Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsen saa pysäyttää ottamalla kädestä, muttei hiuksista?

Vierailija
19.09.2008 |

En siis ole ottanut hiuksista kiinni, mutta jos pieni lapsi meinaisi esim. työntää naamansa kiinni kuumaan uuninluukkuun, kiukkuisen eläimen häkkiin tms. ja tlanne tulisi yllättäen niin voisin hyvinkin kuvitella että silloin ottaisi kiinni siitä mistä ekana saa, vaikka hiuksista.

Tuli vaan mieleen, kun tuossa toisessa ketjussa käskettiin hakemaan apua väkivaltaisuuteen jos otta hiuksissta (tai mistään muustakaan) kiinni kovaa. Kyllä mä olen joskus napannut kiinni lapsen lujastikin jos on meinannut tehdä jotain vaarallista, juosta tielle, repiä silitysraudan alas jne.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos sen tehdäkseen on pakko leikata lapsen jalka poikki niin sitten se on vaan tehtävä.

Mutta jos on valinnanvaraa niin kyllä mua ainakin sattuu enemmän jos joku vetää mua hiuksista kuin jos joku ottaa kädestä kiinni.

Vierailija
2/14 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi ruveta hiuksista repimään? Kyllähän tehokkaampaa on vetää koko lapsi pois vaaratilanteesta jostaini ihan muusta ruumiinosasta. Ja ihan takuulla noita hiuksistarepimistä vaativia vaaratilanteita on lapsen elämässä oikeasti niin vähän (meillä ei ole kyllä ollut kertaakaan), että jos joku luuseri sillä puolustelee väkivaltaisuuttaan, niin olisi aika katsoa peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin hätä- tai vaaratilanteessa ei katsota, mistä otetaan kiinni, vaan OTETAAN. Eiköhän viranomaisetkin tämän ymmärrä.

Vierailija
4/14 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sitä nyt HERRAJUMALA voi tukasta ottaa jos lapsi meinaa HUKKUA! Ja ei, tämä ei silti oikeuta tukistamaan mennen tullen, vaikka niin tietysti kuvittelelette.

Voi että mua inhottaa lukea näitä iänikuisia tukistuskeskustelujen otsikoita. Inhottaa että Suomi on pullollaan lapsia, joitten vanhemmat ei pärjää niitten kanssa ilman väkivaltaa.

Vierailija
5/14 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi ruveta hiuksista repimään? Kyllähän tehokkaampaa on vetää koko lapsi pois vaaratilanteesta jostaini ihan muusta ruumiinosasta. Ja ihan takuulla noita hiuksistarepimistä vaativia vaaratilanteita on lapsen elämässä oikeasti niin vähän (meillä ei ole kyllä ollut kertaakaan), että jos joku luuseri sillä puolustelee väkivaltaisuuttaan, niin olisi aika katsoa peiliin.

Ei meilläkään ole ollut sellaista tilannetta että olisi hiuksista otettu, mutta kyllä minä uskon että joskus, jollekin sellainen voi tulla ilman että tarkoitus on satuttaa lasta. Ehkä siksi, että kaveri meinasi lapsena hukkua, isänsä oli repinyt ylös tukasta kun se oli eka mistä sai kiinni.

Vierailija
6/14 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sitä nyt HERRAJUMALA voi tukasta ottaa jos lapsi meinaa HUKKUA! Ja ei, tämä ei silti oikeuta tukistamaan mennen tullen, vaikka niin tietysti kuvittelelette.

Voi että mua inhottaa lukea näitä iänikuisia tukistuskeskustelujen otsikoita. Inhottaa että Suomi on pullollaan lapsia, joitten vanhemmat ei pärjää niitten kanssa ilman väkivaltaa.

vaan lapsen pelastamisesta. Taidat itse olla idiootti, joka arpoo hätätilanteessa, että apua, mistä nyt uskallan ottaa kiinni, iik.

Vierailija
7/14 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/14 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa meistä ole juuri sinun kanssasi yhtä mieltä ja sanonut JUURI samallalailla kuin sinä!!!

Vierailija
9/14 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin yleensä ihmiset, jotka tuolla tavalla hermostuvat tällaisesta asiasta, ovat itse syyllistyneet siihen. Veikkaan, että tukkapöllyä annetaan aika ahkerasti hänen kodissaan. Vrt. vanhoillis-oikeistolaiset homofoobikot = itse homoja. Esimerkkejä on runsaasti.

Vierailija
10/14 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai ovat itse kateellisia, kun eivät uskalla ottaa omaa lastaan hiuksista. Tai jos jotain kuvottaa pedofiilit tai raiskaajat, niin ovat pakosti pedofiilejä ja raiskaajia. Onhan näitä esimerkkejä.

Voi hyvää päivää tätä logiikkaa taas...

Nimittäin yleensä ihmiset, jotka tuolla tavalla hermostuvat tällaisesta asiasta, ovat itse syyllistyneet siihen. Veikkaan, että tukkapöllyä annetaan aika ahkerasti hänen kodissaan. Vrt. vanhoillis-oikeistolaiset homofoobikot = itse homoja. Esimerkkejä on runsaasti.

Vierailija
11/14 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai ovat itse kateellisia, kun eivät uskalla ottaa omaa lastaan hiuksista. Tai jos jotain kuvottaa pedofiilit tai raiskaajat, niin ovat pakosti pedofiilejä ja raiskaajia. Onhan näitä esimerkkejä.

Voi hyvää päivää tätä logiikkaa taas...

Yleensä ihminen vihaa sitä omaa sokeaa pistettään. Näkee sen muissa, mutta ei itsessään. Tunteensiirtoa tai jotain muuta psykologista...

Vierailija
12/14 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitenkään ei ole mahdollista, että esim vihaa niitä pedofiilejä ja raiskaajia olematta itse samanlainen? (Tai vähintään kateellinen.)

Vierailija
13/14 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitenkään ei ole mahdollista, että esim vihaa niitä pedofiilejä ja raiskaajia olematta itse samanlainen? (Tai vähintään kateellinen.)

ja varmasti tuomitsee erittäin kovin sanoin pedofilian... Tajusitkos?

Vierailija
14/14 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eli tästä voi vetää johtopäätöksen, että kaikki, jotka inhoaa pedofiilejä ovat itsekin pedofiilejä.

ja varmasti tuomitsee erittäin kovin sanoin pedofilian... Tajusitkos?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan