Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä toivon että naiset tuomitsisivat Macronin vaimon tempauksen

Vierailija
27.05.2025 |

Väkivalta on vakava asia ja jokainen tapaus on liikaa.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sue Ellen heitti JR:ää viinipullolla ja ampui kohti. Yrittäkää ymmärtää, että eliitti-ihmisten parisuhde-elämä ei ole samanlaista kuin suomalaisilla tuulipukutaviksilla.

Vierailija
42/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua tulla naamasta tuupatuksi, niin ei kannata hakeutua tilanteisiin jossa tulee naamasta tuupatuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan joidenkin miesten mukaanhan tuo nyt olisi varmaan normaalia, kun kehuskelevat opettajansa naista lyömällä ja sen olevan normaalia. Tässä nyt se nainen vaan vähän opetti miestä, ja hirveä poru asiasta.

Vierailija
44/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena tuomitsen kaiken väkivallan. Kohdistuipa se naiseen, mieheen, lapseen tai eläimeen ja olipa tekijä kuka tahansa. 

Vierailija
45/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti normaalilla ihmisellä on hirveän korkea kynnys tuommoiseen naamaan tuuppimiseen tai poskien puristeluun. Kyllä tuo ettei hillitse itseään edes ulkopuolisten nähdessä kertoo paljon. En ole koskaan lyönyt ketään, enkä potkinut tai tyrkkinyt. Kerran heittelin exää tavaroilla ja olin jo ihan oikeasti todella raivoissani, täysin vailla mitään kontrollia. Tilanne on mietityttänyt monesti jälkeenpäin.

Vierailija
46/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikittelyksi voisi tulkita vaikka olkapäällä toisen olkapään tuuppaamisen tai poskien puristamisen pusun yhteydessä. Mutta tuossa oli kyseessä pois tönäiseminen ja vielä kasvoihin kohdistuvalla tökkäyksellä..

Vierailija
47/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin naisena sanoa, että se oli idioottimainen teko, oli sillä sitten silminnäkijöitä tai ei.

Vierailija
48/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voin naisena sanoa, että se oli idioottimainen teko, oli sillä sitten silminnäkijöitä tai ei.

Idioottimainen vai merkki väkivallasta suhteessa?

Vierailija
49/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpien osalta on ollut kyse pitkäaikaisesta kylmyydestä puolisoiden välillä ja Donald Trump on siviilioikeudessa tuomittu raiskaaja. Macronien osalta lööpit vedettiin yhdestä yksittäisestä tapauksesta

Vierailija
50/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju ilmiannettu naisvihan takia

Vierailija
51/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisella, joka on vastassa lentokoneen ovella, takki rikki vasemmalta olkapäältä? Outo koko tapaus.

Vierailija
52/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään muuta nähnytkään kuin naisten tuomitsevan tapahtuneen. Missä persreiässä asut ja vietät päiväsi?

No, minä olen nainen ja olen nähnyt asian ympärillä iltapäivälehdistä lähtien vähättelyä.

Ehkä näihin asioihin häviää joillakin näkemys kun naisten tekemää väkivaltaa näkyy niin paljon ihan viihde- ja vitsimielessä. Läpsitään tai heitellään juomia naamalle, heitellään tavaroilla, ollaan muka dominoivia sängyssä tönimällä ja puristelemalla leuasta jne.

Kun on itse kerrankin parisuhteessa, missä ei kertaakaan ole tönitty, muksittu, raavittu, puristettu käsivarresta, ei mitään, niin näkee tuonkin tilanteen aika kipeänä.

Hyvin kirjoitettu ja samaa mieltä. Myös henkinen väkivalta kuten haukkuminen, solvaaminen, mitätöinti yms on tuomittavaa, teki sitä kuka tahansa. Eikös tutkitustikin naiset tee enemmän väkivaltaa kuin miehet, mutta miesten väkivalta on useammin kuolettavaa.

T. Feministi, eli tasa-arvon kannattaja

Vierailija
53/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on vähän tämmöinen semanttinen kysymys edelliselle mutta miksi feminismi on tasa-arvoa ja sovinismi naisvihaa?

Vierailija
54/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kertonut oman mielipiteeni tapauksesta ja toivon, että Rouva Macaron menee terapiaan hoitamaan läpsimishalujaan. Muulla tavoin en voi tapaukseen puuttua. Ei ole Emmanuelin puhelinnumeroa, että voisin lähettää tsemppiviestin ja kertoa ettei miehenkään tule alistua. Ei ole mahdollisuutta selvittää, että onko tapa vitsailla molemminpuolista, että saako rouvakin litsaria naamaan. Ranskalaisesta kulttuurista tiedän, että siellä ollaan fyysisempiä a hyväksytään vielä tänäkin päivänä lastenkin ruumillinen kurittaminen, joten en voi sanoa sitäkään, että onko tuollainen normaalia ranskalaisissa perheissä. On se silti minun silmissäni paheksuttavaa. Joku tarjosi mielenkiintoisen näkemyksen tilanteeseen katsoen Emmanuelin katsetta enne tuuppaamista, että olisiko siellä ollut jokin mustasukkaisuuskohtaus rouvan taholta. Eipä se silti asiaa muuksi muuta. Jos on sairaalloisen mustasukkainen, niin ei silti saisi käydä toiseen käsiksi. Terapia auttaisi mustasukkaisuuden hoidossa.

Vierailija
55/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
56/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tää on vähän tämmöinen semanttinen kysymys edelliselle mutta miksi feminismi on tasa-arvoa ja sovinismi naisvihaa?

Feminismi keskittyy naisten asiohin (nostamiseen samoihin oikeuksiin) ja sovinismi eli chauvinism on viha-aate. Alun perin patrioottinen, sittemmin laajentunut tarkoittamaan naisvihaa.

Nämä aatteethan ovat rullanneet ihmisen aamunkoitosta asti. Tuo sota ei lopu koskaan. Jos haluatte elää rauhassa niin pitää elää siellä oman kuplan sisällä vaan.

Vierailija
57/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Espanjalainen mies ja sekin fyysinen kulttuuri kädet käy ja melkein kaikesta vastoinkäymisestä tulee maailman suurin katastrofi ja draama ja puheessa lentelee milloin mitkäkin uhkauset. Olen tottunut siihen. Kännään ne aina suomalaisittan "ai että harmittaa" muotoon. Oma mieheni on jättänyt minut varmaan jo 12 kertaa ja jättämisilmoituksen jälkeen viimeistään 10 minuutin kuluttua tulee kertomaan että hän on ihan ääliö, että hänen elämästään lähtisi koko pohja pois, jos lähtisit luotanut ja jättäisit minut yksin, että ethän ole alkanut pakata laukkujasi vielä. ei kyllä koskaan ole käynyt minuun käsiksi muuten kuin lemmenleikeissä ja siinäkin ihan jotenkin muuten kuin väkivalloin. Hyväksyn mieheni ylidramaattisuuden ja teatraalisuuden: se kuuluu siihen kulttuuriin.

maan tapa.

ranskasta tiedän sen, että voivat vaikka yhteislounaalla (niitä harrastetaan paljon) alkaa kinastella vaikka politiikasta niin, että lautaset siiretään syrjään ja kinastelijat alkaa huutaa tosiilleen naama punaisena solvauksia ja sen jälkeen sitten toteavat, että "ai että oli hyvä väittely, otetaan joskus uusiksi".

Vierailija
58/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Missä näistä Macroniin liittyvissä uutisissa näkyy nyt kehonkielen asiantuntijat arvioimassa, että tapaus kielii syvemmistä ongelmista parin kotona?"

En tiedä. Pitäisikö sinun perustaa tällainen asiantuntijaryhmä, joka voisi tätä tehdä? 

Vierailija
59/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu aloitus. Itse en ole nähnyt mitään muuta kuin tuomitsevia otsikoita aiheesta ja ihan kansainvälisesti.

Vierailija
60/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään muuta nähnytkään kuin naisten tuomitsevan tapahtuneen. Missä persreiässä asut ja vietät päiväsi?

No, minä olen nainen ja olen nähnyt asian ympärillä iltapäivälehdistä lähtien vähättelyä.

Ehkä näihin asioihin häviää joillakin näkemys kun naisten tekemää väkivaltaa näkyy niin paljon ihan viihde- ja vitsimielessä. Läpsitään tai heitellään juomia naamalle, heitellään tavaroilla, ollaan muka dominoivia sängyssä tönimällä ja puristelemalla leuasta jne.

Kun on itse kerrankin parisuhteessa, missä ei kertaakaan ole tönitty, muksittu, raavittu, puristettu käsivarresta, ei mitään, niin näkee tuonkin tilanteen aika kipeänä.

Hyvin kirjoitettu ja samaa mieltä. Myös henkinen väkivalta kuten haukkuminen, solvaaminen, mitätöinti yms on tuomittavaa, teki sitä kuka

Mutta tosiasiassa aikuisilla on vapaus elää myös väkivaltaisissa suhteissa ja sm-jutuissa tämä onkin ihan yleistä. Ei voi tuomita, ellei ole uhria. Onko tässä? Onko Macron tehnyt rikosilmoituksen, nostanut syytettä? Edelleen suhteen asetelma on muutenkin niin häiriintynyt ikäeronsa ja muiden seikkojen vuoksi, että kyseessä voi olla todella kummallinen suhde muutenkin. Eli odotellaan nyt sen Macronin uhrilausuntoa ja tutkitaan, ennen kuin hutkitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi