunnolla nukutuksi.