Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV: Sokerideittaileva Lilja rahastaa naimisissa olevia miehiä parisuhteensa "luvalla" - paljastaa nyt paljonko pyytää

Vierailija
26.05.2025 |

Nyt on pakko kysyä mammat, ollaanko me menossa täysin sekaisin?

Lilja, 30, kertoo ylpeästi Yle Areenan podcastissa, miten käy rahasta treffeillä miesten kanssa - miehillä on vaimot, lapset ja koko paketti, mutta sehän ei häntä haittaa. Lilja sanoo tekevänsä kaiken yhteisymmärryksessä oman kumppaninsa kanssa. Eli toisin sanoen: hänellä on parisuhde, mutta saa satoja euroja kävelyistä ja jopa 800 euroa seksistä muiden kanssa?

Tämä ei ole enää mitään "naisten voimaantumista", tämä on puhdasta suhdesotkua ja tunteiden kaupallistamista. Ja joku vielä kehtaa sanoa, ettei tämä vaikuta parisuhde- ja perhemalleihin yhteiskunnassa?

Entä ne miehet, jotka osallistuvat tähän? Miten moni heistä on se "ihana ja söpö", jonka vaimo ei tiedäkään, että mies maksaa toisen naisen seuralaisuudesta? Ja meille äideille opetetaan, että pitää olla rehellinen, sitoutunut ja kasvattava esimerkki.

Mitä ihmettä me opetetaan nuorille tästä? Että rahalla saa kaiken, myös suhteita ja seksuaalisuutta? Onko kaikki nyt vain kaupankäyntiä - ja vielä hyväksyttävää niin kauan kuin nainen hyötyy siitä?

Haluan kuulla muiden kokemuksia ja mielipiteitä. Onko tämä voimaantumista vai itsekästä hyväksikäyttöä? Missä menee raja?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/podcast-lilja-30-on-parisuhteessa-j…

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

350 euroa jos nainen lähtee kävelylle miehen kanssa. On kyllä hinnat kohdallaa. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. On varmaan miehiä jotka eivät  pääse muuten treffeille rumuuden takia niin maksavat.

Vierailija
2/63 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten muutaman vuoden päästä nämä sokerideittailijat on sekaisin kuin seinäkello, mielenterveys mennyttä. Kun ei se raha sitten tuonutkaan sitä onnea ja keneenkään ei voi enää luottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

350 euroa jos nainen lähtee kävelylle miehen kanssa. On kyllä hinnat kohdallaa. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. On varmaan miehiä jotka eivät  pääse muuten treffeille rumuuden takia niin maksavat.

Mun mielestä rahalla naisen ostaminen on puhdasta vallankäyttöä, ja naiset, jotka myy itseään rahasta, ovat jollain tapaa mieleltään epätasapainoisia. Tämä mielipide tulee misogynistilta jännämieheltä.

Vierailija
4/63 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on se, että nämä varakkaat kävelyseuramiehet ovat addiktoituneet nuoriin naisiin. Jopa niin pahasti, että maksavat tällaisesta höpöhöpöstä ko summia. Kyse ei ole kenenkään rumuudesta, vaan käytännössä jonkun hulluudesta. 

Vierailija
5/63 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten muutaman vuoden päästä nämä sokerideittailijat on sekaisin kuin seinäkello, mielenterveys mennyttä. Kun ei se raha sitten tuonutkaan sitä onnea ja keneenkään ei voi enää luottaa.

Varmaan ovat jo valmiiksi, niin kuin suurin osa suomalaisista naisista.

Vierailija
6/63 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin sekosin lopullisesti siinä 31 ikävuoden tienoilla yksinäisyydestä rumanaamaisena/lyhyenä miehenä. Aloin maksamaan siitä että joku nainen edes juttelee minulle tai käy kanssani vaikka puistossa. Seksiä en ole vielä harrastanut, ja sekin on kalvanut sisältä.

Se joka moralisoi tai heittää ensimmäisen kiven voi yrittää elää vuosikymmeniä siten että vastakkainen sukupuoli vain ignoroi ja nauraa jos teet aloitteita, ja olet viimeksi koskenut toiseen naiseen joskus taaperoiässä.

Suoraan sanottuna kyllä nuo naisetkin käyttävät yksinäisyyttä ja rumuutta hyväksi. Tiedän myös monia jotka netissä maksaa näille vaikkapa Twitcissä 50 euroa siitä että nämä lausuvat tämän nimen kameraan. Sillä tasolla kun alkaa olla yksinäisyys, ihinen ei ole itsemurhasta kovin kaukana.

Vierailija
7/63 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi lopunajan meininkiä.

Vierailija
8/63 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä rahalla naisen ostaminen on puhdasta vallankäyttöä, ja naiset, jotka myy itseään rahasta, ovat jollain tapaa mieleltään epätasapainoisia. Tämä mielipide tulee misogynistilta jännämieheltä.

Sulle tilanne on eri, kun saat pesää ja seuraa ilmaiseksi.

Yritäpä olla sennäköinen mies joka saa 5000 swaipilla nolla matchia. Sadoista livelähestymisistä nollat treffit ja kiusaantuneita ilmeitä.

Alkaa kummasti houkuttaa maksaminen siitä että saa edes kerran pitää kädestä

Vierailija
9/63 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritäpä olla sennäköinen mies joka saa 5000 swaipilla nolla matchia. Sadoista livelähestymisistä nollat treffit ja kiusaantuneita ilmeitä.

No veikkaan silti, että et kelpuuta omasta mielestäsi epäviehättäviä naisia kädestäpitäjiksi. Itse olen ollut kranttu, ja saanut valita tietty parhaat päältä, mutta siitä huolimatta tai juuri siksi elämäni on muuten ollut enemmän tai vähemmän yhtä helvettiä.

Vierailija
10/63 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas kehitys mielestäni. Itse ainakin pidän näitä naisia täysinä huorina, jotka tekevät tällaista. Rahanahneita lorttoja, mieleltään eivät terveitä. Raha raha raha raha.......minusta törkeää ottaa rahaa siitä, että menee kävelylle jonkun kanssa. Sairasta.

Nainen 55-vuotta

Vierailija
11/63 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo vain siitä, että sivistysvaltio on lakkautettu ja on palattu ajassa 100 vuotta taaksepäin. Suomessakin oli laillisia brdelleja v ielä 1930-luvulla ja prostituoidut olivat tavallisia perheenäitejä.

Vierailija
12/63 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tavallaan. Eihän tuota ole pakko tehdä. Se, joka tuota vielä mainostaa, tekee hommaa luultavasti puhtaasta halusta tehdä sokerideittailua. Ukkomiehet ovat tietenkin vastuussa itselleen ja puolisolleen jos ja kun ovat uskottomia.

Vierailija
13/63 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku palauttaa tämän ylimielisen ä-mm-mä--n maanpinnalle. Lentelee pitkin maailmaa myyden itseään. Jos olisin rikas mies, en kyllä hänen palveluitaan ostaisi. Saisin varmasti ilmaiseksikin. Nuoret naiset ovat sekaisin kuin seinäkellot, no turha tulla sitten ulisemaan mielenterveysongelmista lehtiin. Ihan itse aiheutettuja. Käykö tämä Dubaissa imemässä sheikin anusta ja syömässä kakkakikkareita. 

Vierailija
14/63 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerideittailu = huoraaminen rahasta, itsensä myyminen rahasta, keksitty vain tuollainen peitenimi huoraamiselle

Vierailija
15/63 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokerideittailu = huoraaminen rahasta, itsensä myyminen rahasta, keksitty vain tuollainen peitenimi huoraamiselle

Eikö se ole vielä pahempaa huoraamista, että orgasmien lisäksi tunteetkin feikataan.

Vierailija
16/63 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on kaikennäköisiä, naisissakin. Vaikea uskoa, että itse kelpuuttaisit minkä näköisen naisen tahansa, jos kerran tuollainen lopputulos tulee.

Vierailija
17/63 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä minäkin mietin, että mikä tuon erottaa ihan rehellisestä prostituutiosta? Keksitty vaan tuollainen söpöstelevä peitenimi.

Vierailija
18/63 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy kun kansakunta luopuu terveistä kristillisistä arvoista. Lisää on luvassa, ellei kansa herää ja. tee parannusta pahoista teoistaan. 

Vierailija
19/63 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa käyttää kehoaan niin kuin itse haluaa.

Vastustajat vastustavat naisten vapautumista ja itsemääräämisoikeutta.

Vierailija
20/63 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on hassu ajatusvinouma että rumat naiset haluaisivat rumia miehiä. Voin sanoa ettei se todellakaan mene niin Tinderissä. Ihan samoin rumatkin naiset haaveilee hyvännäköisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän