Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ja miten on mahdollista, etteivät jotkut miehet tiedä mistä kohtaa koskemalla naisesta tuntuu hyvälle?

Vierailija
26.05.2025 |

Kun naiset tietävät vaisomaisesti että se kullin hyväily on se juttu. Pitääkö siis mihelle erikseen opettaa mistä nainen.

Kommentit (193)

Vierailija
1/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa kysyä tätä joltain miehiltä eikä täältä.

Vierailija
2/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko, että "grab them by the pussy"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät naiset osaa käsitellä kullia. Runnovat sitä kuin jotain joystickia

Vierailija
4/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kyllä tiedä naisetkaan. Ei ole väistämättömästi kullin hyväily se juttu, sitä pitää osata hyväillä hyvin tai jopa sattuu jos hyväilee väärin. Ihan sama se on naisella, kuivan klitoriksen hyväily ei takuulla tunnu hyvältä.

Vierailija
5/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät naiset osaa käsitellä kullia. Runnovat sitä kuin jotain joystickia

Juuri näin. Ihan useamman pojan kanssa oleista teineistä keski-ikäiseen naimisissa olevaan naiseen saakka näyttää vallitsevan sellainen harha että mies nauttii kun runkatessa esinahka kiskaistaan voimalla peniksen juureen saakka. (Tai kiskaistaisiin jos sen saisi repeämään irti)

Vierailija
6/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap se vain vuodesta toiseen haluaisi maailman olevan niin yksinkertainen, että hyvän seksin eväät olisivat "hinkkaa klitorista" ja "vatkaa kullia". Minusta taas paljon yksinkertaisempi ohje olisi pitää toista hyvänä sillä tavalla mikä toiselle tekee hyvää, mutta siinä tietysti on se kommunikaation kirous.

Vierailija
7/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista paikkaa olekaan. Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta.

Vierailija
8/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se pitää opetella. Eikä kaikki naiset pidä samanlaisesta kosketuksesta. Eli pitää opetella jokaisen naisen kanssa uudelleen. Ihan samalla tavalla kuin kaikki miehet eivät tykkää siitä, mitä sinä vaistomaisesti teet heidän munalleen.

Vierailija
9/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki osaa soittaa kitaraakaan! Rämpyttelijöitä on joka lähtöön, soittajat on sitten ihan erikseen. Eli vaaditaan lahjoja ja halua oppia sekä tutkia asioita! Vain harjoitus tekee silikon mestarin.

Vierailija
10/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki osaa soittaa kitaraakaan! Rämpyttelijöitä on joka lähtöön, soittajat on sitten ihan erikseen. Eli vaaditaan lahjoja ja halua oppia sekä tutkia asioita! Vain harjoitus tekee silikon mestarin.

Eikö tämä ollut just se pikkukalle-vitsi jossa kumpaakin rämpytetään reiän kohdalta?

Vierailija
11/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän kaikki naiset tykkää samoista asioista. Joten mies ei tietenkään voi uuden partnerin kanssa tietää varmasti, mikä on parasta, vaan on kuunneltava partneria, tai jos tämä ei osaa selittää niin kokeiltava. Jos mies ajattelee kuten ap, hän ei varmaan ole kovin hyvä sängyssä. Ja jos nainen ajattelee kuin ap (että nainen "vaistomaisesti" tietää, mikä on paras tapa kaikille miehille, ja muuta ei tarvitse edes kokeilla), niin tuskin hänkään on kovin hyvä sängyssä.

Vierailija
12/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaa kysyä tätä joltain miehiltä eikä täältä.

No täällähän on miehiä ja tämä seksipalsta, miksei just täällä saisi kysyä! Vai onko vaikeata vastata..

Vierailija
13/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin vastaauksissahan ei vastata, vaan jälleen haukutaan kaikki naiset, jotka vaan runnovat sun muuta. Ainakin minä osaan kyllä käsitellä hyvin, enkä usko olevani ainoa.

Ja tottakai naiset haluavat erilaista kosketusta, mutta ainakin silloin kun oli vapaa olemaan miesten kanssa, yksikään ei edes yrittänyt kosketella klitorista millään lailla, siis ei millään lailla. Kun minä olen vastaavasti ottanut suihin.

Vierailija
14/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin vastaauksissahan ei vastata, vaan jälleen haukutaan kaikki naiset, jotka vaan runnovat sun muuta. Ainakin minä osaan kyllä käsitellä hyvin, enkä usko olevani ainoa.

Ja tottakai naiset haluavat erilaista kosketusta, mutta ainakin silloin kun oli vapaa olemaan miesten kanssa, yksikään ei edes yrittänyt kosketella klitorista millään lailla, siis ei millään lailla. Kun minä olen vastaavasti ottanut suihin.

Olet ollut väärien miesten kanssa. Kyllä naisen nautinto on aina miehelle tärkeintä. Itse olen vasta nuollut erästä naista jopa monta tuntia, eikä hän ottanut suihin kuin hetken. Lisäksi kädestä kiinni pitäen ohjasin naisen runkkausliikkeitä kertoen mikä, miten ja millä voimalla tuntuu hyvältä. Myöskin aina samalla kun panen naista hyväilen klitorista ja olen sitä varten pyytänyt jopa liukkaria, että olisi helpompaa sitä tehdä.

Vierailija
15/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut väärien miesten kanssa. Kyllä naisen nautinto on aina miehelle tärkeintä. Itse olen vasta nuollut erästä naista jopa monta tuntia, eikä hän ottanut suihin kuin hetken. Lisäksi kädestä kiinni pitäen ohjasin naisen runkkausliikkeitä kertoen mikä, miten ja millä voimalla tuntuu hyvältä. Myöskin aina samalla kun panen naista hyväilen klitorista ja olen sitä varten pyytänyt jopa liukkaria, että olisi helpompaa sitä tehd

No nyt oli hyvä vastaus! Juu ei varmasti kaikki naisetkaan osaa, mutta yritystä pitää olla. Hienoa!

Vierailija
16/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies aina hyväilee klitorista liukkarilla, samalla kun panee. Paras mahdollinen orgasmi tulee noin, kyllä tulee ääntä ja selkä nousee kaarelle, se ei ole mikään uskomus, se on totta.

Valitettavasti ei kenenkään otsassa lue, onko mies hyvä vai surkea, joten etukäteen ei voi tietää.

Vierailija
17/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mies aina hyväilee klitorista liukkarilla, samalla kun panee. Paras mahdollinen orgasmi tulee noin, kyllä tulee ääntä ja selkä nousee kaarelle, se ei ole mikään uskomus, se on totta.

Valitettavasti ei kenenkään otsassa lue, onko mies hyvä vai surkea, joten etukäteen ei voi tietää.

No eihän se sen enempää naisen otsassa lue, millä tavalla se nyt on eri asia?

Vierailija
18/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä yksinkertaisesta syystä, että naiset ovat erilaisia, mutta vakiintumattomat naiset luulevat olevansa naisen mitta, eli että muutkin naiset ovat hänen kaltaisiaan.

Nuorena etsin neuvoa opaskirjasta, kokematon mies kun olin. Kirjassa kerrottiin, että naiset pitävät suuresti rintojen hyväilystä. Siis hyväilin hellästi tyttikseni rintoja. Tämä palautti minut maan päälle: "En voi ymmärtää, miksi miehet ovat niin kiinnostuneita naisten rinnoista."

Havaitsin myös jotakin yhtenäistä. KAIKKI tytöt pitivät, kun vain jutellessakin ilman romanssitarkoitusta hyväili heidän vittuansa, eikä kukaan, yhtä poikkeusta lukuun ottamatta, estänyt työntämästä sormeakin syvälle emättimeen. Selvästi pitivät siitä.

Poikkeustyttö puolestaan ilahtui, kun aiheutti minulle orgasmin hyväilemällä paljaita elimiäni housujen sisällä. Epäilen näin jälkeenpäin, että tyttö kieltäytyessään erehtyi luulemaan minun pyrkivän yhdyntään, joka silloin oli pelottavaa, koska ei vielä ollut e-pillereitä, eikä kortsuihin luotettu.   

Vierailija
19/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se se... mikäs se nyt olikaan... se semmoinen levykeaseman näköinen rako...?

Vierailija
20/193 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä pidä siitä että liukastettua klitorista kosketellaan. Pidän muutenkin enemmän siitä, että sormia työnnetään kunnolla sisään, lopulta mielummin silleen aika aggressiivisesti, nopea tahti. Toki myös klitoriksen hyväily voi olla ihanaa jos se tehdään oikein, mikä minun tapauksessani on että hierotaan klitoriksen huppua, ei klitoriksen kärjen kohdalta vaan ylempää. Klitta on todella herkkä, enkä pidä yhtään jos siinä käytetään liukkaria tai siihen läträtään mun omia limoja vaan niin että hierotaan kuivaa. Suuseksistä en myöskään pidä, koska taas: liukkautta, pehmeyttä, märkyyttä kaikkialla, ajatuskin ärsyttää. Aistihelvetti oikein :D

Eli uskon ihan helposti että mies ei automaattisesti tiedä mistä kukakin pitää. Enkä minä ainakaan teininä tiennyt ilman ohjeistusta miten kaluun kosketaan ja nykyinen mies ei tykkää samoista otteista kuin ex. 

Enemmänkin ongelma on viitsimisen ja kiinnostuksen puute. Tai estoisuus.