Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällä palstalla todellakin niin varakasta porukkas kun väittävät?

Vierailija
25.05.2025 |

On isoja asuntoja, mökkejä, matkoja, sijoitussalkkuja jne. Vähän kyllä epäilen 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on suuruusluokkaa 100000 henkilöä, jotka tienaavat vuodessa 120000 euroa tai enemmän.

Miljoonatuloja (ja -omaisuutta) on paljon harvemmalla. 

Voihan noista jokunen tuhatkin olla tällä palstalla? 

Vierailija
42/48 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useamman kerran tiedusteltuani, en vieläkään ole saanut täällä vastausta että mikä on se varakkaan raja? Minulla on todella pieni työkyvyttömyyseläke, mutta omaisuutta ja säästöjä jonkun verran.

3000€/kk tienaava on suomessa virallisesti rikas

EI ole. Sulla menee sekaisin tulot ja varallisuus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mulla sijoituksissa 2.5 milj. Oma asunto Ullanlinnassa, kesämökki Ahvenanmaalla. Pari sijoitusasuntoa kehä III ulkopuolella ja yksi airbnb Marbellassa. Plus vene. Tileillä makaa puol milliin noin. En valita. Olen 42-v. nainen.

Vierailija
44/48 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000/kk on hädin tuskin keskituloinen. Mutta kroisos työttömän pikku Huåriksen näkökulmasta. Sairauspäiväraha lienee noin 700/kk.

Vierailija
45/48 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ikäiset perii vanhemmiltaan kaikenlaista. Tai ei peri. On niitäkin joilta jää vain ulosottoja.

Vierailija
46/48 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me olla varakkaita, mutta ihan hyvin toimeen tulevia. Oma koti pk-seudulla joka maksettu, uusi auto (no, on se 1v vanha), osakesalkkukin on, mutta mökkiä ei ole, ei ole mielenkiintoa sellaiseen varsinkaan miehellä joten se siitä. Matkusteltiin lasten ollessa alle 15v, mutta nyt pidetty siitä monta vuotta taukoa (ellei kotimaan-ja parin naapurimaan matkailua lasketa), syksyksi kylläkin varattiin kaukomatka.

Vierailija
47/48 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita perittyjä sijoitusasuntoja ja lahjaksi saatu talo, jossa asun. Elän pääomatuloilla. En puhu tästä kenellekään, koska herättää kateutta. 

Olen naimisissa oleva lapseton nainen. 

Vierailija
48/48 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä.Olen pankinjohtajan vaimo ja meillä ollaan asuttu jo opiskeluaikoina ulkomailla.omat kaksi mökkiä hehtaarien tontilla löytyy, omaa metsää.Peritty asunto,sen lisäksi oma rivitalo ja sijoitusasunto.Sijoituksia.Lisäksi kaksi aikuista opiskelevaa lasta,joita autetaan.Ikää alle 50v.

Onko rivitalossanne vuokralaisia, vai asutteko jokaisessa asunnossa vuorotellen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi