Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoaako joku muu tekoälyllä tehtyjä kuvia ja videoita?

Vierailija
28.05.2025 |

Kuvissakin on ihan älyttömiä virheitä, videoista puhumattakaan. Tekoälyllä tehdyn kuvan erottaa aidosta kilometrin päähän myös siksi, että äkkiseltään katsottuna se on liian täydellinen ja epäaito. Jotenkin herättää minussa ahdistusta. En ymmärrä miksi joku haluaa noita käyttää, minusta tekoälyssä ei ole mitään hienoa tai mahtavaa.

Muita?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei tekoäly tiskaa puolestani, jotta voin keskittyä tekemään taidetta vaan se "yrittää" tehdä taidetta ja minun pitää tiskata 🥹

Vierailija
62/70 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olejo pitkään elänyt omassa kuplassani, yhteiskuntaa hyödyntäen mutta siihen osallistumatta. Nyt tulee hyvään tarpeeseen autonominen mieleni, jota ei pysty manipuloimaan. Lapsesta saakka olen ihmetellyt, miksi mainoksia tehdään.  Minuun ne eivät ole koskaan tehonneet. Olen jäärien jäärä.

AutistiN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan.

Haluan katsoa ihmisen, en koneen tekeleitä.

Vierailija
64/70 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeampia kuin monet valokuvat.

Feikki ei ole upeaa nähnytkään.

Vierailija
65/70 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan niitä tekoälyllä tehtyjä videoita missä pienet taaperot on olevinaan muotinäytöksessä malleina. Jotkun tekoälykuvat on huvittavia kun niissä voi olla ihmisellä vaikka kolme jalkaa.

Vierailija
66/70 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rakastavat käyttää tekoälyfilttereitä somekuvissa.

Vierailija
67/70 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Face täynnä Trump&Putin videoita, jotkut hymyilyttää ja naurattaakin. Monet videot tehty taitavasti, jos videot olisi tehty uskottavassa ympäristössä, voisi jopa uskoa todeksi. Vaarallista.

Vierailija
68/70 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan todellakin. Mitään niin feikkiä en siedä. En myöskään tekoälyllä tuotettuja radiouutisia. Heti vaihtuu kanava.

Vierailija
69/70 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vihdoinkin löytänyt vaikuttavaa taidetta katsottavaksi! tekoälyartistit tekevät taidetta, missä on jotain uutta. Toisinkuin "perinteiset" taiteilijat, jotka kaikki maalaa saman peuran tai abstraktin värisikermän.

Niin siis kirjaimellisesti niissä ei ole mitään uutta, koska ne pohjautuvat ainoastaan jo olemassaolevaan.

*

Olen samaa mieltä ap. Kuvat ovat rumia ja epäluonnollisia. Tulee mieleen ne jehovantodistajien lehtiset.

Puhut asiaa. Jehovantodistajien ja tekoälyn kuvasaldo on samaa luokkaa.

Tuo on muuten totta! Herää kysymys, onko jehovilla ollut tekoäly käytössä jo kymmeniä vuosia? :O :D

Vierailija
70/70 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne videot ärsyttää, kun tajuaa, että tuokin oli tehty sitten tekoälyllä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän