Minkälaisia vaatteita nainen voi pitää yllään Dubaissa?
Pitääkö olla todella peittävät vai riittääkö että esim on t-paita ja jotkut hiukan pidemmät shortsit päällä?
Kommentit (22)
Biksujen yläosa ja minihame. Dubaissa ollaan avoimia.
Älä laita mitään "vähän pidempiä shortseja ja t-paitaa". Pitkä mekko. Ei mitään olemattomia naruhihoja tai isoa kaula-aukkoa. Hiukset kiinni,jokin hellehattu tai hellehuivi edes päähän.
Burkha on sopiva, siinä voi olla vaikka kultakoristeita.
Ihan tavalliset vaatteet riittävät.
alatissit paljastava paita tai verkkopaita ja minihame joka pakottaa ajelemaan karvat, enkä puhu säärikarvoista.
Asun Dubaissa ja sanon että ihan samanlaiset kuin missä tahansa muussa lomakohteessa.
Ihan tavalliset lämpimän sään vaatteet. Kesämekko oikein hyvä naisella.
Itse pukeutuisin kulttuuria kunnioittavasti, eli suht peittävästi. Joku pitkä hihallinen hellemekko esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
alatissit paljastava paita tai verkkopaita ja minihame joka pakottaa ajelemaan karvat, enkä puhu säärikarvoista.
Millä eläimellä on alatissit? Neljä tissiä ilmeisesti?!
Vierailija kirjoitti:
Itse pukeutuisin kulttuuria kunnioittavasti, eli suht peittävästi. Joku pitkä hihallinen hellemekko esimerkiksi.
Mitä turhia. Saahan Suomessakin tehdä mitä tahansa.
Mä pukeudun yleensä mekkoon, jos naruolkaimet niin pidä aina isoa huivia mukana jollloin hartiat voi tarvittaessa peittää, plus sisätiloissa on usein viileää. Vapaa-ajalla ja urheillessa saatan olla puolireiteen ulottuvissa shortseissa.
Hattuu päässä aina ulkona ollessa koska palan herkästi.
Reissaan siellä duunimatkoilla neljästi vuodessa.
Riippuu paljon setämiesten mieltymyksistä.
Vierailija kirjoitti:
pasgasakin kulttuuria ei tarvitse kunnioittaa
Kannattaako alunperin mennä paikkaan, mistä ei tiedä mitä saa pitää päällä?
Laittaisin vaikka nilkkoihin asti ulottuvan ilmavan djellaban, kauniimpia kuin lyhyet shortsit ja toppi varsinkin noinkin konservatiivisessa maassa olo olisi mukavampi kun ei mitään ole kenenkään vieraaseen kulttuuriin kuuluvan katsottavaksi joka ei ymmärrä suomalaista rentoutta ihon näkymisen suhteen
https://youtube.com/shorts/HbHOrrl6WFw?si=0-_wKukr-qiVsJrt
kato mallia paikallisilta ja vedä ensiavuksi lakana päälle kun meet burka ostoksille
Jos haluaa fyffeä niin ei mitään.