Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu että aina vaan mulle vingutaan mun virheistä

Vierailija
27.05.2025 |

Mutta sitten jos joku muu tekee saman, niin häntä ei sitten kukaan ojenna. Johtuuko se vaan siitä, että oon niin kiltti ja on niin pöyristyttävää jos minä teen virheen?

Joku on ainakin joskus sanonu mulle että mulle uskaltaa sanoa. Ärsyttävää. Miksi minun vain pitää ottaa kaikki kura niskaan? Sitten kukaan ei reagoi mitenkään jos myöhemmin joku muu tekee saman virheen?

En jaksa uskoa siihen, että oisin epäonnistunein ihminen maailmassa. Tekis mieli joskus murtaa tämä oma ihana kuori ja muuttua pissipääksi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sulle pitää vinkua sun virheistä.

Vierailija
2/27 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mutta siinä piilee sellainen ainakin itellä, että otan kritiikin vastaan ja myönnän olevani väärässä ja toinen oikeassa. Toinen saa siitä hyvä fiiliksen, hän on parempi kun osasi sanoa, että mokasin. Voisin itsekin kokeilla joskus puolustautua. Sanoisin vaikka, entä sitten tai että musta tein ihan oikein. Ettei annakaan toiselle sitä hyvää oloa pätemisestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama! En tiedä, onko se siksi, kun olen aika herkkä. Mutta tuntuu silti, että muut ovat aina saaneet tehdä mitä vain ja minä olen ainoa, jota paheksutaan.

Vierailija
4/27 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee pois

Vierailija
5/27 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Luetun ymmärtäminen on taas hukassa tai sitten halu viisastella tällä kommentoijalla. En mä sitä meinannutkaan ettei mulle sais antaa kritiikkiä. Vaan meinasin sitä, että sen pitäis olla tasapuolista. Kaikkien pitäis saada virheistään palautetta tasavertaisesti eikä vaan sen yhden. Ei kukaan ihminen oo sen verran parempi, että voidaan laskea kuin koira veräjästä.

Vierailija
6/27 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän kommunikoinnin salaisuus parisuhteessa on se että yhtä kritiikkiä kohden saa viisi kehua.

Ja kukas se sinun tapauksessasi kissanhännän nostaa ellei kissa itse?

Vierailija
7/27 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule sua kohdellaan noin niin kauan kuin annat itseäsi kohdella noin.

Vierailija
8/27 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vinkujalle, että tuki se turpasi, tai sä tukit sen umpeen.

Vierailija
9/27 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai neuvojia löytyy miljoonia, mutta itse pitää tehdä ratkaisut miten toimia vai jääkö kuuntelemaan niitä miljoonia neuvoja,a

Vierailija
10/27 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Luetun ymmärtäminen on taas hukassa tai sitten halu viisastella tällä kommentoijalla. En mä sitä meinannutkaan ettei mulle sais antaa kritiikkiä. Vaan meinasin sitä, että sen pitäis olla tasapuolista. Kaikkien pitäis saada virheistään palautetta tasavertaisesti eikä vaan sen yhden. Ei kukaan ihminen oo sen verran parempi, että voidaan laskea kuin koira veräjästä.

Minä se panin stopin ylikävelijöille. Pidän tästä kiinni. Ei mitään narua tipu. Siitähän mekkala nousi. Mut sepä ei minua haittaa, vaan se huvittaa.

Loppu se näiden hyväkkäiden itsensä nostaminen korokkeelle. Loppui ne suuruusharhat.

Niillähän on ongelma siellä korvien välissä, jotka toisia lystää.

Vierailija
11/27 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

* lyttää

Vierailija
12/27 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tuota kouluaikoina ja on nyt tuota töissä, mutta tänään pomo puuttui asiaan ja puolusti mua. Kukaan ei ole koskaan aiemmin ajatellut miten mun mielenterveys kestää tuota huomauttelua, nälvimistä ja vähättelyä. Mä oon aika epätoivon partaalla, kuinka huono mä oon tässä elämässä. Lohduttaa ajatus, kun pomo ajatteli mun jaksamista.

Vierailija
13/27 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli tuota kouluaikoina ja on nyt tuota töissä, mutta tänään pomo puuttui asiaan ja puolusti mua. Kukaan ei ole koskaan aiemmin ajatellut miten mun mielenterveys kestää tuota huomauttelua, nälvimistä ja vähättelyä. Mä oon aika epätoivon partaalla, kuinka huono mä oon tässä elämässä. Lohduttaa ajatus, kun pomo ajatteli mun jaksamista.

Se oli hienosti pomolta tehty. Pariin otteeseen on minuakin pomo puolustanut aikoinaan.

Mut sun pitää arvostaa itse itseäsi. Muista se.

Vierailija
14/27 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että sulle vinguntaan sen enempää kun muillekkaan. Et vaan huomaa tietenkään muita vinkumisia kun ne, mitkä osuvat sinuun.

Vierailija
15/27 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noin.Ei ikinä toiselle puhuta noin.

Vierailija
16/27 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noin.Ei ikinä toiselle puhuta noin.

Noinhan ne vinkujat ja lyttääjät tekee itsekin. Saavat maistaa omaa lääkettään.

Ei muuta kuin samalla mitalla takaisin. Muutenhan lyttäys ei lopu koskaan.

Vierailija
17/27 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut luuserit oikein kyttää ja kyttää milloin joku ahkera, taitava ja huipputyyppi tekee virheen, jotta pääsee aukomaan päätään.

Voi että se on pienelle ihmiselle suuri onnen hetki kun pääsee viimein räkättämään itseään paremmalle.

Kenellekään reppanalle he eivät räkätä, koska toinen on jo alempana. 

Jotkut opettajat voivat koulussa haluta painaa liian lahjakasta lasta alas ja nostaa heikompia. Heillä ei ole ymmärrystä mitä siinä tekevät, vaan aito usko että ovat hyviä ihmisiä ja tekonsa on oikein.

Vierailija
18/27 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa aina saanut mielestäni enemmän kritiikkiä kuin muut. Mutta tässä itsetutkiskeluun käytetyn talven jälkeen ja muutaman todellisen ystävän löytäneenä tajuan, että olen oikeastaan tosi hyvä vähän kaikenlaisessa tekemisessä! Hoituu vähän jokainen homma ja tiedän asioista paljon. Niin se mun etevyys voi olla se, mikä ärsyttää muita! Ja se kirvoittaa kriittiset sanat kateellisten panettelijoiden suusta. Ja olen tähän asti antanut sen kritiikin tulla ja osua, ekat kriitikkoni kun olivat äiti ja isosisko. En koskaan oppinut puolustautumaan, hehän olivat auktoriteetteja pikkutytön silmissä!

Vierailija
19/27 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonopi tilanne sillä jota ei ojenneta. Vuosienkin päästä samat mokat.

Vierailija
20/27 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut luuserit oikein kyttää ja kyttää milloin joku ahkera, taitava ja huipputyyppi tekee virheen, jotta pääsee aukomaan päätään.

Voi että se on pienelle ihmiselle suuri onnen hetki kun pääsee viimein räkättämään itseään paremmalle.

Kenellekään reppanalle he eivät räkätä, koska toinen on jo alempana. 

Jotkut opettajat voivat koulussa haluta painaa liian lahjakasta lasta alas ja nostaa heikompia. Heillä ei ole ymmärrystä mitä siinä tekevät, vaan aito usko että ovat hyviä ihmisiä ja tekonsa on oikein.

Reppanathan vasta huonossa asemassa ovatkin, sillä heitä on helpoin kiusata.