Miten tarkasti Finnkinossa valvotaan Ei omia eväitä-sääntöä?
Pojalle haluaisin ottaa mukaan kirsikkatomaatteja kun ei mitkään herkut maistu ja jotain olisi kuitenkin kiva elokuvan aikana syödä. Pitääkö tomaatit syödä salaa kassista vai uskaltaako laittaa pöydälle rasian?
Kommentit (79)
Aika huono provo. Kirsikkatomaatteja... joo, niin varmaan.
Turun kinopalatsin kiinalainen naispomo tarkistaa kassit salin ovella
Joo vois piilottaa pari mäkkärin juustohampparii housujen sisään kun menee kattoo leffaa😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä mitään menetä, kun siellä ei myydä heviä.
Leffateattereissa myydään sellaista, mikä ei vahingon sattuessa sotke penkkejä.
Finnkinossa kyllä myydään esimerkiksi nachoja, joissa kastikkeena salsa- tai juustokastike, limsaa, myös leffa-aterioita, kuten rasvaisia kanapaloja, pizzaa jne. Nuo kaikki sotkee kyllä penkit kaatuessaan.
Miten ne siivotaan? Aika kallista jos joka kerta pestään tekstiilipesurilla, kuivaminenkin vie aikaa. Pyyhitään vain enimmät mikroliinalla eli jäävät likaisiksi?
Minkä ihmeen takia siellä leffassa pitää syödä. Elokuvahan kestää vain pari tuntia. Kyllä ihminen psyy sen ajan hengissä, vaikka ei koko aikaa jotakin nassuttaisikaan. Harmittaa se karmea popparien haju ja karkkipussien rapina,
Miksi ei olisi? Useilla työntekijöistä näyttää olevan myös jätjestyksenvalvoja lätkä, joka kyllä oikeuttaa tarkistaa esim. laukut saliin mennessä
Vierailija kirjoitti:
"Nostathan kassisi hihnalle" Selvä 🍆
Vierailija kirjoitti:
Heillä ei ole minkään valtakunnan oikeutta alkaa tutkimaan sun laukun sisältöä. Et vaan mainosta sitä avoimesti.
Olen työskennellyt 10 vuotta elokuvateatterissa, ja huomaan, että olet asiasta täysin pihalla. Ei ole ei oikeutta tutkia laukun sisältöä, mutta ei ole myöskään elokuvateatterilla mitään velvollisuutta päästää sinua sisään saliin, jos et paljasta laukkusi sisältöä. Vihaan ylimielisyyttäsi ja ne sata, jotka sinua yläpeukuttivat, kertoo tämän palstan hyvin korkea staälykkyysosamäärästä! En halua olla kyttä, vaan muistuttaa todellisista asiayhteyksistä jotka sinun kaltaisen käsityskyvylle ovat haastavia, ja itse tarkistan asiakkaiden kasseja hyvin harvoin, eli olen vähän huono työntekijä. Sinun kaltaisiin juntteihin tosin voisi soveltaa elokuvateatterin sääntöjä ankarammin...
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö koko ajan mässyttää? Itse siemailen vesipullostani.
Voi nyt jumalauta ja jeesus auta :D Karkin syöminen leffassa ei tarkoita sitä että muulloin mässyttää koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Lainvastaista.
Kunnon pintapuoleinen tarkastus alkuun. Sitten pyllistys ja yskäisy selkä tutkimuskäsineet paikallaan odottavaa portsaria kohden.
Entä jos kävisitte jossain syömässä ennen leffaa?
Ärsyttää kun finnkinon nettisivuilla ei näy hintaa paljon leffan kattominen maksaa.En halua tulla ryöstetyksi kassalla jos hinta onkin 25 euroo vaikka ajattelin pääseväni leffaan 15 eurolla.😡
En ole käynyt elokuvissa valovuosiin, en tiennyt että niissä on nykyään pöydätkin.
Eikö se ole vähän huonoa mainosta teattereille, jos siellä pengotaan kasseja ovella 😁.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole vähän huonoa mainosta teattereille, jos siellä pengotaan kasseja ovella 😁.
Usko jo, kukaan ei siellä pengo sinun kasseja, eikä siihen heillä ole oikeutta, vaan pengot ne itse niin että sisältö on näkyvissä heille, tai muuten ei asiaa elokuvasaliin.
Hyvä että pengotaan ja tarkistetaan. Voi olla levollisin mielin leffassa kun kukaan ei heiluttele pyssyjä.
En ymmärrä, ettei nykyään jengi pysty yhtä leffaa syömättä katsomaan. Karsea haju, kun myyvät jotain kanakoreja leffateatterissa. Mutta kai ne kirsikkatomaatit on ihan yhtä ok kuin makeiset, terveellisempiä ainakin, eikä niitä kukaan tarkista.
Eikö ne tomaatit voi syödä ennen elokuvaa tai sen jälkeen? Ei se leffa kuitenkaan niin kauan kestä.