Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipidekirjoitus Hesarissa: Lapseni pelkää koulussa!

Vierailija
26.05.2025 |

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011250890.html?utm_medium=promobox&…

"Lähetin raskain mielin tyttäreni kouluun Pirkkalan tapahtumien jälkeen. Hän on joutunut pian jo vuoden ajan olemaan sukupuolittuneen kiusaamisen kohteena koulussaan.

Luokalla on oppilaita, jotka puhuvat jatkuvasti tytöistä, naisista ja maa hanmuut tajista törkeästi, siteeraavat Andrew Taten videoita ja ihannoivat äärioikeistolaisia vaikuttajia"

Mitä asialle pitäisi tehdä, ratkaisuehdotuksia, kokemuksia?

Kommentit (222)

Vierailija
41/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysely: Tytöt jopa väkivaltaisempia kuin pojat

Uudet tutkimukset paljastavat, että tytöt ovat kiilaamassa pojista jopa ohi väkivaltaisuudessa.

https://yle.fi/a/3-5612563

Vierailija
42/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen suomipoika joutuu pahoinpidellyksi ja ryöstetyksi tasaisin väliajoin.

Tytöt hihittää vieressä kun paremmat kulttuuripojat potkii päähän vieden vaatteet. Opettajat syyllistää ja maalaa ratsismuksesi kun kehtaa asiaa murehtia. Virkavalta leimaa suoraan syylliseksi setademla-armeijan voimalla, vasemmisto juhlii kuinka nyt maksetaan ansaitusti velkaa.

Sitten tulee Jordan ja Andrew jotka sanovat että sinä et tule saamaa ikinä mitään tahoa puolellesi saati sympatioita että on parempi alkaa laittaa itseä kuntoon ja hoitaa jämäkästi omat asiat itse. Unohtaa elämästäsi ne jotka sen tahallaan pyrkivät tuhoamaan.

Ottaakko vastaan loppuelämä tuota saastaa vai haistattaa ja ottaa oma elämä hallintaansa itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat hakkaa toisia poikia, pojat pelkää. Pojat hakkaa tyttöjä, tytöt pelkää. Mielestäni on selvää, että tytöt saavat tässä asetelmassa enemmän empatiaa osakseen.

Ja paskanmarjat! Tyttöjen kiltteys on kyllä totaalinen myytti. Seurusteluväkivaltaakin käyttävät tytöt poikia enemmän. Ja huom! Pitävät oikeutetumpana että itse saa lyödä.

Tässä aiheena oli koulukiusaaminen. Harva peruskouluikäinen seurustelee. Varsinkaan inseliluuserit.

Vierailija
44/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensimmäiseksi mä laittaisin rikosoikeudelliseen vastuuseen täällä riekkuvan trollilauman. Pelkästään tällä palstalla olisi poliisille tutkittavaa pitkäksi aikaa. Samat henkilöt täällä päivästä toiseen levittävät naisvihamielistä ja rasistista propagandaa. 

Sen jälkeen laittaisin kuriin somessa tätä propagandaa levittävän joukon. Katsokaa vaikka persujen kansanedustajien avustajien sometilejä, aivan uskomatonta propagandaa ja vihanlietsontaa. 

Tällä päästäisiin jo pitkälle, nämä tahot levittävät suuren osan vihapuheesta netissä. Saman mitä nämä pojat seuraavat. 

Somejätit kuriin vihapuheen sallimisesta ja ollaan jo pitkällä. 

Fassevasse haluaa vihapuhelain että vihervassut voisivat hiljentää heidän mielestään "väärät mielipiteet". Se on kommunismia se

Et sitten keksinyt mitään omaperäisempää? 

Se, että lietsotte väkivaltaa ja vihapuhetta netissä on rikos. 

Toivottavasti joudut sinäkin siitä vielä vastuuseen. 

Vierailija
45/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöt hihittää vieressä kun paremmat kulttuuripojat potkii päähän vieden vaatteet. Opettajat syyllistää ja maalaa ratsismuksesi kun kehtaa asiaa murehtia. Virkavalta leimaa suoraan syylliseksi setademla-armeijan voimalla, vasemmisto juhlii kuinka nyt maksetaan ansaitusti velkaa.

Sitten tulee Jordan ja Andrew jotka sanovat että sinä et tule saamaa ikinä mitään tahoa puolellesi saati sympatioita että on parempi alkaa laittaa itseä kuntoon ja hoitaa jämäkästi omat asiat itse. Unohtaa elämästäsi ne jotka sen tahallaan pyrkivät tuhoamaan.

Ottaakko vastaan loppuelämä tuota saastaa vai haistattaa ja ottaa oma elämä hallintaansa itse.

Haukotutti tätä lukiessa.

Vierailija
46/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tate :D

Vierailija
47/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä pojat että tytöt joutuvat nykyään pelkäämään koulussa...

Kyllä! Ja syy on pakkomonikultturista

Vierailija
48/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensimmäiseksi mä laittaisin rikosoikeudelliseen vastuuseen täällä riekkuvan trollilauman. Pelkästään tällä palstalla olisi poliisille tutkittavaa pitkäksi aikaa. Samat henkilöt täällä päivästä toiseen levittävät naisvihamielistä ja rasistista propagandaa. 

Sen jälkeen laittaisin kuriin somessa tätä propagandaa levittävän joukon. Katsokaa vaikka persujen kansanedustajien avustajien sometilejä, aivan uskomatonta propagandaa ja vihanlietsontaa. 

Tällä päästäisiin jo pitkälle, nämä tahot levittävät suuren osan vihapuheesta netissä. Saman mitä nämä pojat seuraavat. 

Fassevasse haluaa vihapuhelain että vihervassut voisivat hiljentää heidän mielestään "väärät mielipiteet". Se on kommunismia se

Tulihan se n a t s i - sana sieltä :D Voin kertoa että oikeita nasseja on nimenomaan ulkkarit suomipoikia-ja tyttöjä kohtaan. Pidä turpas kiinni jos et aiheesta mitään tajua!

Vierailija
49/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet maalannut maailmasi aika synkillä väreillä ihan sekopäiseks, kosketa ruohoa tai jotain, sun kultti on tehnyt susta karikatyyrin ihmisestä. 

Vierailija
50/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta saadaan loppumaan pysyvän vakavan ruumiinvamman uhalla, josta tiedetään että se myös toteutuu, jos perseilee.

Vierailija
51/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen hitler jügendi sieltä uhriutumassa, kiva.

Tosi kiva...

Vierailija
52/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fassevassen paskapuheet osa 983

Vierailija
53/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin tämän maan polittinenjohto hyötyy siitä, että vihapuhe leviää netissä, ei ongelma juurisyy ratkea. 

Muistelkaapa nimimerkki Riikan puheita: nyt meillä koululaiset ovat samalla tasolla. 

Yllättyneet parijonoon. 

Vierailija
54/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tuntea myötätuntoa? Ei kukaan auttanut meitä poikia kun oltiin hakattavina peruskoulussa

Vierailija
55/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat hakkaa toisia poikia, pojat pelkää. Pojat hakkaa tyttöjä, tytöt pelkää. Mielestäni on selvää, että tytöt saavat tässä asetelmassa enemmän empatiaa osakseen.

Ja paskanmarjat! Tyttöjen kiltteys on kyllä totaalinen myytti. Seurusteluväkivaltaakin käyttävät tytöt poikia enemmän. Ja huom! Pitävät oikeutetumpana että itse saa lyödä.

Tässä aiheena oli koulukiusaaminen. Harva peruskouluikäinen seurustelee. Varsinkaan inseliluuserit.

Voi sinua, luuletko todella ettei tytöt kiusaa toisiaan ihan itsetuhon partaalle? Älä ole naurettava

Vierailija
56/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat taas tapansa mukaan aukomassa miehille päätä ja vähättelemässä meidän väkivaltakokemuksia. Ei yllätä tämäkään

Vierailija
57/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tuntea myötätuntoa? Ei kukaan auttanut meitä poikia kun oltiin hakattavina peruskoulussa

Oletko ollut itse joku 9v Koskelan aikoihin vai miksi jaat tietämättömyytesi täällä kaikkien korville? Nimenomaan tytöt ja naiset ovat näistä julkisesti aina kaikkein järkyttyneimpiä ja vaatimassa muutosta parempaan. Miehiä kiinnostaa vähemmän. Etäiset ja huonot isät ovat teidät pettäneet, eivät muut naiset!

Vierailija
58/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sai taas käännettyä huomion itseensä vaikka aloituksessa puhuttiin poikien tyttöihin kohdistamasta vihasta

Ei yllätä

Vierailija
59/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin tämän maan polittinenjohto hyötyy siitä, että vihapuhe leviää netissä, ei ongelma juurisyy ratkea. 

Muistelkaapa nimimerkki Riikan puheita: nyt meillä koululaiset ovat samalla tasolla. 

Yllättyneet parijonoon. 

Tämä alkoi jo silloin kun feministiministerit sulkivat silmänsä poikiin kohdistuvalta väkivallalta. Sannakin kailotti nyrkki pystyssä vain rasismista, kun joku yritti kysyä että mitä aiotte tehdä jengiväkivallalle. Ei kiinnosta feministejä kantaväestöön kuuluvat pojat. Muistan kyllä. Koskaan ei reagoinut ongelmaan muulla tavalla kuin kääntämällä asiat päälaelleen 

Vierailija
60/222 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta saadaan loppumaan pysyvän vakavan ruumiinvamman uhalla, josta tiedetään että se myös toteutuu, jos perseilee.

Jatkan, että toki tällä on hintansa, vanhempi voi joutua vankilaan ja opettaja menettää työnsä. Joten tarvitaan myös oveluutta, koston tulee olla lisäksi niin nöyryyttävä, että sen kokenut ei halua mennä poliisin puheille. Tietysti parempi (mutta epätodennäköistä) jos esim. tyttö suoraan katkaisisi hakkaajapojan peniksen, tällöin rikosvastuu olisi nuoren iän takia pienempi.