Miehelle ansa
Olen ajatellut tekeväni miehelleni uskollisuustestin. Hankin jostain maksullisen naisen ja käsken yrittää vietellä miestäni. Seuraan itse tilannetta sivusta. Katsotaan miten miehen käy. Jos lähtee leikkiin mukaan niin ukko lentää kuin keihäs. Vaikka olisi pienikin flirtti sille naiselle. En halua olla häntäheikin kanssa yhdessä.
Kommentit (85)
Tee miehellesi ap sellainen ansa, että syöt itsesi muodottomaksi, mikä todennäköisesti jo oletkin ja katso kauanko jaksaa sinua katsoa. Jos ei kauaa, niin on ollut epäluotettava mies ja poistuu elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä naisten kaksoisliekkisekoilut ovat joskus vähän outoja.
En tarvitse kaksoisliekkiä. Haluan miehen joka on luotettava ja joka huomaa vain minut eikä muita naisia.
Jokainen mies katsoo naisten rintoja ja takamusta. Myös isäsi, veljesi, miehesi ja poikasi. Se on sisään rakennettu reaktio, eikä sitä voi mitenkään vaimentaa.
Sinä olet sukurutsainen enkä halua tuollaista lähelleni.
Miten se, että miehesi, kuten kaikki muutkin miehet katsovat naisten rintoja ja takamuksia, tekee minusta sukurutsaisen?
Sen että väität isäni, veljeni, mieheni ja poikani katselevan minun rintojani ja takamustani. Se tekee sinusta sukurutsaisen koska tuo todistaa millainen ajatusmaailma sinulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet yhdessä ihmisen kanssa johon et luota?
Luottamus tulee ansaita. Ei se tule automaattisesti.
Eikö luottamuksesta lähdetä liikkeelle ja luottamuksen voi sittemmin menettää?
Pelaa tyhmiä pelejä, voita tyhmiä palkintoja.