Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trump kansainväliseen oikeuteen maailmantalouden epävakauttamisesta ja sotkemisesta

Vierailija
02.04.2026 |

Miten yhden älykääpiön ja kaaoksen agentin annetaan sotkea koko maailman energiahuolto ja talous sekä vakaus? Eikö Yhdysvalloista löydy demokraattisia ja oikeudellisia voimia pysäyttää tuon yhden hullun sekoilu ja maailmantalouden sekoittaminen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa se luoti osunut korvan sijaan ....

Vierailija
2/7 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotarikoksista joutaisi oikeuteen. 167 pikkutyttöä teurasti ensimmäisenä sotapäivänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donald Trumpia verrattiin Jeesukseen – sitten hän teki sen myös itse

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011920064.html

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump isännöi keskiviikkona Valkoisessa talossa lounasta maan hengellisille johtajille.

Trumpin hengellinen neuvonantaja, pastori Paula White vertasi presidenttiä Jeesukseen.

– Kukaan ei ole maksanut hintaa kuten sinä olet maksanut. Se melkein maksoi elämäsi. Sinut petettiin, pidätettiin ja sinua syytettiin väärin perustein. Se on tuttu kaava, jonka Herramme ja vapahtajamme näytti meille.

– Kiitos hänen ylösnousemuksensa, sinä nousit ylös. Koska hän voitti, sinä voitat, White lausui.

Myös Trump itse puhui Jeesuksesta ja Raamatun mukaan reilut 2000 vuotta sitten tapahtuneista asioista.

– Palmusunnuntaina Jeesus saapui Jerusalemiin, kun kansa toivotti hänet tervetulleeksi ylistäen ja kunnioittaen häntä kuninkaanaan, Trump alusti.

– Nyt minua kutsutaan kuninkaaksi. Uskotteko sitä? Ei kuningasta.

Vierailija
4/7 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö Trump sotkea maailman energiahuoltoa vai Iran?

Vierailija
5/7 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donald Trumpia verrattiin Jeesukseen – sitten hän teki sen myös itse

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011920064.html

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump isännöi keskiviikkona Valkoisessa talossa lounasta maan hengellisille johtajille.

Trumpin hengellinen neuvonantaja, pastori Paula White vertasi presidenttiä Jeesukseen.

– Kukaan ei ole maksanut hintaa kuten sinä olet maksanut. Se melkein maksoi elämäsi. Sinut petettiin, pidätettiin ja sinua syytettiin väärin perustein. Se on tuttu kaava, jonka Herramme ja vapahtajamme näytti meille.

– Kiitos hänen ylösnousemuksensa, sinä nousit ylös. Koska hän voitti, sinä voitat, White lausui.

Myös Trump itse puhui Jeesuksesta ja Raamatun mukaan reilut 2000 vuotta sitten tapahtuneista asioista.

– Palmusunnuntaina Jeesus saapui Jerusalemiin, kun kansa toivotti hänet tervetulleeksi ylistäen ja kunnioittaen häntä kuninkaanaan, Trump alusti.

– Nyt minua kutsutaan kuninkaaksi. Uskotteko sitä? Ei kuningasta.

kun noita viimeaikaisia videoita katsoo niin pitkään kuin pystyy, niin kaikki on samanlaisa omahyväistä tekohymyä ja toisaalta raivoa. Ei noita pysty katsomaan ilman yökötyksen tunnetta

Vierailija
6/7 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haasta ihmeessä äläkä ulise täällä.

Vierailija
7/7 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän maa on riippuvainen muusta maailmasta sen vähemmän muun maailman tekemiset vaikuttaa siihen. Kannattaa siis pysyä mahdollisimman pitkälle omavaraisena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi