Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko onnekasta, jos on löytänyt miehen joka rakastaa ja välittää?

Vierailija
26.05.2025 |

Ajatteletko, että se että puolisosi rakastaa ja välittää sinusta ja haluaa olla kanssasi sinut hyvistä ja huonoista puolistasi huolimatta, on hieno juttu tänä päivänä? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä mitään erityisen onnekasta ole. Miehet rakastavat ja välittävät, tekevät aloitteen naiselle ja tulevat torjutuksi. Kai se on onnekasta jos tällainen mies on myös naisen mieleen.

Ei miehetkään kaikkiin naisiin rakastu. Ei ainakaan normaalit miehet.

Vierailija
22/28 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun nykyään tuntuu, että niitä rakastavia ja välittäviä miehiä ei ole ihan joka paikassa kun naisten juttuja kuuntelee. Vai onko heitä, mutta miehille ei anneta mahdollisuutta rakastaa? 

Suurin osa miehistä on naisten unelmamiehiä. Käyvät töissä, tyytyvät yhteen naiseen, tekevät suuriman osan kotitöistä, ottavat koppia lapsista, viettää perheen ja puolison kanssa aikaa yhdessä, jne. Mutta silti naiset demonisoivat miehet. Yhteisöllisyyden tunne tulee siitä miten saa tyttökavereille haukkua sitä miestä ja miten tämä tekee samalla lasten elämästä ihan kamalaa. 

Ei taatusti ole suurin osa tällaisia. Jos katsoo läpi pettämistilastot, niin jo se kertoo oman totuutensa. Sitten kun katsoo perään vielä päiväkodin, lasten harrastuksien tai koulun tapahtumia näkee, että edelleen hommaa pyörittää naiset. Suurin osa miehistä on ihan tavallisia, virheineen kaikkineen, mutta ei sentään mitään unelmamiehiä. Naisetkaan ei ole unelmanaisia, vaan yhtälailla nalkuttavat ja pettävät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jollet itsekin rakasta häntä takaisin.

Vierailija
24/28 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun näkökulmastani lottovoiton luokkaa. En usko, että osuu omalle kohdalle.

Vierailija
25/28 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
26/28 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä uhrauksia tuon eteen joutuu tekemään. Harvempi mies rakastaa kiveä, eli kyllä sinä jotakin vaihtokaupassa annat takaisin. Lisäksi se miehen "rakkaus" on vähän ... semmoista ...

Vierailija
27/28 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnekas. Mieheni ei ole rikas eikä komein vaan luonteeltaan niin hyvä että sopii minulle. On minulla ollut huonojakin miehiä jotka petti. Mieheni on kotihiiri että lähes aina kotona, ei käy baareissa eikä ole isoa kaveriporukkaa. Nyt mieheni on työtön ja on kotona lähes aina. On sillä harrastuksia kuten kalastus. Salilla kävi vuosia mutta lopetti sen koska selkään sattui.

Vierailija
28/28 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan mieletön onni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi