Jossain n. 38-46 ikävuoden välillä nainen usein vanhenee muutamassa vuodessa hurjasti
Tapahtuuko se (esi)vaihdevuosien ja hormonaalisen muutosten takia?
Kommentit (336)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketjukin kyllä taas vähän sellainen todistus siitä, että naisen kannattaa nauttia viehätysvoimastaan niin kauan kuin sitä riittää, eikä pistää munia yhteen koriin eli panostaa mihinkään "pitkään parisuhteeseen".
Sitten kun viehätysvoimaa ei enää ole, voi keskittyä rauhassa ja nautiskellen kaikkeen muuhun elämässä, eikä tarvitse miettiä häiritseekö jotain toista ihmistä (miestä) se oma epäviehättävämmäksi muuttunut olemus.
Tähän liittyen fiksuinta olisi varmaan tehdä muutama lapsi hyvistä geeneistä?
Et sit kun on vanha mummu, niin on jälkeläisiä myös elämässä ja lapsenlapsia keiden kanssa hengailla ym. Yksi tuttu nainen on tehnyt kolme lasta kolmen eri miehen kanssa; ensimmäisen parikymppisenä, toisen kolmikymppisenä, kolmannen nelikymppisenä. Hän on kyllä edelleen yhdessä sen nuorimman isän kanssa, mutta jos ero tul
Miks luulet että naista kiinnostaisi koko elämä elämä hengata joidenkin lasten kanssa? Kun omat on omillaan niin sittenhän aletaan elää itselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tapahtuu miehille, ap ei vain miehenä sitä halua huomata. On tutkimusta siitä, että ihmiset ylipäänsä vanhenevat 2 portaassa, eka tulee n 42 v ja toinen n 60 v. Tuosta tutkimuksesta oli uutisia loppuvuonna ainakin Hesarissa.
Sillä erotuksella, että miesten arvostus kasvaa, naisten laskee.
Lol, päinvastoin. Naisista aletaan puhua milfeinä ja puumina, miehistä tulee setämiehiä. Silloinhan naisten seksielämä vasta alkaa.
Työelämässäkin suhtaudutaan aikuiseen naiseen ihan eri tavalla kuin nuoreen naiseen. Arvostetaan, ei tytötellä.
No ei nyt ihan noinkaan.
Osa
Tilastojen mukaan ikäerosuhteet ylipäätään ovat tosi harvinaisia, joten jatkuvasti tuota ei kyllä tapahdu. Kuten sanottu, mitään sokerideittailua ei edes tarvittaisi, jos nuoret naiset olisivat samalla innolla vanhojen miesten perään kuin nuoret miehet ovat vanhojen naisten perään. Ei jälkimmäisten kesken juuri koskaan mikään raha liiku.
MOT: naisten arvo nousee ja miesten laskee.
No ei todellakaan nouse, mutta ei ihmisen arvo laskekaan. Seksuaalista markkina-arvoa jos tarkoitat, niin se kyllä laskee kaikilla iän myötä. Massilla voi kompensoida, mutta naisilla on paljon harvemmin kunnolla massia verrattuna miehiin, joten ehkä siksikin vanhoissa miehissä enempi niitä joilla nuorempia seksikumppaneita?
Itselläni on kaveri, jolla on 14 vuotta vanhempi miesystävä. Toisella kaverilla 10 vuotta vanhempi aviomies. Kolmannella kaverilla 10 vuotta nuorempi aviomies. Sukulaisella 16 vuotta vanhempi mies, toisella sukulaisella 11 vuotta vanhempi vaimo.
Että onhan niitä, mutta tosiaan on aika yleistä, että osa nuorista naisista haluaa deittailla vanhempia miehiä jotka hemmottelee niitä ja käyttää rahaa. Siis ei prostituutiota, vaan seurustelusuhde/deittailua runsaalla materiaalisella ja elämyksellisellä nautinnolla.
Toki suurinosa nuorista seurustelee ikätovereidensa kanssa, mutta on nuita jotka pyörii vanhempien miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketjukin kyllä taas vähän sellainen todistus siitä, että naisen kannattaa nauttia viehätysvoimastaan niin kauan kuin sitä riittää, eikä pistää munia yhteen koriin eli panostaa mihinkään "pitkään parisuhteeseen".
Sitten kun viehätysvoimaa ei enää ole, voi keskittyä rauhassa ja nautiskellen kaikkeen muuhun elämässä, eikä tarvitse miettiä häiritseekö jotain toista ihmistä (miestä) se oma epäviehättävämmäksi muuttunut olemus.
Et sit kun on vanha mummu, niin on jälkeläisiä myös elämässä ja lapsenlapsia keiden kanssa hengailla ym. Yksi tuttu nainen on tehnyt kolme lasta kolmen eri miehen kanssa; ensimmäisen parikymppisenä, toisen kolmikymppisenä, kolmannen nelikymppisenä. Hän on kyllä edelleen yh
Miks luulet että naista kiinnostaisi koko elämä elämä hengata joidenkin lasten kanssa? Kun omat on omillaan niin sittenhän aletaan elää itselle
Tietysti kiinnostaa omat jälkeläiset. Vahvalla naisella on aina jälkeläisiä ja mummuna elää kunnioitetun suvun vanhimman matriarkan elämää.
Miksi edes teit lapsia, jos elät "itsellesi" vasta kun ne lähtee pesästä ja et halua sitten enää hengata niiden ja jälkeläistensä kanssa? :D
Olen 100% varma että mun on 45-vuotiaana naisena helpompi saada parikymppinen seksikumppani kuin saman ikäisellä miehellä. Mun ei tarvi maksaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 100% varma että mun on 45-vuotiaana naisena helpompi saada parikymppinen seksikumppani kuin saman ikäisellä miehellä. Mun ei tarvi maksaa siitä.
Ei 45-vuotiaalla miehellä pitäisi olla vaikeuksia saada parikymppistä seksikumppania, varsinkaan jos on yhtään kunnossa ja pitää huolta itsestään.
miesten pitää huolehtia vanhoista mummu naisistaan, näin on asiat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45 vuotias nainen
45 vuotias mies
Miksi naiset alkaa muistuttaa vihikoiraa?
Tykkäätte vihikoiran näköisistä naisista? :D
Jostain syystä nettimiehet ei koskaan valitse näihin vertailuihin niitä lukuisia hyvässä kunnossa olevia kauniita ja fittejä julkkisnaisia, vaan aina joku tommonen pullero Rosa ja mieheksi ei tietenkään esimerkiksi valita mitään plösöä Jethroa tai vastaavaa, vaan joku hoikka ja urheilullinen jolla tukka päässä eikä harmaita :D
Jethroa on toki vuosikymmenten lihavuus vanhentanut, muttei tuo nyt pahalta viisikymppiseksi ukoksi näytä. Charmantin hopeaketun alkua havaittavissa. Naisilla e
No nyt et kyllä katso Jetroa nuoren naisen silmin, et edes keski-ikäisen naisen silmin - ihan papalta näyttää jo, eikä nuori nainen tykkää papoista, vaan haluaa salskean miehen! Toki rahalla saa vanhakin mies jne., mutta jos pelkkää fyysistä vetovoimaa mietitään, niin ei.
Onneksi tuli pantua sillo nuorena ja nättinä, nyt ei tarvii ukkoja ees aatella, saapahan rupsahtaa rauhassa, kun yksinään elelee
Vierailija kirjoitti:
Yäk.
Lisäksi alkaa etupylly pyypyy haisoon, hyhhyh pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tapahtuu miehille, ap ei vain miehenä sitä halua huomata. On tutkimusta siitä, että ihmiset ylipäänsä vanhenevat 2 portaassa, eka tulee n 42 v ja toinen n 60 v. Tuosta tutkimuksesta oli uutisia loppuvuonna ainakin Hesarissa.
Lol, päinvastoin. Naisista aletaan puhua milfeinä ja puumina, miehistä tulee setämiehiä. Silloinhan naisten seksielämä vasta alkaa.
Työelämässäkin suhtaudutaan aikuiseen naiseen ihan eri tavalla kuin nuoreen naiseen. Arvostetaan, ei tytötellä.
No ei todellakaan nouse, mutta ei ihmisen arvo laskekaan. Seksuaalista markkina-arvoa jos tarkoitat, niin se kyllä laskee kaikilla iän myötä. Massilla voi kompensoida, mutta naisilla on paljon harvemmin kunnolla massia verrattuna miehiin, joten ehkä siksikin vanhoissa miehissä enempi niitä joilla nuorempia seksikumppaneita?
Itselläni on kaveri, jolla on 14 vuotta vanhempi miesystävä. Toisella kaverilla 10 vuotta vanhempi aviomies. Kolmannella kaverilla 10 vuotta nuorempi aviomies. Sukulaisella 16 vuotta vanhempi mies, toisella sukulaisella 11 vuotta vanhempi vaimo.
Että onhan niitä, mutta tosiaan on aika yleistä, että osa nuorista naisista haluaa deittailla vanhempia miehiä jotka hemmottelee niitä ja käyttää rahaa. Siis ei prostituutiota, vaan seurustelusuhde/deittailua runsaalla materiaalisella ja elämyksellisellä nautinnolla.
Toki suurinosa nuorista seurustelee ikätovereidensa kanssa, mutta on nuita jotka pyörii vanhempien miesten kanssa.
Kyllä ihan kaikki tietää että niitä on, mutta ei ne ole mitenkään yleinen ilmiö. Ei sun tarvi omia tuttujasi alkaa luetella :D vaan näitä on ihan tilastoitukin kautta aikojen. Pariskunnat on yleensä samaa ikäluokkaa, muut on marginaalissa. Oli sun tuttuja tai ei.
Naiset ei maksa seksistä, koska naisten ei tarvitse maksaa seksistä. Miehet maksavat, koska miesten toisinaan tarvitsee. Niin yksinkertaista se on.
Jos nuoret naiset olisivat yhtä innolla vanhojen miesten perään kuin nuoret miehet ovat vanhojen naisten perään, mitään sokerideittailukuvioita ei tarvittaisi. Mutta koska suurinta osaa nuorista naisista ei kiinnosta vanha mies, se mies silloin joko maksaa nuoren seurasta tai on ilman.
En näe mitään arvostuksen nousua miehen vanhenemisessa, edelleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työelämässäkin suhtaudutaan aikuiseen naiseen ihan eri tavalla kuin nuoree
Itse arvostan miestäni myös silloin kun hän tulee olemaan vanha/vanhus. Eli kannattaa pariutua omanikäisen naisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan. Tosin ihan yhtä lailla vanhenee hormonikorvaushoitojen käyttäjät, joten ei se pelkästään estrogeenistä selvästi johdu.
Se nyt vaan on luonnollista, ettei ihminen näytä nuorelta ikuisesti. Ja hyvä niin. Itse olen 51-vuotiaana tyytyväinen ryppyihin ja harmaisiin. En osta sitä kauneusteollisuuden markkinoimaa ihannetta, että pitäisi pyrkiä näyttämään nuoremmalta kuin on. Vanhan näköisyydessä ei ole yhtään mitään vikaa.
Köyhä...böb böö..oot köyhä...et osta
Hei sikanauta ja jätski on hyvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sit kun on vanha mummu, niin on jälkeläisiä myös elämässä ja lapsenlapsia keiden kanssa hengailla ym. Yksi tuttu nainen on tehnyt kolme lasta kolmen eri miehen kanssa; ensimmäisen parikymppisenä, toisen kolmikymppisenä, k
Tietysti kiinnostaa omat jälkeläiset. Vahvalla naisella on aina jälkeläisiä ja mummuna elää kunnioitetun suvun vanhimman matriarkan elämää.
Miksi edes teit lapsia, jos elät "itsellesi" vasta kun ne lähtee pesästä ja et halua sitten enää hengata niiden ja jälkeläistensä kanssa? :D
Naisella on muutakin tekemistä kuin lapsensa ja näiden lapset. Voihan isätkin hoitaa sen hengaamisen. Vai miksi tekivät lapsia jos eivät vietä kaikkea aikaansa niiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisviha näkyväksi
Vaihdevuodet naisvihaa?
Muunsukupuolisethan mainostavat nykyisin oikein tv:ssä, että miehilläkin on vaihdevuodet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk.
Totuus sattuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 45-vuotiaalla miehellä pitäisi olla vaikeuksia saada parikymppistä seksikumppania, varsinkaan jos on yhtään kunnossa ja pitää huolta itsestään.
Kuitenkin on. Ja se on ihan luonnollista. Nuoret naiset pärjäävät paremmin yksinkin, jos eivät saa ikäistään miestä. Heidän ei tarvi tyytyä vanhaan mieheen. Nuoret miehet ovat paljon helpompia ja antavaisempia kuin nuoret naiset. He eivät niin välitä minkä ikäinen toinen on, kunhan pääsee panemaan, ja moni on kiinnostunut kokemuksesta jota vanhempi nainen omaa. Näin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Olen 100% varma että mun on 45-vuotiaana naisena helpompi saada parikymppinen seksikumppani kuin saman ikäisellä miehellä.
Kokeile joskus.
Itse arvostan miestäni myös silloin kun hän tulee olemaan vanha/vanhus. Eli kannattaa pariutua omanikäisen naisen kanssa
Mistä tiiät? Voi hyvin olla, että ikäkriisissä haukutte toisianne kilpaa ja näette kumpikin toisen veltostuneessa naamassa ja perseessä oman ikääntymisen ällötyksen. Siinä sitten olette ja yritätte tsemppailla. :D
Toisaalta tuonkin voi ajatella henkisenä koetuksena ja kasvunpaikkana elämään, jos haluaa. Tuostakin vaiheesta nimittäin menee eteenpäin jos pysyy yhdessä eikä eroa, mutta nykyään moni eroaa.
Eiköhän kaikki ihmiset vanhene tasapuolisesti, niin miehet kuin naisetkin. Aika ei anna armoa kenellekään, syntyminen on kuolemantuomio.