Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-- Toukokuisia torstaihin --

22.03.2007 |

Kohta lisää..

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIRAGELLE paljon tsemppiä ja voimia!!!!!!!:D

SÄMPYLÄINEN; hyvä kun sait ultraan ajan ;) kyllä varmasti helpottaa päästä tarkistuttamaan tilanne!

ALPUKKA;Mä oon huomannut kans ton saman että tää toinen raskaus tuntuu jotenkin raskaammalta ja valitan/kitisen mielestäni enemmän ja niitä vaivoja mukamas löytyy millon mitäkin vaikka ei ekassa raskaudessa kyllä ollut juurikaan mitään. no kyllä sitä sillonki loppuvaihees puuskutti ja maha oli tiellä,mutta jotenkin musta tuntuu et nyt tää maha on paljon isompi ja tekee olon vielä hankalemmaks! ja sit tietysti tuntuu varmaan kaikki paljon vaikeammalta kun on tuo 1vuotias jonka perässä saa juosta ja jota saa kannella niin tuleehan paikat varmaan helpommin kipeeks. vaikka tosin olin mä töissä sillon pojan odotusaikana viikkoa vaille äippälomaan asti ja sieläkin joutu nostelemaan ja ei mitään niin kevyttä työtä,mutta...hmmmm joo silti tää toinen raskaus tuntuu ottavan lujemmalle. selkäkin kipeytyy mun mielestä nyt enempi ku viimeks...juuh ja sellasta:)

mut nyt en alakkaan valittamaan...tänään jotenki ollu niin mukava päivä ja mielikin niin hyvä:D

Kerhossa oltiin aamulla ja kaupassakin käytiin...iloinenhan olen kun jälleen ostin herkkuja:P hih ja niitä oon taas syönyt!Siis tää mamma ei kyllä pysty lopettamaan tai edes vähentämään tota makean syöntiä!!

Kaverikin kävi kylässä ja kahviteltiin donitsien kera:D namskis:P

KOLMEPLUSYKS sinäkös sen totesit noista plussista...juu hyvä huomio että monesti plussia tulee syömisistä:P njam!:D

mut nyt taas häippäsen koneelta ja hetkeks miehen ja pojan seuraan ennenku salkkarit alkaa;) sitte tuleekin idols..jee:)

iloista illanjatkoa kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

toymama taas

Vierailija
42/48 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikahvi; kiva kuulla sinustakin piiiitkästä aikaa :) Älä murehdi kerhokuvista, meillä ainakin perhekerhossa kysyttiin, että oliko kaikki tyytyväisiä kuvaan, jos ei ollut oli uusinta kuvaus mahdollisuus :)

Meillä meni kuvaus ihan ok, totinenhan tuo noissa kuvissa on, mutta niin poika on yleensäkin.

Almaeino; Itse tykkäsin Coyoten ( Stokmannia vastapäätä ) ruuasta, se kahden hengen lihalautanen oli ihana :) Tosi pehmeetä lihaa ja ihanaa juustoperugratiinia :) Suosittelen!!! Itse jättäisin auton Koskikeskukseen, sieltä on mielestäni paremmat kulkureitit(keskaisemmällä paikalla) kauppoihin. Jos lastenvaatetta haluatte katsoa on koskikeskuksen alakerrassa Nanouk, aikas hintava paikka, mutta tarjouksesta saattaa löyttää kivoja jutskia :)

Mukavia pikkuputiikkeja ( lähell Koskikeskusta) on ainakin Miraakkeli ( Aleksanterinkadulla, melkein sitä vastapäätä on pikkuputiikki olikohan nimi Prince and Princess tai joku vastaava ) Kuninkaankadulta ( Anttilan päästä ) löytyy Finlayssonin tehtaanmyymälä, siellä on ollut hyviä tarjouksia. Nuo tuli mulle nyt ekana mieleen, kysy lisää jos mieleesi tulee jotain :)

Nyt menen perheeni pariin, oikein mukavaa illanjatkoa kaikille!

OP oikea PATE ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö siinä Madam mamman osoitteessa olla isoja kirjaimia tai jotain, kun laitoin sinne (madam.mamma@luukku.com) jo melki viikko sitten ennustuspyynnön ja en ole saanut vastausta?!

EMUNAINEN: Kiitos tarjouksesta! Ensi kerran, kun joku lääkäri tms. kiusaa, kutsun sut paikalle! Sähän voisit ryhtyä meidän raskaana olevien omaksi supersankariksi! Puollustat meitä aina, kun kohtaamme vääryyttä :)

En minä varsinaisesti ole lehdessä muuta kuin kuvissa rekvisiittana, mutta mies on. Toukokuun Vauva-lehdessä on juttu siitä, miten miehet hemmottelevat raskaana olevia naisiaan ja Jussia haastateltiin siihen.

Voi meitä, mahtaa olla paikat hyvässä kuosissa, kunhan nämä jättiäiset ulos puristetaan! Lupailivat ne sulle käynnistystä, sehän on aika kiva juttu! Saat vauvasi nopeammin paijattavaksi! Mulle vain sanottiin, että kyllä mun lantiosta mahtuu kevyesti neljäkiloinenkin. Vitsit, mitenkähän se nelikiloinen mahtuu mun nahkojen sisään?!

MURMELI sai meistä toukomammoista ensimmäisen hymyn! Huippusuloista!

SÄMPYLÄINEN: Hyvä, että pääset tohtorille! Saatpahan murheen pois sydämeltäsi, mielenrauhaa ei voi mitata rahassa. Pidäthän meidät ajantasalla!?

Söin äsken melkein puoli kiloa pakastemansikoita ja nyt on höntti olo. Kenenkäs idea sekin taas oli!?

Ahmatti-Jansku 32+5

Vierailija
44/48 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan oli ylipainoa reilusti kun aloin odottaan ja siks ei ainakaan mua haittaa että paino putoaa.Mua vaan harmittaa sen takia että jos pikkuine on nyt jo ton kokoinen niin viikolla 37 se on isompi kuin 2500g jollon joudun sektioon,näin on lääkärit päättänyt aikaisemmin ei kuulemma kumminkaan käynnistettäisiin ,elikkä lääkäri määrää leikataanko vai ei mun mielipidettä ei asiassa kuulla MRRRRRRR...... On se ihme ettei ihminen saa itse päättää kuinka synnytys hoidetaan,itsehän mä joudun sitä arpea katteleen ja kestämään kivut eivät ne lääkärit ja sitä mä ihmettelen että miks just vk 37 kun mä oon luullu että viikolla 36 voidaan jo käynnistää mutta ei niin ei.

Mutta nyt poistun valittamasta täältä.

HeidiS23 rv30

Vierailija
45/48 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin ton osoitteen ihan pienillä kirjaimilla: madam.mamma@luukku.com ja sitten viestiksi:

Hei,

Olen 39-vuotias

kolme lasta

laskettuaika 02.05.2007

terveisin...

Viestin laitoin myöhään tiistai-iltana ja jo tänään puolenpäivän aikoihin oli tullut vastaus.

3+1

Vierailija
46/48 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti toista viikkoo saada vastaus madam mammalta. Vastasi että poika olis tulossa 16.5. Laskettu aika 14.5. ja rakenneultrassa näkyi ihan selvä poika. Ennustajan mukaan meille syntyy poika myös lokakuussa 2011. Katsotaan nyt sitten.

On muuten mukavaa kun saatiin tänään uusi pesukone. Tai kyllä sen ihan joutui ostamaan mutta kuitenkin. Vanha hajosi viime viikonloppuna. Pesukoneiden ja muitten jokapäivästen kapistuksen tarpeen huomaa vasta kun ne ei toimi. Muuten niitä pitää itsestäänselvyytenä. Huomenna on sitten pyykkipäivä.

Mitäs muuten ootte mieltä onko toimiva ratkaisu laittaa hoitoalusta pesukoneen päälle? Esikoisen aikana meillä oli hoitopöytä mutta nyt se ei mahdu mihinkään. Oisko muuten joku vailla hoitopöytää? :)

pikahvi

Vierailija
47/48 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina ollut pesukoneen päällä ja hyvin on toiminut. Muutenkin tykkään, että on vessassa vesipisteen läheisyydessä.

Nyt menen nukkumaan pois häiriköimästä.

3+1

Vierailija
48/48 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa kaikille. Onkohan porukka jo nukkumassa?

Kiitos kaikille stempeistä ja muistamisesta. Kauheita tollaset tilanteet, et lauotaan jotain päin näköä mikä ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Aijon tolle neuvolatädille huomauttaa huomenna tosta asiasta (en siis tappele, mut kunhan sanon).

Janksku: kauheeta kohtelua oot saanu! Uskomatonta mitä törppöjä tuolla sairaalassa on. Tulee mieleen toi mun homma, et todellakin hätävarjelun liioittelua. Varmaan kun raskaana tässä kukin on niin sitten ihmiset aina pahinta aattelee ja sit pelottelee meitä ties millä sairauksilla yms. Toisaalta hyvä, että suljetaan kaikki pahimmat pois, mut liika on aina liikaa.

Mahtava homma kyllä kun ootte olemassa. En olis itsestänikään uskonut, että viihdyn näin netissä, mutta teistä on kyllä ollut korvaamaton apu ja tuki raskausaikana.:) OIkein innolla oottaa ja käy lukemassa uusia kuulumisia. Päivän kohokohta.:)

Nyt pitää lähteä kattomaan toi idolssin äänestys tulos, mutta palataan taas asiaan ja tuun huomenna kertomaan miten kävi ton neuvolatädin kanssa.:)

Ainniin..ihanaa joku oli käynyt ultrassa ja nähnyt vauvan hymyilevän. Aivan ihana homma, varmasti lähentää vauvaan vielä enemmän tollainen..:) Olis kiva itsekin käydä kaveria kurkkaamasssa ja toi painoarvio tehä.:)

Mut nyt.. Öitä kaikikille ja huomiseen!

T: Daim ja pömppis (joka sai suklaata ja salmiakkia palkinnoksi..;))