Sanon joka päivä lapselleni inhoavani häntä ja että kadun hänen tekemistään.
Lapsi on vasta 2v. mutta varmaan jossain vaiheessa alkaa ymmärtämään mitä sanon.
Miten saisin pidettyä suuni tukossa aina kun suutun?
Kommentit (55)
Joko sulla on lapsi, jolla on jokin ongelma. Tai sitten sun ja lapsesi erot temperamenteissä on ajanut tilanteen siihen, että lapsi oireilee noin rajusti. Ja sinä ruokit tilannetta haukkumalla lasta julmasti, lapsi oireilee entistä pahemmin, sinä haukut pahemmin. Taivas tietää mihin toi päätyy. Kai teillä sen verran on ylimääräistä rahaa, että voitte maksaa edes yhden terapiakäynnin yksityisellä. Jos kerran kunnasta ei apua saa.
kellään vanhemmalla ei ole oikeutta kohdella lastaan noin. Hanki nyt hyvä ihminen apua, äläkä ainakaan tee enää lisää lapsia, jooko?
Jos teillä on noin turha neuvola ettei sieltä saa apua - pistää vihaksi jos näin on!!!!!!
Olet varmasti todella väsynyt. Jätä siivoamiset vähemmälle tai organisoi lapset siivoamaan =) Siisteys ei ole nyt se tärkein asia elämässä. Kerro miehellesi ettet jaksa -> hänen pitää ottaa vähäksi aikaa enemmän vastuuta myös kodinhoidosta.
2-vuotiaat ovat rasittavia - mutta siinä vaiheessa kun tilanne helpottaa (lapsi kasvaa) tunnet hirveää syyllisyyttä - eli kannattaa käydä siellä juttelemassa.
Onko teillä mahdollisuutta saada kodinhoitajaa?
Hae töitä ja laita lapset hoitoon - tiedän - helpommin sanottu kuin tehty mutta tee jotain, että tilanne laukeaisi.
Älkää nyt haukkuko minua. En voi olla ihan huono kun kerran pyydän neuvoja ja tiedän mikä tilanne on.
Kyseinen lapsi on hirveän vilkas ja hänelle pitäisi olla koko ajan tekemistä, jos kiellän jotain niin hän pure, potkii ja lyö minua ja muita lapsia.
Olen itsekin miettinyt että onko hänellä jokin sairaus.
Samoin jos kaikki ei tapahdu samaan aikaan, hän menee aivan suunniltaan ja koko päivä on lialle (esim. syömme lounasta myöhemmin kuin yleensä...).
Kauhean epäreilua muita lapsia kohtaan, että 9/10 aikaa menee tähän kyseiseen lapseen joka päivä.
Ap
Vie lapsi tutkittavaksi, ei tuo ole normaalia.
että meillä on karsittu kaikkia mahdollisia palveluja lapsiperheiltä pois.
Tästä oli muistaakseni joskus ihan uutisissakin.
Viimeisessä raskaudessani oli muistaakseni 3 neuvolakäyntiä.
Joten ymmärrätte varmaan että jos perheessä on yksi ongelmalapsi jonka kanssa on hiukan ongelmia, ei apua voi saada mistään sillä on kaikki apu menee alkkis. yms. perheisiin.
Ap
Hänellä voi olla vaikka Aspergerin syndrooma tms. Jos neuvolasta ei osata auttaa, niin, menkää nyt ihmeessä vaikka lääkärille lapsen kanssa. Hänkin voi laittaa teidät terapiaan, lastenneurologisiin tutkimuksiin jne. Teillä on siis paljon lapsia, isompia ja vauva tämän 2-vuotiaan lisäksi? SInulla on aika rankka tilanne. Voimia sinulle, yritä saada apua, tiedäthän itsekin toimivasi väärin lapselle.
Soita NYT lääkärille aika, ja selität tilanteen ihan juurtajaksain lääkärille!
Älä ole avuton. Silloin kun lastani epäiltiin vammaiseksi soitin
kriisipuhelimeen, neuvolaan, terveyskeskuspsykologille ja sain vielä kotiapua. JOKAISESTA PAIKASTA SAIN APUA!
ja kyllä kerroin, että jos en saa apua, teen vauvamuussia. Sossuja ei näkynyt ja apu tuli kyllä.
Yritä edes! Me tuetaan sua kaikki ja ollaan huolissamme.
ja mitä pikimmin itsellesi apua vaikka ihan terveyskeskuksesta, sitä tuskin paikkakunnaltanne on vielä lopetettu...
päivystykseen ja sanot, ettet poistu ennenkuin saatte apua.
Hae apua!!!!! Mutta suostu myös ottamaan sitä vastaan.
kun kerran sen verran olet järjissäsi että ymmärrät vielä kuinka haitallista tuo on lapsellesi, ja että kadut sitä, niin tee asialle joain!
ota aikuisen avastuu käytöksestäsi, hae apua, ja so lapselle se turva ja hoiva joka hänelle pyyteettömästi kuuluu!
älä hajota pientä haurasta sielua!
ja mieti miten tuoa asia syös isisntäsi loppuelämäsi jos itse aiheutat lapsesi henkiseen ja tasapainoiseen kehitykseen traumoja.
t.äiti jolla itsekin joskus lipsahtanut lapsilleen sanoja joita ei todellakaan tarkoita, ja inhoan aina itseni alimpaan helvettiin sen jälkeen
Mieti itse mikä tilanteen on aiheuttanut - uusi vauva jolle lapsi on mustasukkainen.
Sinä itse - kerrothan vihaavasi tuota lasta ja kadut että hän on edes olemassa.
Muiden kanssa ei ongelmia - luulen että teillä on enemmän kuin kolme lasta muttet uskalla sitä kertoa tunnistamisen pelossa.
Miksi pykäätte lapsia jos et jaksa niitä hoitaa ???????????????
Ehkäisy on keksitty.
Pahin ongelma olet sinä, sinun pitäisi olla aikuinen eikä vajota kaksivuotiaan tasolle sillä näinhän teet kun riitelet hänen kanssaan ala-arvoisella tavalla.
Tuo lapsi kaipaa syliä ja läheisyyttä ja mikä tärkeintä RAKKAUTTA jota ole kyvytön hänelle antamaan. Sairaat ja vammaisetkin täytyy hoitaa kunniottaen ihmisarvoa (lapsellasi ei ole todettu vielä mitään ja voi olla että olet sairastuttanut hänet ihan itse).
Ap on selvästi hädissään ja etsii apua epätoivoiseen tilanteeseensa. Ja sinä ***** tulet tänne kertomaan että ehkäisy on keksitty. Voisiko inhottavampaa ihmistä enää olla.
Ap ei vaikuta olevan kovin hädissään, vaan hänen kirjoituksistaan saa kuvan: vika on kamalassa lapsessa ja neuvolassa josta ei saa apua, eli eipä tässä muutakaan voi tehdä, joten so what. Ei minun äitinä mitään vastuuta tarvi ottaa.
Ja ne pahimmat ja vaarallisimmat ihmiset eivät tiedosta ongelmaansa tai sysäävät syyn muiden niskoihin.
Hae apua, puhu miehesi kanssa, ajattele asioita mistä sinä pidät. Olet arvokas ihminen ja tärkeä lapsillesi.