Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2412)
Olen pitänyt Pelleä aina mahtavana tyyppinä, mutta voi miten ihana hän onkaan nyt vanhempana, eri tavoin kuin nuorena. Niin raikasta kun hän ei ole koskaan esittänyt mitään, vaan ollut aina oma itsensä - nyt vanhempana pehmeämpi ja kokeneempi.
Pellen puheet nuoremmista sukupolvista koskettivat, sillä lapsettomuus on ollut hänelle ja puolisolleen tragedia, johon liittyy mm. keskenmeno.
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas näitä Viivin sanoituksia.
Siinä todella raisqattiin tuo biisi.
Mä arvasin, ettei noi nuoret oikein ymmärrä Pellen syvällisiä sanoituksia. Muuttavat ne pinnalliseks hötöks, samanlaiseks, mitä nykymusiikki enimmäkseen on.
Pellessä on aina ollut ihanaa aitoutta, rosoa ja sielua. Se puuttuu noista muista. Jonna pääsee siihen parhaimmillaan.
Hyvä Viivi! Tämä aika tarvitsee myös naisasiaa!
Yllättäen pidin Viivin vedosta, vaikka biisiä olikin modattu. Ihan hienosti mielestäni ja kertsissä palattiin alkuperäiseen.
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen pidin Viivin vedosta, vaikka biisiä olikin modattu. Ihan hienosti mielestäni ja kertsissä palattiin alkuperäiseen.
Ihan karsee, kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon harventanu sokerijuurikasta pennin metri 7-vuotiaana.
Kymenlaaksossa kaikki kersat joutuvat harventamaan sokerijuurikasta 😂
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Johannes osaa tehdä muuta kuin imeliä ihastumisbiisejä. Varsinainen one trick pony
Johannes on aivan ihana sekä henkilönä että laulajana, tekee hienoja biisejä ja osaa käyttäytyä, douze points.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt Pelleä aina mahtavana tyyppinä, mutta voi miten ihana hän onkaan nyt vanhempana, eri tavoin kuin nuorena. Niin raikasta kun hän ei ole koskaan esittänyt mitään, vaan ollut aina oma itsensä - nyt vanhempana pehmeämpi ja kokeneempi.
Pellen puheet nuoremmista sukupolvista koskettivat, sillä lapsettomuus on ollut hänelle ja puolisolleen tragedia, johon liittyy mm. keskenmeno.
Joo, oli mukava yllätys, että Pelle oli näin pehmeä ja symppis. Nuorempana joskus näin häntä Kalliossa, ja oli muutaman kerran jotenkin ylimielisen ja itserakkaan oloinen, tyly. Ehkä julkisuuskin on toki raskasta, jos kaiken maailman fanit pyörii liepeillä jatkuvasti, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei versiot toimi. Pellen alkuperäisiä ei vaan voi ylittää.
Paras oli Jonnan versio, muut on kyllä kuraa.
Jonnan laulu jätti kyllä paljon toivomisen varaa.. Vestan veto oli paljon parempi.
Vierailija kirjoitti:
Naisasian puolesta asiallinen veto, mutta kyllä meni niin kauas alkuperäisestä hengestä, et ei toiminu. Viivi ON kaunis ja menestyvä, ei sitä tarvi buustata ja huutaa maailmalle. Vähemmän kauniilta punkkarilta uskottavampi biisi.
Pellen anarkistihengessä.