Vuokralainen, kenet näistä valitset vuokralle?
a)nuori mies osa aika töissä
b)nuori nainen työtön
c)keski ikäinen mies työtön
d) keski ikäinen nainen töissä
e)vanha mies eläkkeellä
f)vanha nainen eläkkeellä
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ei se vuokralainen valitse noista yhtään ketään. Minä valitsisin vuokran_antajana_ noista vaihtoehdoista työttömän nuoren naisen tai keski-ikäisen naisen.
Miehille en vuokraa koska ovat sikoja ja asuvat niin.
N33
hups siis vuokran antaja
No mahdotonta sanoa noiden tietojen perusteella. Haluaisin tavata kaikki ja selvittää vähän tarkemmin, millaisia vuokralaisia olisivat.
Kenet sinä ap valitsisit?
Vierailija kirjoitti:
No mahdotonta sanoa noiden tietojen perusteella. Haluaisin tavata kaikki ja selvittää vähän tarkemmin, millaisia vuokralaisia olisivat.
Kenet sinä ap valitsisit?
varmaan sen joka vaikuttaisi herttaisemmalta
Vierailija kirjoitti:
B, D ja F tietysti.
Miksi nuorin työtön ensin?
Järjestäisin ensin yleisen näytön, valkkaisin siitä porukasta omalla intuitiolla ehdokkaat ja haastattelemalla sitten vuokralaisen. Pelkästään noilla ap:n tiedoilla en valitse ketään.
Työssäkäyvä keski-ikäinen nainen olisi minun valintani annetuista.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos vaikuttaa nirppanokalta?
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Toisena sitten eläkeikäinen nainen.
Sen, jolla on suosituksia entisiltä vuokranantajilta tai takana pitkä vuokrasuhde eikä mitään epäilyttävää sen päättymisessä. Luottotiedot pitää tietysti myös olla kunnossa.
Me vuokraamme neljää asuntoa Helsingissä. Kerran nuori naishakija kysyi, millaista vuokralaista etsimme. Sanoin, että uskovainen eläkeläisnainen olisi ideaali. Nainen totesi siihen silmää räpäyttämättä: "Minusta voisi tulla sellainen." Vuokrasin asunnon sille naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Sen, jolla on suosituksia entisiltä vuokranantajilta tai takana pitkä vuokrasuhde eikä mitään epäilyttävää sen päättymisessä. Luottotiedot pitää tietysti myös olla kunnossa.
Kuka tuollaisia kysyy? jotain suosituksia?
Vierailija kirjoitti:
Ei se vuokralainen valitse noista yhtään ketään. Minä valitsisin vuokran_antajana_ noista vaihtoehdoista työttömän nuoren naisen tai keski-ikäisen naisen.
N33
Näsäviisas pikkulikka viisastelee.
Nuori nainen joka maksaa luonnossa.
Vierailija kirjoitti:
N33
Luulenpa, että jos joku mies olisi kiinnostunut vuokraamaan sun asunnon, niin olisi jälkeenpäin vain tyytyväinen, ettei saanut sitä.
Valitsisin:
d) keski ikäinen nainen töissä
f) vanha nainen eläkkeellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuollaisia kysyy? jotain suosituksia?
Ei tartte kysyä, kun kaikki nämä ehdokkaat ovat siinä tyrkyllä ja joku heistä haluaa erottua edukseen tuomalla ihan omatoimisesti mustaa valkoisella. Tietysti jos ei oikeasti halua asuntoa, niin ei kai sitä tarvi ku sanoa, että haluais vuokrata, koska tarttee asunnon (kukaan muuhan ei tarvitse).
N33