Plastiikkakirurgia-ketju
Näitä satunnaisia hei, kävin allien rasvaimussa, kysy asiasta tai harkitsen leuan rasvaimua, kokemuksia ketjuja on aina vähän siellä täällä. Eivätkä ne ole kovin syväluotaavia, tai ovat lyhkäisiä ja unohdettuja.
Joten haluaisin listata leikkaukset jotka itselleni on tehty, ja vain jos useampaa kiinnostaa niin voin kertoa missä (ettei kukaan syytä mainonnasta niin keskityn vain itse tehtyihin toimenpiteisiin).
Itselleni laitettu rintamplantit 360cc, nostivat B-kupin D-kuppiin. Rasvaimu alavatsaan, polvien yläpuolelle ja reisien sisäosaan. (6 aluetta yhteensä hinnaltaan, nuo lasketaan symmetrisesti tuplana) Molemmat samassa paikassa. Olen hyvin tyytyväinen, enkä keksi paljoa moitetta. Olen harkinnut käyväni vielä kerran tuolla rasvaimussa, pohdin leuanalusta sekä käsivarsia. Onko kellään näistä kokemusta, miellyttikö lopputulos, harmittaako?
Pohdin myös hetken COG-lankoja, mutta näistäkin paljon negatiivista lukeneena päädyin luopumaan halvemmasta ratkaisusta raskaisiin alakasvoihini. En myöskään pidä siitä miltä näillä langoilla tehdyt kulmien / simäkulmien nostot näyttävät henk.koht.
Ja ennen kuin joku valittaa ja käskee lenkille, olen ihan normipainoinen mutta halusin muuttaa mittasuhteitani tavalla johon ei ihan jumpalla pääse!
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Leuanaluksen ja silmäluomet olen ajatellut korjauttaa. Juuri tehtiin 3000€ hammasremontti ja olen tosi tyytyväinen tuloksiin. Ikää 40+. En mitään ihmeitä kuitenkaan havittele. Selkeiden epäkohtien korjaamista vain. Sinällään ei haittaa näyttää ikäiseltäni.
Hammasremontin minäkin voisin tehdä, ja laittaa kuoret hampaisiin kuten äidillänikin. Hän ei edes meikkaa tai värjää hiuksia, mutta harrastaa liikuntaa ja on luonnollisen näköiset kuoret hampaissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi mistään hinnasta mihinkään operaatioon pelkästään ukonäkösyistä. Minulla esim. on 60 kg laihdutuksen takia paljon löysää nahkaa. Ei haittaa menoa, enkä isoon riskialttiiseen operaatioon lähtisi ikinä vain siksi että sellainen nahka on "rumaa". Enkä mihinkään muuhunkaan operaatioon. Kaikkiin niihin liittyy riskejä.
On toki riskit, niitä en kiellä. Mutta ihmettelen välillä miksi niitä pidetään niin todennäköisinä, kun myytäväksi sopivat operaatiot vähän vaativat sen että ovat turvallisia ja todennäköisimmin juuri onnistuvat. Ja noita riskejä kartoitetaan juuri sillä että käydään verikokeissa, itselläni kuvattiin rintamassa vielä ennen rintaimplanttien laittoa, sain siitä cd:n kotiin vietäväksi jossa oli kuvat ja ultravideota massojen varalle. Ja haastateltiin sukurasitteet, ettei tupakoi, jne..
Tai sitten voin vain huokaista onnesta
Ei minullekaan ole tullut haittoja kertaakaan. Silmäluomet leikattu ja hamsterinpussit poissa
Nyt otan radiofrekvenssihoitoja, iho kiinteytyy hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leuanaluksen ja silmäluomet olen ajatellut korjauttaa. Juuri tehtiin 3000€ hammasremontti ja olen tosi tyytyväinen tuloksiin. Ikää 40+. En mitään ihmeitä kuitenkaan havittele. Selkeiden epäkohtien korjaamista vain. Sinällään ei haittaa näyttää ikäiseltäni.
Hammasremontin minäkin voisin tehdä, ja laittaa kuoret hampaisiin kuten äidillänikin. Hän ei edes meikkaa tai värjää hiuksia, mutta harrastaa liikuntaa ja on luonnollisen näköiset kuoret hampaissa.
"Muovipäällyste "paljon halvempi kuin joku posliinpinta, tulee kertakäynnillä. Halvempi huomattavasti ja ei tarvitse hampaita hioa .Kestää kauan käytössä
Vastasin, että aion käydä aina kun tarve vaatii. Mutta se tarve on toki suhteellinen.
Mulle on tehty abdominoplastia ja siinä yhteydessä pieni rasvaimu ja huonosti parantuneen leikkausarven korjaus. Nämä enemmän terveyssyistä kuin kauneusindikaatiolla. Saatan käydä rintojen pienennyksessä jossain vaiheessa ja leikkauttaa roikkuvat yläluomet.
Vierailija kirjoitti:
Lainausmerkit katosivat aloituksesta, tuo eka lause näyttää siksi vähän oudolta..
t:ap
Oletko hyvin onnellinen?
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt enkä aiokaan.
Mielestäni ne ovat ennen kaikkea psyykkistä tukea henkilölle, eivät paranna ulkonäköä. Monia leikkaustuloksia on tullut nähtyä.
Laihdutus, stailaus ja ennen kaikkea terapia voisi olla parempi ratkaisu.
Mutta kukin tehköön keholleen mitä haluaa.
Exkaunotar57v vastaa
Olen ollut hoikka koko ikäni. En ole koskaan laihduttanut.Mieli ei kaipaa herkkuja.kun kasvot alkoivat roikkumaan, kävin kohotusleikkauksessa 20 000 eur.mehiläinen stephen diez.Näytän nyt kauniilta aikuiselta, se riittää.Valitettavasti köyhät ramppaa puoskareilla ja haukkuu sit kaikki leikkaukset..minulle tehtiin luonnollinen lopputulos= kasvot eivät roiku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ne ovat ennen kaikkea psyykkistä tukea henkilölle, eivät paranna ulkonäköä. Monia leikkaustuloksia on tullut nähtyä.
Exkaunotar57v vastaa
Olen ollut hoikka koko ikäni. En ole koskaan laihduttanut.Mieli ei kaipaa herkkuja.kun kasvot alkoivat roikkumaan, kävin kohotusleikkauksessa 20 000 eur.mehiläinen stephen diez.Näytän nyt kauniilta aikuiselta, se riittää.Valitettavasti köyhät ramppaa puoskareilla ja haukkuu sit kaikki leikkaukset..minulle tehtiin luonnollinen lopputulos= kasvot eivät roiku.
Oletko onnellinen?
Itse aion mennä kaulan kohotusleikkaukseen. Kaula vaivaa minua suuresti.
Noin vuotta sitten sairastuin äänihuulten syöpään ja sain kaulan alueelle kemoa. Kemon sivuvaikutuksena kaulaan tuli omenan kokoinen patti (turvotus) ja kun se sitten laskeutui, niin iho ei vetäytynyt, vaan jäi heltaksi. Tämä on itselleni vaikea hyväksyä.
Nyt sitten, kun hoidoista jo aikaa, niin tuon heltan poisleikkaaminen on ajatuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exkaunotar57v vastaa
Oletko onnellinen?
Exkaunotar57v vastaa
En ole..minulla on traumatausta.lyöty ja pidetty nälässä kun olin lapsi.Mutta ulkonäkööni olen tyytyväinen, olen myöskin uskottavampi työssäni, jossa tapaan paljon ihmisiä.uskon että tulokset säilyvät noin 62 v asti. Sitten ihon koostumus alkaa muuttua..mutta en usko että uusin leikkausta, säästän eläkkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainausmerkit katosivat aloituksesta, tuo eka lause näyttää siksi vähän oudolta..
t:ap
Oletko hyvin onnellinen?
Niin onnellinen kuin huonolla käännösohjelmalla tehty botti voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Itse aion mennä kaulan kohotusleikkaukseen. Kaula vaivaa minua suuresti.
Noin vuotta sitten sairastuin äänihuulten syöpään ja sain kaulan alueelle kemoa. Kemon sivuvaikutuksena kaulaan tuli omenan kokoinen patti (turvotus) ja kun se sitten laskeutui, niin iho ei vetäytynyt, vaan jäi heltaksi. Tämä on itselleni vaikea hyväksyä.
Nyt sitten, kun hoidoista jo aikaa, niin tuon heltan poisleikkaaminen on ajatuksena.
Lainaan itse itseäni, sillä näköjään oli jäänyt pois sana - kolme- Siis noin 3 vuotta sitten sairastuin.....
Mä kävin vähän päälle parikymppisenä useammassa leikkauksessa.
Olin samaan aikaan terapiassa, ja terapian jatkuttua pidempään tajusin, etten enää koskaan halua tehdä itselleni mitään toimenpiteitä.
En voi vastata. Haluaisin käydä vatsan rasvaimussa, mutta ei se rahasta ole kiinni, vaan en halua ottaa riskiä. Rasvaimu ei ole riskitön, enkä halua ongelmia toimenpiteestä, joka ei ole tarpeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just katselin leuanalushelttaa joka alkaa laskeutua leuan alta myös kaulalle. Ihan hirveän näköinen, ja vanhentaa. Vituttaahan tuo kun ikää ei ole vielä edes viittäkymmentä. Mutta sile ei kai ole mitään ns pikkutoimenpidettä tehtävissä, joku facelift on aika iso toimenpide.
Varmaan elintavoilla voi myös vaikuttaa?
Itse tiedän yhden vasta 40-vuotiaan, jolla leuka ja kaula löystyneet kuin vanhemmalla ihmisellä, mutta hän itse oikein ylpeilee ettei liiku yhtään ja syö vaan jotain pastaa ja leipää ja juo kaljaa säännöllisesti.
Joillain voi olla myös geneettistä, esim. yksi tuttu jolla on siron mallinen pieni pää ja pieni kapea leuka, on valitellut jo parikymppisenä et leuan alle tulee herkästi löysää jos painoa tulee parikaan kiloa enemmän kuin alipainon raja..
Siinä on se perinnöllinen ns.karjalainen tasku, joka itselläni ja hoikalla pojallani. Jos lihoo, siihen tulee rasvaa, muutoin näkyi itselläni rippikuvassa, vaikka alipainoinen. Nyt painoa ja pussi iso. Samoin pehmustetta kertynyt sille kaulan puolelle, jolla nukkuu. Kasvot siis epäsymmetriset.
Itselleni on tehty silmäluomet, kun laskeutuivat pahasti näkökenttään, etenkin toinen, sekä rintojen pienennys julkisella niskavaivojen ja ryhdin takia.
Olivat pakkotilanteita. Rinnat ovat yhä hyvät 27 vuoden jälkeen, joten en kadu. Silmäluomet muuttuneet, sillä otsa painaa niitä puolestaan. Mutta tyydyn tähän.
Olen samaa mieltä, vaikka en omakohtaisesti kauneusleikkauksia ja täyteaineita tai lisäkkeitä haluakaan.
Jos on tuollaista haastetta kuin sinulla, niin mieluummin tosiaan hoitaa asian pois eikä maksa jollekin terapeutille. Ihmisillä on myös erilaisia esteettisiä ihanteita, esim. nykyisissä parikymppisissä on nähtävissä että ovat leikkineet lapsena Bratz-nukeilla.