Kuinka pitkät välit teillä on ruokailujen välissä?
Syöttekö enne nälkää jo säännöllisin tunnein vai vasta kun on nälkä? Olen aina syönyt iltapainotteisesti ja ajattelin koittaa miten vaikuttaa se että syö aamupalan ja lounaan. Nämä olen jättänyt välistä, kun kouluruokailut loppuivat, loppuivat myös lounaat. Makeaa tekee iltapäivästä alkaen mieli. Tämän haluaisin loppumaan.
Kommentit (45)
Lue Patrik Borgin kirjoista ohjeet
24h-40h. Ei ole varaa syödä useammin.
Tänään oli neljä kilometriä. Huomenna 150 km, pari päivää vaan 50m ja sitten taas 150 km.
Sama juttu on minulla ollut aina eli ei aamupalaa, iltapainotteinen ruokailu ja herkkuja päivittäin.
Panostin rasvan syöntiin ja vähensin hiilihydraatit aluksi n 30g päivä. Makeanhimo loppui täysin. Aamuisin juon usein rasvakahvin. Päivällä nyt syön hiilihydraattia jonkun verran enemmän, mutta lasken kaloreita ja makroja. Tarkoitus on pudottaa painoakin ja on pudonnutkin. Herkut on jäänyt eikä tee mieli mitään. Näin mennyt jo kaksi kuukautta.
Lähemmäs 24h, mitä nyt rasvakahvin juon aamulla. En syö lounasta tai välipaloja vaan kunnon vhh-päivällisen illalla.
Aamupala 8:00
Lounas 12:00
Päivällinen 16:00
Iltapala 20:00
3-6 tuntia.
Riippuu siitä, kuinka kiireinen on. Kiireessä ei muista syödä.
Noin 6 tuntia. Aamupala, päiväruoka, ehkä iltapalaa, ehkä ei. Max 3 ateriaa päivässä, liikaa kahvia.
Vierailija kirjoitti:
No kokeile
Kokeilin jo mutta yhtääkkiä on vain mennyt monta tuntia aamupalasta ja sit onkin hirveä nälkä. Mietin just että jos kokeilen uudestaan niin, että on tasaiset välit esimerkiksi 4 tai 5 tuntia. Onko se sopiva että pysyy makeannälkä aisoissa? Helpompi jos joku on todennut jo toimivaksi kuin alkaa summassa testaileen.
Vierailija kirjoitti:
Lähemmäs 24h, mitä nyt rasvakahvin juon aamulla. En syö lounasta tai välipaloja vaan kunnon vhh-päivällisen illalla.
Näin olen syönyt tähän asti. Painan yli 100kg
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli neljä kilometriä. Huomenna 150 km, pari päivää vaan 50m ja sitten taas 150 km.
Aika lyhyet km. Alle tunti. Jatkuvastikko syöt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin olen syönyt tähän asti. Painan yli 100kg
Ap
Jaaha. Mikä ongelmasi on?
Tänään oon syönyt klo 12, klo 16, klo 19 ja syön vielä kerran ehkä noin klo 22-23. Syön suht terveellisesti ihan oikeaa ruokaa eikä ole makeannälkä. Paino normaalin alarajoilla.
Aamupala 6:00
Lounas 10:00
Päivällinen 14:00
Illallinen 18:00
Iltapala 22:00
400 kaloria per ateria
Aamulla lenkki ja sauna. Aamupalaksi pihviä ja munia tms. pelkkää protskua siis.
Päivällä hiilarit.
Illalla salaatit ja muut rehut.
Toimii
Syön silloin kun tekee mieli syödä ja on oikeasti näläntunne. Kellonajalla ei ole merkitystä, mutta mitään pizzaa en kyllä vedä ennen nukkumaanmenoa. Ei tulisi uni.
4h, 4 ateriaa päivässä
T. Normaalipainoinen
No kokeile