Miten usein käytte Alkossa?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 2-3kk välein. Ostan jonkun viinin tai erikoisliköörin, esim Baileys 🤔 nyt ajattelin että tekisi vähän mieli ostaa kesäksi se uutuus minttujäätelömaku
Katsoin hintoja ja totesin ettei tuollaiseen ole varaa tuhlata. Ruokaakin pitäisi ostaa. Kaljaakin saisi moninkertaisen määrän tuolla hinnalla
Ei ole vielä tähän mennessä tullut tarvetta mennä! Täytän tänä vuonna 60.
En muista milloin viimeksi kävin alkossa, on siitä yli 6 vuotta. En minä juo viinaa enkä viiniä edes. Ostan olutta kaupasta tai lonkeroa.
Harvoin, viimeksi 2 vuotta sitten.
En ole 5 vuoteen käynnyt Alkossa. Meillä on mahdollisuus ostaa KAIKKI alkoholijuomat suoraan ulkomailta.
Enpä ole käynyt noin 37 vuoteen Alkossa.
Käyn alkoss noin 2 kertaa kuukaudessa. Seuraavassa ostoslistassa muunmuassa ainekset Nekroni - drinkkiin jota olen hieman soveltanut: kotimaista Giniä, Carilloa sekä valkoista italialaista makeaa vermutti sekä kuivaa valkkaria 3l , teen näistä aineksista Negroni boolin valmistujaisjuhliin, jäitä ja tonic-vettä joukkoon reilusti. Hyvä juoma olen sillä viihdyttänyt sukuani useasti.
Hintoja seuraamassa. Asun ulkomailla ja tuon hirveästi alkoholia aina tullessani.
Järjetöntä Suomen kieltolakia yhä. Ihmiset ei osta kallista alkoholia Alkoista.
Sitten puhutaan, että alkoholin kulutus on laskenut ja vertailussa vian ja ainoastaan Alkon myynti.
Kyllä on peevelin hommaa, ettei juomia saada kauppoihin. Olkoon mikä hallitus tahansa niin eletään kieltolakia ja
50-lukua.
Nollasta pariin kertaan ja ainoastaan siksi, jos Virosta tuodut pääsevät loppumaan hetkeksi ennen uuden lastin hakemista.
Nyt kesällä useammin. Talvella en juuri koskaan.
Alkosta mitään kalliita liköörejä tai ginejä tai rommeja kannata ostaa. Suomalaiset suosii makeita juomia, siitä voi pyrkiä kuiviin viineihin. Cointreauta 0,7 l tarjouksessa 12,50 euroa. Rommit vahvat 7 euroa pullo.
Jägermeister 10.90 pullo. Suomessa kovat hinnat.
30-40 kertaa vuodessa. En minä näistä kyllä mitään lukua pidä. Käyn silloin kun tarvii.
Kolmesti viikkoon käyn Suomiviina pullon ostamassa. Uni lääkkeeksi
Ehkä 2 kertaa vuodessa. ostamassa lahjaksi glögiä, tai viiniä