Uusi remontilla rahoiksi , kausi 18
Kiva että vihdoinkin tulee . Melko nuoria osallistujia .Olisi kivempaa että kaikilla olisi sama pohja niin näkisi miten eri lailla voi rakentaa ja sisustaa .Olisi huutokaupankin kannalta tasapuolisempaa ettei toislila ole isompia tai muuten parempia taloja.
Kommentit (181)
Nykyään KAIKKI tosi-tv (the Bock, jenkki selviytyjät esim.) ohjelmat ovat pelkkää toisten kiusaamista ja haukkumista, reiluus puuttuu. Ja tuotantoyhtiöt vain komppaa katsojalukujen toiveessa. Enemmän kuvataan niitä konflikteja kuin itse kisaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään KAIKKI tosi-tv (the Bock, jenkki selviytyjät esim.) ohjelmat ovat pelkkää toisten kiusaamista ja haukkumista, reiluus puuttuu. Ja tuotantoyhtiöt vain komppaa katsojalukujen toiveessa. Enemmän kuvataan niitä konflikteja kuin itse kisaa.
Just näin. Ei vois vähempää kiinnostaa kun töissä saa tommosten kanssa luovia ihan tarpeeksi.
Onko niillä vain kahta allaskaappia siellä? Se puinen missä on ne isot pyörylät ja sitten se mitä mimi käyttää eri värisinä.
Ymmärsinkö oikein, että Kylie häipyy tavoittamattomiin koska miehensä flirttaillut Mimin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kylie, mikä häntä riivaa ! Alkuun tykkäsin hänestä, mutta nyt hänestä on tullut kiukutteleva pirulainen.
Tykkään Kyliesta muuten, mutta saisi kohdella uusia tyttöjä reilusti. Miehensä on poikien lisäksi tosi symppiksen oloinen. Myös Mimi osoittautuikin positiiviseksi yllätykseksi.
Tytöthän on itse todella ilkeitä.
Millälailla tytöt on ilkeitä? Kylie täysi pen tu ja miehensä ihan tossun alla. Kylie jopa väkivaltainen, kun heitti miehen pois autosta, eikä antanut puhelinta.
Etkö oikeasti ole huomannut? Haukkuivat ensimmäistä urakoitsijaa uhriutuen ja itselleen sympatiapisteitä keräten saaden urakoitsijan lopulta lähtemään. Pilkkasivat kameroille Kylien mustaa sisustustyyliä. Ylipäätään jotenkin todella ylimielisiä, joilla tuntuu olevan kaikista vaan pelkkää huonoa sanottavaa eikä kiinnostustakaan tutustua muihin, minkä kääntävät vaan toisia vastaan ihan kuin vika olisi koko ajan vaan kaikissa muissa. Samalla siis uhriutumisellaan sympatiaa keräten, mikä näyttää toimivan.
Minä en ole seurannut sarjaa alusta asti ja harmittaa, kun ensimmäisiä kausia ei voi mistään nähdä. Tulisi edes maksullisena Katsomoon. Samoin all-star-kaudet on näkemättä, kun niitä ei edes ole esitetty Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole seurannut sarjaa alusta asti ja harmittaa, kun ensimmäisiä kausia ei voi mistään nähdä. Tulisi edes maksullisena Katsomoon. Samoin all-star-kaudet on näkemättä, kun niitä ei edes ole esitetty Suomessa.
Oli alkuun hyvin erityyppinen. Paljon pienemmässä mittakaavassa ja osallistujien tuli tehdä paitsi sisustussuunnitelmat myös remontointi käytännössä itse eli huomattavasti nykyistä vaativampaa.
Vierailija kirjoitti:
Youtubesta löytyy aika paljon. Ei ehkä kausien ihan jokaista jaksoa, mutta kuitenkin monta.
No nyt Kylien mielenosoitus on jo lapsellista eivätkä tytöt jää siitä kyllä yhtään. Mälsää. Tää oli ennen remontointikilpailu.
Tekeekö kilpailijat itse enää muuta kuin valitsee tuoksukynttilöitä?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, että Kylie häipyy tavoittamattomiin koska miehensä flirttaillut Mimin kanssa?
Aika vaivaannuttavaa, kun kylie yrittää halata miestään ja mies ihan inhosta jäykkänä. Ei ihme, että mies alkoi seuraamaan mimiä netissä.
Vierailija kirjoitti:
Aika vaivaannuttavaa, kun kylie yrittää halata miestään ja mies ihan inhosta jäykkänä. Ei ihme, että mies alkoi seuraamaan mimiä netissä.
Minä kyllä ymmärrän jos televisiokameran edessä ei kaikki tunnun niin luontevalta.
Grant noista kyllä on kamalin. Valehtelee ja piikittelee, lisäksi tekee kiusaa varsinkin tytöille.
Mitä tykkäsitte niistä Courtneyn suunnittelemista ruokapöydän tuoleista?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tykkäsitte niistä Courtneyn suunnittelemista ruokapöydän tuoleista?
Minusta jotenkin tönköt jalat niissä. Niinkuin olisi vaan laitettu pölkyt kun ei muuta ollut.
Katsoin youtubesta seuraavan kauden trailerin, siinä oltiin suunilleen hiekka-aavikolla ja sain sen käsityksen että talot rakennetaan alusta saakka ilman että mitään on valmiina. Siitä tulee varmaan mielenkiintoista.