Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lapsen 2-vuotissynttärit pitää pääsiäispyhänä?

Vierailija
22.03.2007 |

Esimerkiksi pitkäperjantaina vai onko se hyvien tapojen vastaista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo meillä hetkauttaisi. Paitsi että kaikki varailevat aina lomamatkoja siihen, että kysy nyt ennalta onko kukaan maisemissa.

Vierailija
2/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena muistan jonkun synttärini osuneen toiseksi pääsiäispäiväksi ja silloin kaikki kutsutut tulivat paikalle. Tollasina pyhinä ei julkiset oikein kulje, joka saattaa pitää ihmiset poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan sitä, mikä niistä päivistä oli se, jolloin voisi olettaa ihmisten kokoontuvan perheineen syömään lammasta tms. Pitkäperjantai vai sitten palmusunnuntai? Lauantaina olen töissä, joten siksi se päivä ei käy.

ap

Vierailija
4/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ajateltuna voi olla, että porukka on paljon liikenteessä, mökeillä yms.

Vierailija
5/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan heistä. Meidän suvussa tuo on viikonloppu siinä missä muutkin, joten itse voisin ihan hyvin pitää lapsen synttärit siinä. Minusta on muutenkin hassua, että vastaavina pyhinä kun olisi aikaa kyläillä tms. pitäisi istua kotona hartaana.

Vierailija
6/6 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisia ja ystäviä olen kutsumassa eikä väliä, vaikka ihan kaikki ei silloin pääsisikään. Viime vuonna pidettiin synttäri kahtena päivänä, kun ei pieneen asuntoon mahtunut kaikki kerralla.

Harmi, että sattui lauantaiksi työvuoro. En ole puoleen vuoteen ollut yhtään lauantaita töissä enkä osannut sitten siihen vaihtoehtoon edes varautua.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi