Tytöt itkivät kun eivät olleet varustautuneet oikein pääsykokeisiin
Kommentit (204)
missä olivat kaikki itkevät pojat?
Luetun ymmärtäminen ja sen perusteella toimiminen ei taida olla korkealla taitolistalla näillä henkilöillä? Luulisi, että lukisi ohjeet, mitä pitää olla mukana kun pääsykokeeseen tulee? Ja sen mukaan pakkaa laukkunsa, että ne tulee myös mukaan, jo edellisenä iltana. Tuo kaikki on kuitenkin noilla nuorilla suurimmalla osalla erittäin hyvässä muistissa ihan parin kuukauden takaa, koska ihan omassa koulussa tehdyssä yo-kirjoituksissa pitää oli passi tai muu henkilötodistus mukana!
No, moni varmaan noista pääsee ihan sillä yo-paperilla ensi syksynä opiskelemaan jotain. Sitten ensi keväänä voi tulla uudestaan pääsykokeisiin.
Vierailija kirjoitti:
missä olivat kaikki itkevät pojat?
Ne oli kävellyt suoraan baariin.
Tyhmyydestä sakotetaan. Ei yliopistoainesta.
Viime vuona taisi joku vinkua kun myöhästyi 5 minuuttia eikä päässyt kokeeseen.
Kun tää sama aie on joka vuosi tapetilla, niin luulisi vanhempienkin jo käskevän varmistamaan useampaan kertaan, että onhan ne hankkarit nyt varmasti mukana
HAhah miten voi unohtaa henkkari noin tärkeään juttuun kun menee. Se henkkari laitetaan lompakkoon ja lompakko taskuun edellisenä iltana jotta se varmasti on mukana. Sanoin niin meidän lapsellekin. Turha itkeä sitten jälkeenpäin. Ei lentokoneeseen pääse ilman asianmukaisia passeja ja henkkareita. Nekin laitetaan taskuun edellisenä iltana.
Pitääkö minun maksaa noidenkin opiskelut.
Itse menin töihin 16 vuotiaana ja aloitin verojen maksun.
No opiskelijaelämä on varmaan kivempaa. Opiskelijabileitä ja Tatskoja. Rakennekynsiä. Uutta Kännykkää..
Ja minä maksan !
Vierailija kirjoitti:
"Monessa maassa euroopassa esim. yli 14 vuotiaalla pitää olla henkkarit aina mukana ja jos poliisi kysyy eikä niitä löydy niin sakot tulee. "
Missä maissa näin on?
Voi kulta pieni, monessa maassa niin on ja isot sakot tulevat heti jos ei ole.
Vierailija kirjoitti:
No opiskelijaelämä on varmaan kivempaa. Opiskelijabileitä ja Tatskoja. Rakennekynsiä. Uutta Kännykkää..
Ja minä maksan !
Nin se vain on! Ja monella on lisäksi hienoja vaatteita ja hajuvesi vaan haisee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä maksan !
Nin se vain on! Ja monella on lisäksi hienoja vaatteita ja hajuvesi vaan haisee!
Käyvät myös kampaajalla ja leikkaavat! Kyllä normaali ihminen pärjää ilman noita hienostelujakin!
Paljon parempi olisi jos haisisivat smegmaiselle alkoholisti kansanedustajalle.
Aiheuttavatko vahvat psyykelääkkeet ihon ja hiusten voimakasta rasvoittumista?
Vierailija kirjoitti:
MENKÄÄ TÖIHIN! MENKÄÄ TÖIHIN!
Jos ei muista edes ottaa henkkaria mukaan, niin miten voi olettaa pärjäävänsä muutenkaan yliopistossa tai työelämässä? Siellä pitää kuitenkin muistaa vielä paljon enemmän asioita. Ei muuta kuin vuoden päästä uudelleen yrittämään. Ehkä muisti on siihen mennessä kehittynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aiheuttavat ja aiheuttavat lisäksi katkeruutta ja alapurentaa.
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen ja sen perusteella toimiminen ei taida olla korkealla taitolistalla näillä henkilöillä? Luulisi, että lukisi ohjeet, mitä pitää olla mukana kun pääsykokeeseen tulee? Ja sen mukaan pakkaa laukkunsa, että ne tulee myös mukaan, jo edellisenä iltana. Tuo kaikki on kuitenkin noilla nuorilla suurimmalla osalla erittäin hyvässä muistissa ihan parin kuukauden takaa, koska ihan omassa koulussa tehdyssä yo-kirjoituksissa pitää oli passi tai muu henkilötodistus mukana!
No, moni varmaan noista pääsee ihan sillä yo-paperilla ensi syksynä opiskelemaan jotain. Sitten ensi keväänä voi tulla uudestaan pääsykokeisiin.
Tämä. Jos luetunymmärtäminen on tuolla tasolla, ettei ymmärrä ottaa henkkareita mukaan, niin voin kertoa, että korkeakouluopinnoissa tulisi suuria vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Onko se huono lukutaito jo tuolla tasolla, ettei edes lukion suorittanut osaa tuollaista ohjetta lukea?
Tuo henkilöllisyyden todistaminen pääsykokeessa on ollut voimassa jo vuosikymmeniä.
Saattoi myös olla ns "Etsä tiiä kuka mä oon?" -tapauksesta. Ajatellaan, että "Ei mun tarvii".
Pystyy. Nuoret näyttää aivan samoilta nykyään.
Siellä on ruuhkat ovilla, vilkasevat vain henkkarin.