Nainen mitä katsot alastomassa naisessa
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Nainen inhoaa sekä vihaa jokaista naista joka on piirunkaan verran kauniimpi (nuorempi, hoikempi, seksikkäämpi) kuin hän itse.
Tuo on varmasti miehen kirjoittama. Tykkään katsoa kauniita alastomia naisia mahdollisimman huomaamattomasti. Pyöreät rinnat, litteä vatsa, kiinteä pylly ja nuoruuden herkullinen suloisuus kaikkialla tuottaa visuaalista mielihyvää ja jollain tasolla myös jotain muuta minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen inhoaa sekä vihaa jokaista naista joka on piirunkaan verran kauniimpi (nuorempi, hoikempi, seksikkäämpi) kuin hän itse.
Tuo on varmasti miehen kirjoittama. Tykkään katsoa kauniita alastomia naisia mahdollisimman huomaamattomasti. Pyöreät rinnat, litteä vatsa, kiinteä pylly ja nuoruuden herkullinen suloisuus kaikkialla tuottaa visuaalista mielihyvää ja jollain tasolla myös jotain muuta minulle.
Kuvailemasi kaltaisia naisvartaloita näkee alastomina hyvin harvoin, ehkä siinäkin syy miksi kiinnittää huomiota.
Jos poikkeuksellisen suuret rinnat niin kyllä niitä väkisinkin tulee katseltua.
En katso enkä vertaile. Jos vartalossa on jotain poikkeuksellisen huomiota herättävää, kuten suuret rinnat, laaja tatuointi tai iso arpi, niihin silmä kiinnittyy hetkeksi. Myös hyvä ryhti on seikka, mihin kiinnittää huomiota.