Haaretz: Suurin osa israelilaisista kannattaa palestiinalaisten pakkosiirtoa ja suuri osa kannattaa myös väestön tap...pamista.
Kyselytutkimuksen mukaan suurin osa israelilaisista kannattaa palestiinalaisten pakkosiirtoa ja suuri osa kannattaa myös väestön tap...pamista.
Kyselytutkimuksen tuloksista raportoi Israelin vanhin päivälehti Haaretz:
"Kyllä siirtoon: 82% Israelin juutalaisista kannattaa Gazan asukkaiden karkottamista"
https://www.haaretz.co.il/magazine/2025-05-22/ty-article-magazine/.highlight/00000196-f3a3-d6d3-ab9e-f3bbf6070000
"Nearly half of Israelis support army killing all Palestinians in Gaza, poll finds
An overwhelming majority of Israeli Jews support the transfer of Palestinians from Gaza, according to a poll by Pennsylvania State University.
The survey, conducted in March and published by Haaretz newspaper on Thursday, found that 82 percent of Israeli Jews support the forced expulsion of Palestinians from the Gaza Strip.
Meanwhile, 47 percent of Israeli Jews answered yes to the question: "Do you support the claim that the [Israeli army] in conquering an enemy city, should act in a manner similar to the way the Israelites did when they conquered Jericho under the leadership of Joshua, ie to kill all its inhabitants?" The reference is to the biblical account of the conquest of Jericho."
https://www.middleeasteye.net/news/majority-israelis-support-expulsion-palestinians-gaza-poll
Kommentit (111)
42Mutta Jumala käänsi heille selkänsä ja hylkäsi heidät, antoi heidän palvoa taivaan tähtiä. Näinhän sanotaan profeettojen kirjassa:
Toitteko te minulle teuraita ja muita uhreja autiomaassa
niiden neljänkymmenen vuoden aikana,
toitteko, Israelin sukukunta?
43Molokin telttaa ja Raifan-jumalan tähteä te kannoitte,
kuvia, jotka itse olitte kumarrettaviksenne tehneet!
Vierailija kirjoitti:
Suomalaista vielä suurempi enemmistö kannattaa mustien ja ruskeiden siirtämistä pois Suomesta ja Euroopasta, sama myös mustien ja ruskeiden tappamisen suhteen
Niin erona on se, että päättäjät toivat nämä tänne vasten kansan tahtoa, ja täällä ollessaan, aiheuttavat huomattavasti enemmän haittaa kuin hyötyä. En tosin kyllä todellakaan usko, että moni täällä haluaisi, että nuo muukalaiset suorastaan tape ttaisiin. Emme ole kuin juutalaiset. Mutta karkottaa voisi toki, se olisi vain hyvä. Joka tapauksessa juutalaiset tunkivat palestiinalaisten maille eikä toisten päin, joten tilanne ei ole lainkaan edes verrattavissa.
Vierailija kirjoitti:
42Mutta Jumala käänsi heille selkänsä ja hylkäsi heidät, antoi heidän palvoa taivaan tähtiä. Näinhän sanotaan profeettojen kirjassa:
Toitteko te minulle teuraita ja muita uhreja autiomaassa
niiden neljänkymmenen vuoden aikana,
toitteko, Israelin sukukunta?
43Molokin telttaa ja Raifan-jumalan tähteä te kannoitte,
kuvia, jotka itse olitte kumarrettaviksenne tehneet!
Raifan-tähti. Juutalaisten heksagrammi. Saatanallinen symboli, joka muodostaa numeron 666.
47Mutta Salomo rakensi hänelle asuttavaksi talon! Korkein ei kuitenkaan asu ihmiskäsin tehdyissä rakennuksissa. 48Profeettahan sanoo:
49 Taivas on minun valtaistuimeni
ja maa minun jalkojeni koroke.
Millaisen talon te minulle rakentaisitte,
sanoo Herra,
mikä olisi minun asuinsijani?
Olenhan omin käsin tehnyt tämän kaiken!
51Te niskuroijat, ympärileikatut mutta sydämeltänne ja korviltanne pakanat! Aina te olette vastustamassa Pyhää Henkeä niin kuin isänne, niin myös te! 52Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vaino nneet? He tap poivat ne, jotka ennalta ilmoittivat, että Vanhurskas oli tuleva. Ja nyt olette te kavaltaneet ja murha nneet hänet! 53Te saitte enkelien tuomana lain, mutta ette ole sitä noudattaneet.
Stefanos kivitetään
54Tämän kuullessaan neuvoston jäsenet olivat pakahtua raivosta ja kiristelivät hampaitaan. 55Mutta Pyhää Henkeä täynnä Stefanos nosti katseensa taivasta kohti ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen, joka seisoi Jumalan oikealla puolella.
56Hän sanoi: Taivaat ovat avoinna minun silmieni edessä, ja Ihmisen Poika seisoo Jumalan oikealla puolella!
57Silloin he alkoivat huutaa suureen ääneen, tukkivat korvansa ja ryntäsivät yhtenä miehenä hänen kimppuunsa.
9Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.
13Lakkaamatta me kiitämme Jumalaa siitäkin, että kun julistimme teille Jumalan sanaa, te ette ottaneet sitä vastaan ihmisten sanana vaan sinä mitä se todella on, Jumalan sanana, joka myös vaikuttaa teissä uskovissa. 14Näin te, veljet, pidätte esikuvananne Juudeassa olevia Jumalan seurakuntia, jotka tunnustavat Kristuksen Jeesuksen. Teidän omat maanmiehenne ovat kohdelleet teitä yhtä huonosti kuin juutalaiset sikäläisiä uskovia. 15Juutalaiset ovat surm anneet sekä Herran Jeesuksen että profeetat, ja he ovat vain onneet meitäkin. He ovat Jumalan mieltä vastaan ja kaikkien ihmisten v ihollisia. 16Kun me puhumme pakanakansoille, jotta ne voisivat pelastua, he yrittävät estää meitä. Näin he täyttävät syntiensä mittaa. Mutta nyt Jumalan v iha lopulta tavoittaa heidät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kauheaa!
Tämä on "aivan kauheeta". Mutta ei sama palestiinalaisten tekemänä. Ei voi kuin nauraa. 🤣
Israelilaiset varastivat palestiinalaisten maat ja alistivat heitä vuosikymmeniä. Palestiinalaisalueiden miehitys on laiton. Kansainvälisen lain mukaan miehittäjää saa vastustaa aseellisesti.
Aloitus on höpönhöpöä. Äärinationalistit suoltavat propagandaa minkä ennättävät ja näemmä kaikki niellään kuin kahvi kermalla.
Valtosa kannattaa kahden valtion mallia ja rauhallista ratkaisua. Molemmilla puolilla. Ongelma on Hamas ja sen rahoittajat ja äärinationalistit jotka pyörittävät Netanjahua miten haluavat.
Mutta esim. Israelissa on rauhanliikkeestä tullut näinä aikoina suositumpi kuin koskaan.
Ei juutalaiset halua tappaa. Israel puolustaa oikeuttaan olemassaoloon ja omaan valtioonsa väkivaltaista ja murhanhimoista antisemitistista islamistista terrorismia vastaan. Terroristit ovat ne ketkä haluavat tappaa, ei niillä juuri muuta tavoitetta ole.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on höpönhöpöä. Äärinationalistit suoltavat propagandaa minkä ennättävät ja näemmä kaikki niellään kuin kahvi kermalla.
Valtosa kannattaa kahden valtion mallia ja rauhallista ratkaisua. Molemmilla puolilla. Ongelma on Hamas ja sen rahoittajat ja äärinationalistit jotka pyörittävät Netanjahua miten haluavat.
Mutta esim. Israelissa on rauhanliikkeestä tullut näinä aikoina suositumpi kuin koskaan.
VALEHTELET! Tuo oli Haaretz-lehden kyselyn tulos. Haaretz on LIBERAALI ja VASEMMISTOLAINEN lehti, ja silti nuo lukemat ovat noin karut. Jossain oikeistolaisessa lehdessä varmaan hipoisi 100%. Oletko itse juutalainen kun yrität niin epätoivoisesti piilotella mitä juutalaiset oikeasti asiasta ajattelevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kauheaa!
Tämä on "aivan kauheeta". Mutta ei sama palestiinalaisten tekemänä. Ei voi kuin nauraa. 🤣
Israelilaiset varastivat palestiinalaisten maat ja alistivat heitä vuosikymmeniä. Palestiinalaisalueiden miehitys on laiton. Kansainvälisen lain mukaan miehittäjää saa vastustaa aseellisesti.
Höpönpöppöä. Ei varastaneet eivätkä miehitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kauheaa!
Höpönpöppöä. Ei varastaneet eivätkä miehitä.
Sinä olet hasbaraa jakava Israelin verkkovaikuttaja.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs eroa tällä on sen suhteen mitä palestiinalaiset haluavat? 😀 Sehän on niiden virallisissa ohjeissaan ja oppikirjoissaan julistettu monta vuosikymmentä sitten jo ha ovat sitä toteuttaneet säännöllisesti välillä menestynyt välillä huonommin.
Palestiinalaiset ovat omalla maallaan, jota juutalaiset ovat anastaneet vuosikymmenten ajan.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaista vielä suurempi enemmistö kannattaa mustien ja ruskeiden siirtämistä pois Suomesta ja Euroopasta, sama myös mustien ja ruskeiden tappamisen suhteen
Mustilla ja ruskeilla on olemassa lähtömaa, jonne heidät voi palauttaa. Palestiinalaiset ovat nyt kotimaassaan, josta juutalaiset haluavat ajaa heidät pois ja anastaa heidän maansa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut, mihin gazalaiset voitaisiin siirtää. Yksikään arabimaa ei ota heitä. Mitä vaihtoehtoja jää jäljelle?
Osa siirretään mereen ja loput mullan alle 😁. Näin kaikki voittavat 😊.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut, mihin gazalaiset voitaisiin siirtää. Yksikään arabimaa ei ota heitä. Mitä vaihtoehtoja jää jäljelle?
Osa siirretään mereen ja loput mullan alle 😁. Näin kaikki voittavat 😊.
Vammainen persu. Tapa itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kauheaa!
Juutalaiset ovat palestiinalaisten maalla. Olisivat pysyneet sillä alueella, mikä niille annettiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei juutalaiset halua tappaa. Israel puolustaa oikeuttaan olemassaoloon ja omaan valtioonsa väkivaltaista ja murhanhimoista antisemitistista islamistista terrorismia vastaan. Terroristit ovat ne ketkä haluavat tappaa, ei niillä juuri muuta tavoitetta ole.
Miksi ne tekevät sitä toisten mailla? Kuulostaa ihan venäläiseltä. Mutta Israelin juutalaisista iso osa on venäläistä alkuperää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kauheaa!
Juutalaiset ovat palestiinalaisten maalla. Olisivat pysyneet sillä alueella, mikä niille annettiin.
Tämä on fakta, josta ei irti pääse, vaikka kuinka kiemurtelisi. Israel on perustettu 1948 palestiinalaisten asuttamalle alueelle. Ja jota aluetta Israel on sen jälkeen useasti laittomasti laajentanut. Ihan samat säännöt on kansainvälisessä oikeudessa kuin muutenkin. Mitäpä tykkäät, jos naapuri rakentaa maillesi talon ja sanoo, että tämä on nyt siirtokunta. Ja puolustaa sitä asein ja ajaa sinut pois ja samalla tappaa sukulaisesi. Näin on tehnyt Israel jo vuosikymmeniä.
Ja sitten itkee, että voi että on kamalia nuo palestiinalaiset, kun millään eivät tilanteeseen alistu.
Johannes 8:44 FB38
Te olette isästä p erkeleestä, ja isänne hi moja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murh aaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.