Katastrofi yliopiston pääsykokeissa Varmaan viisi ihmistä itki
...eli viisi oli niin tyhmää ettei ottanut henkilöllisyystodistaan mukaan pääsykokeisiin vaikka niin oli takuuvarmasti ohjeistettu tekemään.
Kommentit (33)
Yhä enemmän on sitä että joku fiksumpi käy tekemässä kokeen jonkun tyhmemmän puolesta.
En sano ääneen mistä johtuu ettei ketju katoa.
Multa jäi aikanaan Nokialta työpaikka saamatta kun olin merkinnyt haastattelun väärin kalenteriin. Aika kallis virhe, menetin noin vuoden palkan eli pääsin vasta yli vuoden päästä toiseen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei perusasioista selviä niin ehkä ei kannata jatkaa noita lukuhommia.
Ilkeä kommentti. Eiköhän se unohdus voi käydä kelle tahansa.
Itse kyllä ajattelen, että kyseessä on NIIN tärkeä asia, että olisin jo aikapäiviä sitten laittanut esille sen henkkarin ja edellisenä iltana kassiin tai kännyn päälle näkyviin (sitähän ei kukaan 19 v, unohda ottaa mukaan), ettei varmaan unohdu. Mutta kun ei se isä tai äiti muistuttanut niin itse ei vastuuta osata ottaa. Jos lähdet ulkomaillekin niin varmaan katsot, että on passi mukana? Yliopistossa pitää henkilöllisyys todistaa joka tenttiin mennessäkin.
Toisaalta isä lähti sitä hakemaan kotoa 40 minuutin ajomatkan päästä ja tunti oli aikaa ajaa matka edestakaisin eli mahdottomuus. Jos kotona olisi ollut joku muu, joka olisi saanut henkkarit tuotua niin olisi tuonut vaikka taksilla - olisi saattanut ehtiä yhteen suuntaan tuon ajon.
Sääntösuomi iskee jälleen. Täällä virkamies tekee viidellä sadalla eurolla töitä, ettei joku saa viittäkymppiä - tai opiskelupaikkaa joka määrittää loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Multa jäi aikanaan Nokialta työpaikka saamatta kun olin merkinnyt haastattelun väärin kalenteriin. Aika kallis virhe, menetin noin vuoden palkan eli pääsin vasta yli vuoden päästä toiseen paikkaan.
Mistä tiedät, että olisit saanut paikan?
Vierailija kirjoitti:
Sääntösuomi iskee jälleen. Täällä virkamies tekee viidellä sadalla eurolla töitä, ettei joku saa viittäkymppiä - tai opiskelupaikkaa joka määrittää loppuelämän.
Suomi on niin kehittynyt maa kuin on sen takia että täällä noudatetaan sääntöjä. Esimerkkejä siitä millaisia valtioita syntyy kun sääntöjä noudatetaan pärstäkertoimen tai huvittamisen mukaan löytyy kyllä kehitysmaista paljon.
Vierailija kirjoitti:
Jahah kaalirotta tuli härkkimään TÄTÄKIN ketjua.
Olet juuri sitä porukkaa, jotka kuuluu sinne ryssälään.
Jos se koe oli henki ja elämä, kotoa oli matkaa 40min Messukeskukseen ja tunti aikaa, niin eikö nyt löytynyt ketään sukulaista/tuttua kodin läheltä tuomaan sitä tytön ajokorttia? Taksinkin kyydissä olisi voinut ehtiä. 40min Messukeskukselta ei voi olla missään kovin periferiassa.
Kuinka typerä pitää olla, että ottaa itse yhteyttä lehteen sen takia, että ei ole itse tajunnut/muistanut ottaa henkkareitaan? Ajatteli ilmeisesti, että saa lukijoiden tuen puolelleen.
Oikein pitäny ottaa iltapaskaan yhteyttä oman mokailun vuoksi.. :D siis mikä pointti!?
Moneen kertaan monessa paikassa ohjeistettu, että ne henkkarit mukaan. Ei itku auta, jos ne unohtuu matkasta. Mietin, että ehkä tää oli babbys eka vastoinkäyminen, jota isukki tai äityli ei kyenneet silottelemaan. Voi luoja. Onneksi teiltä kanssakeskustelijoiltakaan ei heru sympatiaa tällasille.