Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä toivon että naiset tuomitsisivat Macronin vaimon tempauksen

Vierailija
27.05.2025 |

Väkivalta on vakava asia ja jokainen tapaus on liikaa.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä feministinä tuomitsen näkemäni tapauksen. Suhde on muutenkin jo lähtökohtaisesti vinksallaan, sillä opettajanainen on groomannut alaikäisen pojan. Valta-asetelma ja sen väärinkäyttö on siis kyseisessä suhteessa ilmeistä, vaikka suhde onkin kestänyt kauan.

Tämän takia minä en ole feministi. Luulet siis oikeasti että patriarkaalisessa maailmassa nainen voi olla valta-asemassa suhteessa mieheen?

N25

Vierailija
22/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että makuuhuoneessa on ruoskat ja kaikki... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs nyt, emmehän me tiedä mistä oli kysymys. Jos mummo oli koko lennon puuteronut nenäänsä ja saanut huulensa punattua ja Macron pirskatti yritti suudella😳

Vierailija
24/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne puolison pahoinpitelyt tapahtuvat neljän seinän sisällä. Missä kukaan ei näe sitä.

Vierailija
25/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne puolison pahoinpitelyt tapahtuvat neljän seinän sisällä. Missä kukaan ei näe sitä.

Niinhän tuossakin luulivat, että ovi on vielä kiinni. 

Vierailija
26/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ap teki aloituksen, jossa väittää ettei naiset tuomitse, ja sitten itse esittää asian hyväksyvää naista useassa kommentissa. Voihan sitä omat ongelmansa noinkin aiheuttaa. 

Mihin tämä väite perustuu? Tarkoitan, sulla on varmaan jotain faktoja antaa? Todisteita jne?

Vierailija
27/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se oli pientä leikkiä. Pieni tuuppaus, että herää kun kuvataan. Mitä se oli? Ei hyvä tietysti tuuppia kurkkuun tai kaulaan.

Macronhan lähti Brigiten perään eikä suinkaan juossut kauhuissaan ulos koneesta. Edelleen odotellaan rikosilmoitusta ja uhrin lausuntoa.

Ei poista sitä faktaa että Macron oli väkivallan uhri. Uhrin ei tarvitse juosta karkuun. Näköjään tuo Brigitten väkivalta on tavanomaista heidän suhteessaan. Macron ei välitä.

Vierailija
28/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi viddu. Mä puhun kotona tapahtuvasta!

Vierailija
29/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua naisena ihmetyttää tuon vaimon käytös. Paljon on lähisuhdeväkivaltaa naisten tekemänä. Tämä ei ole todellakaan ok. 

Vierailija
30/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuomitsen väkivallan, oli sen tekijä sitten mies tai nainen. Ihan varma en kuitenkaan ole, oliko tuossa kyse väkivallasta - en siksi, että siitä näkyi julkisuuteen vain osa vaan siksi, että on vaikea uskoa että Birgitte olisi niin väkivaltainen, että pahoinpitelee miestään välttämättä siitä, että tilanteen näki kuitenkin monta ulkopuolista ihmistä eli kaikki siellä koneessa olevat ihmiset. Mutta jos on väkivaltainen, niin tuomitsen!

Vierailija
31/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+1 kyllä vastaus kun perhebarometri kysyy onko sinua kohdeltu väkivaltaisesti parisuhteessa.

Toisaalta naiset ovat tässäkin jo pohtineet että mies on käytöksellään tai puheillaan ansainnut tuon.

Toivottavasti saamme tutkimusta aiheesta

Missä on pohdittu "ansaitsemista"? Itse pohdin vaan sitä, että onko tuo suostumuksellista. Jos suostuu suhteeseen 70-vuotiaan kanssa niin saattaa suostua muihinkin "outouksiin". Brigitestä ja homoseksuaaleista liittyy kaikenlaisia huhuja. Sen vuoksi ei pidä tässäkään tapauksessa yrittää laittaa sanoja uhrioletetun suuhun vaan antaa hänen kertoa, mikä on asian laita.

Miten luulet että asian laita on? Minun mielestäni Macron sietää itseensä kohdistuvaa väkivaltaista käytöstä. Tukee myös väkivaltaista puolisoaan.

Vierailija
32/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ap teki aloituksen, jossa väittää ettei naiset tuomitse, ja sitten itse esittää asian hyväksyvää naista useassa kommentissa. Voihan sitä omat ongelmansa noinkin aiheuttaa. 

Mihin tämä väite perustuu? Tarkoitan, sulla on varmaan jotain faktoja antaa? Todisteita jne?

Siihen, että näin harvinaisen paskan ja naisvihaisen aloituksen alla on useampia eri-ikäisiä naisia, jotka sattuvat puhumaan samalla tavalla kuin aloituksen incel.

Vierailija
33/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Macronin mukaan se oli vain leikkiä. 

Eli pointti menee näemmä täysin yli hilseen.

Vastaava teko mieheltä ja mikään selittely ei auta vaikka nainen uhrina itkien vaatisi olemaan erottamasta tätä tönäisyn tehnyttä miestä.

Juuri silloin ei ole väliä enää mitä tapahtui, vaan pelkästään siltä miltä asian haluttiin näyttävän.

Vierailija
34/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tuomitsen koko suhteen. Ei nuori mies voi olla kiinnostunut saati kiintynyt noin vanhaan naiseen. Luonnotonta. Ymmärtäisin jos Macron olisi 72 ja vaimo 45. 

Vierailija
35/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään muuta nähnytkään kuin naisten tuomitsevan tapahtuneen. Missä persreiässä asut ja vietät päiväsi?

No, minä olen nainen ja olen nähnyt asian ympärillä iltapäivälehdistä lähtien vähättelyä.

Ehkä näihin asioihin häviää joillakin näkemys kun naisten tekemää väkivaltaa näkyy niin paljon ihan viihde- ja vitsimielessä. Läpsitään tai heitellään juomia naamalle, heitellään tavaroilla, ollaan muka dominoivia sängyssä tönimällä ja puristelemalla leuasta jne.

Kun on itse kerrankin parisuhteessa, missä ei kertaakaan ole tönitty, muksittu, raavittu, puristettu käsivarresta, ei mitään, niin näkee tuonkin tilanteen aika kipeänä.

Vierailija
36/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että nimenomaan kynnys on madaltunut vähän puristella ja tuuppia siellä täällä, koska suljettujen ovien takana se on arkipäivää.

Mieheni ex kävi hänen kimppuunsa eron yhteydessä ja raapi ja puri häntä ja soitti sitten miehen päästyä ulos asunnosta poliisit! Nainen väitti että mies olisi pahoinpidellyt häntä, mutta poliisi toki luki tilanteen, jossa vain miehellä oli vammoja. Seuraavaksi nainen väitti että mies raivostui ja puri itseään sekä repi omia vaatteitaan. Poliisin oli tätäkään vähän vaikea uskoa koska miehellä oli purujäljet mm olkapään takana hartiassa. Mutta uskomattominta on se, että poliisi kysyi seuraavaksi mieheltä onko hänellä tilanteessa vaatimuksia. Vaikka väkivalta on kotonakin aina yleisen syytteen alainen asia. No, mies sääli hysteerisenä itkevää exäänsä ja sanoi ei. Jonka jälkeen sai vielä tulla mm osoitelluksi aseella ja rikotut tavaransa ja vaatteensa lähetettynä uuteen osoitteeseensa.

Suhteessa oli juuri tuollaista "harmitonta" tönimistä ja haukkumista ollut jo vuosia.

Vierailija
37/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään muuta nähnytkään kuin naisten tuomitsevan tapahtuneen. Missä persreiässä asut ja vietät päiväsi?

No, minä olen nainen ja olen nähnyt asian ympärillä iltapäivälehdistä lähtien vähättelyä.

Ehkä näihin asioihin häviää joillakin näkemys kun naisten tekemää väkivaltaa näkyy niin paljon ihan viihde- ja vitsimielessä. Läpsitään tai heitellään juomia naamalle, heitellään tavaroilla, ollaan muka dominoivia sängyssä tönimällä ja puristelemalla leuasta jne.

Kun on itse kerrankin parisuhteessa, missä ei kertaakaan ole tönitty, muksittu, raavittu, puristettu käsivarresta, ei mitään, niin näkee tuonkin tilanteen aika kipeänä.

Vähättelyä? En muista nähneeni kansainvälisiä lööppiotsikoita noin vähäisestä väkivallasta ikinä.

Vierailija
38/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt, ranskalaiset naisethan ovat niin ihania, sehän on vaan tää suomalainen joka on hankala-eikös se nyt palstamiesten mukaan mennyt niin? Ja nyt sitten nostetaan mekkala jonkun ranskattaren ihanasta läpsäisystä.

Vierailija
39/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuomitsisin kun miehet kannattamalla kannattavat naisiin kohdistuvaa väkivaltaa? Miksi uhriudutte fyysisesti heikomman väkivallasta kun te itse ilakoitte naisiin kohdistuvasta väkivallasta ja oikein haluatte lisätä sitä?

Turha uhriutua. En tuomitse, vaan iloitsen tästä. Lällällää.

Vierailija
40/99 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähättelyä? En muista nähneeni kansainvälisiä lööppiotsikoita noin vähäisestä väkivallasta ikinä.

Minä muistan. Viimeksi Melania Trumpin spekuloitiin olevan jotenkin alisteisessa asemassa perustuen hattuun ja katseeseen.

Missä näistä Macroniin liittyvissä uutisissa näkyy nyt kehonkielen asiantuntijat arvioimassa, että tapaus kielii syvemmistä ongelmista parin kotona?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän