Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kätilöt,terkat, gynet, muut alapään ronkkijat ! Miten te kestätte päivät pitkät nuuhkia ihmisten alapäitä ?

Vierailija
22.03.2007 |

Eihän siinä voi kauan olla hengittämättäkään ? Entäs sitten kun on oikein kunnon kalanhajut ja vaginoosit päällä ? Yöks !

Likaisen työn lisä teille palkaan !

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=4] ja miettikää ku patologit joutuu haistelemaan kuolleita ja mädäntyneitä ja kaivelemaan sisäelimiä ja availemaan kalloja!! vähäks se o älllöööö.

Idiootit.

Vierailija
22/37 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joissakin tulehduksissa pimppi haisee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt tätä työtä viistoista vuotta, siis alapäitten kanssa. otan ainakin 5-15 papaa päivittäin ja tutkin ja haistelen. olen kätilö ja töissä ehkäisyneuvolassa tällä hetkellä. ei tee heikkookaan. se on ihan sama kurkkaako korvaan vai emättimeen, vaikka sitä on varmaan yleisesti vaikea uskoa.

kertaakaan ei ole heikkoa tehnyt, joskus papaa ottaessa voi emättimessä olla niin paljon limaa, että sen poistamiseen vanupuikolla menee ikuisuus, ja saa pelätä, ettei sitä pois vispatessaan saa esim. silmäänsä = )

pahaa ei tee, mutta sääliks käy välillä kun näkee oikeen pahan herpeksen tai kondylooman!

Vierailija
24/37 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että joissakin tulehduksissa pimppi haisee?

Vierailija
25/37 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koskaan kukaan asiakas peraissut vahingossa naamaan?

mä ite kävin maanataina gynellä ja mulla oli koko päivän maha aivan sekasin ja plkäsin kokoajan että tietenkin alkaa siellä pierettää ja vetäsen kunnon hajut naamalle:)

Onko sulla koskaan limat lentäyt naamalle?

Vierailija
26/37 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kyllä vaan, punkki tuherossa! Oli vielä myöhäistä syksyä ja mä ihmettelin jo että miten hiivatissa se on sinne joutunut. Rouva oli luullut sitä näpyksi...

Kolleegalla oli muutamia viikkoja ennen tätä punkkituheroa ollut päivystyksessä mies jolla punkki mulkunvarressa.

Vierailija
27/37 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistoin sen kamalan hajun itsekin ja yritin olla tiiviisti peittojen alla, kun sh tuli tarkastamaan vointiani. No, tietenkin se nosti peittoa ja perääntyi äkkiä. Sanoi vain, että kannattaa suihkutella alapäätä usein ja tuuletella ilman niitä vaippoja.

Kiva oli tuuletella märäntyneen hajuista alapäätä, mutta kyllä se tulehdus sitten lähti ilman lääkkeitä. Onneksi olin perhehuoneessa, ettei muiden tarvinnu sitä haistella.

Vierailija
28/37 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

bioanalyytikkona voin sanoa että ei se tuheron haju se kamalin ole vaan talvikengissä hautuneet sukat jotka nostetaan myös näytteenottajan naaman tasolle...

Vierailija
29/37 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan reilusti heti kun olen sinne mennyt sisälle ja joutunut pöydälle nousua varten ottamaan kengät pois.

Samalla tavalla pyysin anteeksi jälkitarkastuksessa että alapää ei jälkivuodosta johtuen ollut ihan puhdas, tyyliin kävin kyllä kotona pesulla vaan on ehtinyt vähän likaantua.

Minusta se kuuluu vaan hyviin tapoihin.

Vierailija
30/37 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viim. iltapäivällä jos koko päivän sappaita pitää...

Vierailija
31/37 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulosteiden siivoamiset tai peräruiskeet sun muut. Kai sitä kaikkeen työhön tottuu, vai.... tottuuko ??

Vierailija
32/37 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimpa taannoin sairaalassa ja en saanut paljon sängystä poistua muuta kun pissalle sängyn vieressä olevaan astiaan. Kuukautiset loppumassa, likaiset housut, viimeisestä pesusta jonkin aikaa... Olin niin paskassa kunnossa että ei ensimmäisenä tullut mieleen pyytää että viekää minut alapesulle kiitos. Ja sitten tulee nuori mieslääkäri tutkimaan reittäni. Jos olisin tiennyt etukäteen niin olisin vaihtanut housut keinolla millä hyvänsä ja pessyt jollain liinoilla mutta en ehtinyt. Hävetti ihan ****sti.

Vierailija
33/37 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä satunnaisesti (aika harvoin) on ikkuna avattava sen jälkeen, kun on gynen tutkimuksen tehnyt. Ihan jo seuraavan potilaankin hyvän hengitysilman turvaamiseksi. Joskus taas löyhkä on sellainen, että on avattava ovet ja ikkunat, ja poistuttava itsekin huoneesta ainakin kymmeneksi minuutiksi. Näitä on keskimäärin pari kertaa vuodessa.

Vierailija
34/37 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kukaan ei heidän hampaidenhoitonsa perään katso (ja lääkkeet, nestehukka ja vanhuus vielä kuivattavat suuta) niin hampaat menevät tosi nopeasti siihen kuntoon että huhheijaa.

Vierailija
35/37 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että kyllä satunnaisesti (aika harvoin) on ikkuna avattava sen jälkeen, kun on gynen tutkimuksen tehnyt. Ihan jo seuraavan potilaankin hyvän hengitysilman turvaamiseksi. Joskus taas löyhkä on sellainen, että on avattava ovet ja ikkunat, ja poistuttava itsekin huoneesta ainakin kymmeneksi minuutiksi. Näitä on keskimäärin pari kertaa vuodessa.

Vierailija
36/37 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä äidit tulee jopa kansliaan siteitään änyttämään ja siinä sit lähdet kesken ruokailusi tutkimaan hyytymää tms

Vierailija
37/37 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä että sitäkin työtä tekeviä löytyy. niitäkin tarvitaan:)

Vierailija:

välillä äidit tulee jopa kansliaan siteitään änyttämään ja siinä sit lähdet kesken ruokailusi tutkimaan hyytymää tms