Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko raskaus muka syy lihottaa itsensä possuksi????

Vierailija
22.03.2007 |

Siis järkkyä, ettei muka rv. 8:n kohdalla enää omat housut mahdu jalkaan. Minusta on tosi typerää alkaa heti syömään kahden edestä ja jättää liikkuminen minimiin. Syödä saa edelleenkin vain yhden edestä neuvolan suositusten mukaisesti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvin. Tuntui vain ilkeältä kun puristivat vatsan kohdalta. Painoa ei ollut tullut lisää, mutta alavatsa oli kipeä ja turvoksissa.

Vierailija
2/5 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuitenkaan en onnistunut vaan kaikki 10kg mitä tuli lähti samantien pois ja vielä ylimääräistäkin. Imetys kuluttaa, joten raskausaikana muutama ylimääräinen kilo ollut hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hoikka olen taas, kaksi lasta saatuani. Raskauskiloja tuli ekasta 11, toisesta 8.

Tuttuni, joka on ylipainoinen, on muka rv 11 jo niin isomahainen ettei mahdu muut kuin mammahousut ja mammapaidat. Maha kuulemma näkyy jo kauas, ei jää kellekään epäselväksi että heille tulee uusi vauva. Niin varmaan joo... tai onhan sillä iso maha, mutta ei sitä kyllä kukaan raskausmahaksi arvaisi. Samanlainen on aina.

Vierailija
4/5 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin niilläkin kiloilla ollut normaalipainoinen mutta jäivät kaikki laitokselle. Turvotuksen vuoksi minäkin kyllä alussa pidin rentoja vaatteita sillä kaikki mikä puristi, tuntui inhottavalta.

Vierailija
5/5 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin olen ottanut raskauksistani kaiken irti. Sitten kun vauva on syntynyt niin pitää taas laihistella ja vahtia syömisiään. : /

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi