Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (289)
Maailman ällöttävin biisi: Pelle Miljoonan Tahdon rakastella sinua 🤢 Toivottavasti kukaan ei laula!
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut ohjelmaa, mutta käsittääkseni esim. näistä tunnetuista levylaulajista kukaan ei ole vielä osallistunut: Liisa Akimoff, Ismo Alanko, Anna Eriksson, Marjo Leinonen, Dave Lindholm, Tuomari Nurmio, Kari Peitsamo, Samuli Putro, Kauko Röyhkä, Martti Syrjä. - Saattaahan toki olla, että on pyydetty, mutta ovat kieltäytyneet. Versioitavia kappaleita näillä kyllä olisi vaikka millä mitalla.
Eivät ole osallistuneet.
Oon katsonut ihan ensimmäisiä Vain Elämää - jaksoja ja sitte välissä on ollut vuosien tauko. Nyt on sen verran mielenkiintoinen artistikattaus, että aion kyllä seurata! Ja ainakin tää avausjakso lupaili hyvää.
Heille jotka huutelevat, etteivät ole kuulleetkaan jostakusta,
niin nyt on hyvä hetki tutustua !
Tarinat laulujen välissä on mielenkiintoisia.
Itse olen ainakin löytänyt uusia löytöjä tämän ohjelman myötä.
En minäkään tunne näistä kuin osan tai en osaa yhdistää nimeä ja yhtyettä.
Martti syrjän haluaisin nähdä tässä ohjelmassa, mutta taitaa jäädä haaveeksi.
Mikko Kauste (Egotrippi-yhtye)
Kappaleita mm. Matkustaja, Älä koskaan ikinä, Nämä ajat eivät ole meitä varten, Unihiekkaa...
Vierailija kirjoitti:
Kappaleita mm. Matkustaja, Älä koskaan ikinä, Nämä ajat eivät ole meitä varten, Unihiekkaa...
Siis Mikki. Tämä puhelin muuttaa sanoja.
Vierailija kirjoitti:
5.9. Saapuminen Satulinnaan
12.9. Käärijän päivä
19.9. Jonna Tervomaan päivä
26.9. Pelle Miljoonan päivä
3.10. VIIVIn päivä
10.10. Lauri Haavin päivä
17.10. Mikki Kausteen päivä
24.10. Vestan päivä
31.10. Johannes Brotheruksen päivä
7.11. Kunniavieras Remu Aaltosen päivä
14.11. Kunniavieras Pepe Willbergin päivä
21.11. Kunniavieras Marion Rungin päivä
28.11. MIELI-päivä
5.12. Kaikki biisit 1/2
12.12. Kaikki biisit 2/2
19.12. Joulusikermä (kooste aikaisemmilta kausilta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Mikki. Tämä puhelin muuttaa sanoja.
Tai sitten ne on vaan sinun sormet. I ja O on vierekkäin näppäimistöllä. Saat anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
No mulle ainakin tän ohjelman idea on juuri nää uudet versiot TUNNETUISTA kappaleista. Koko ohjelma idea katoaa, kun kuulet nämä biisit ylipäätään ensimmäistä kertaa ikinä tässä ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut ohjelmaa, mutta käsittääkseni esim. näistä tunnetuista levylaulajista kukaan ei ole vielä osallistunut: Liisa Akimoff, Ismo Alanko, Anna Eriksson, Marjo Leinonen, Dave Lindholm, Tuomari Nurmio, Kari Peitsamo, Samuli Putro, Kauko Röyhkä, Martti Syrjä. - Saattaahan toki olla, että on pyydetty, mutta ovat kieltäytyneet. Versioitavia kappaleita näillä kyllä olisi vaikka millä mitalla.
Eivät ole osallistuneet.
Puhumattakaan Jii Karjalaisesta....
Vierailija kirjoitti:
Mikki kausteen ulkonäkö muuttunut, jotain on tapahtunut.
On kuulemma hankala tyyppi ja luonne.
Eikä hankaluus ole panettelua taikka huhupuhetta.
Ei ainuttakaan kuunneltavaa tuossa porukassa. Voi elämän kevät!
Kuin varjo viime vuodesta! Yhdenhitin ihmeitä suurinosa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulle ainakin tän ohjelman idea on juuri nää uudet versiot TUNNETUISTA kappaleista. Koko ohjelma idea katoaa, kun kuulet nämä biisit ylipäätään ensimmäistä kertaa ikinä tässä ohjelmassa.
Sun ongelma on ilmeisen suppea musiikkimaku. Kuuntele monipuolisemmin jatkossa ni ei oo niin tuntemattomia moni.
Vestan veto Käärijän biisistä oli kova! Super! En osannut ollenkaan odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole osallistuneet.
On ilmoittanut julkisesti, ettei ole missään tilanteessa osallistumassa. Samoin Ismo Alanko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole osallistuneet.
...sekä tietenkin Jarkko Martikaisesta. Kuvitelkaamme Martikaista Peitsamon "Mekaaninen susi"-biisin kimpussa.
Kaksi ekaa jaksoa katsottuna. Hyvä kausi ja ihana Käärijä, jonka biiseistä syntyi hienoja versioita.
Johanneksen ja Behmin Autiomaa on kaunis balladi. Vesta tykitti ja Lauri Haav kosketti.
Lauri vau ! Hieno esitys !
Viivi hyvä, mutta se biisi on pahempaa kuin mutakakku.
Ainakin tämä "Saapuminen Satulinnaan" jakso antaa lupauksia, että jengi/porukka/artistit tulevat toimeen keskenään, joten pieni lupaus hyvästä kaudesta.
Vanhemman polven edustajana ei noista nuorista ole mitään mielikuvaa, mutta Pelle, Mikki Kauste ja Jonna Tervomaa on tuttuja, eikä ainakaan tämän avausjakson perusteella tulossa ole ainakaan pelkkää paskaa!
Sen verran haluan jakaa, että näin J. Tervomaan juuri ennen aikuisuran tulemista, ja oli ihan hemmetin kova.
Esiteltiin yleisölle vain Jonnana Forssasta, enkä tajunnut hänen olevan "Minttu sekä Ville" Jonna.
Ok, olen vanhus. Sori siitä.