Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelle ansa

Vierailija
25.05.2025 |

Olen ajatellut tekeväni miehelleni uskollisuustestin. Hankin jostain maksullisen naisen ja käsken yrittää vietellä miestäni. Seuraan itse tilannetta sivusta. Katsotaan miten miehen käy. Jos lähtee leikkiin mukaan niin ukko lentää kuin keihäs. Vaikka olisi pienikin flirtti sille naiselle. En halua olla häntäheikin kanssa yhdessä.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä naisten kaksoisliekkisekoilut ovat joskus vähän outoja.

En tarvitse kaksoisliekkiä. Haluan miehen joka on luotettava ja joka huomaa vain minut eikä muita naisia.

Vallan ärhäkkä olet. Tottakai mies huomaa muitakin naisia, ja huomioikin myös: on kohtelias ja fiksu (luulisin). Ei kukaan voi laput silmillä kulkea. Etkö itse näe muita miehiä missään? Raju mustasukkaisuus ajaa luotaan.

Vierailija
42/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaverisi ja muut naiset tekisivät parempia testejä. Ammattilainen voi olla joillekin liikaa.

Kyllä me osataan tuokin. Ihan tavallisia naisia tässä ollaan.

Kertoo "tavallisten naisten" luonteesta kaiken olennaisen.

Tuskinpa monikaan moisia testejä miehilleen tekee. Hyvin harvinaista, veikkaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaverisi ja muut naiset tekisivät parempia testejä. Ammattilainen voi olla joillekin liikaa.

Niin mitähän se kertoo?

Vierailija
44/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos akka jäis kiinni tällaisen testin järjestämisestä niin lentäs pihalle alta aikayksikön. Luottamus pitää olla ilman testejä.

M

Eiköhän tuo olisi "akan" parhaaksi. Voisi vaikka löytää arvostavan ja luotettavan miehen, jonka kanssa viettäisi onnellisen loppuelämän.

Vierailija
45/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa monikaan moisia testejä miehilleen tekee. Hyvin harvinaista, veikkaisin.

Ihan aina tehdään tuttujen kesken. On hyvin moni seurustelusuhde päättynyt alkuunsa, ja hyvä niin. Ei sitä syytä miehille tietenkään ole avattu. Ei meillä ole aikaa tuhlattavaksi häntäheikkeihin.

Vierailija
46/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaikki tuollaisen tee. Ei nyt minkään maksullisen kanssa, vaan jonkun tutun, jota mies ei tunne. Ja kyllä, saa tietysti tehdä minullekin ihan milloin vain. Jos olen parisuhteessa, olen parisuhteessa, vaikka kuka yrittäisi mitä.

Moista uskollisuus-testiä eivät todellakaan normaalit ihmiset tee. Vastenmielinen ajatuskin. Kamalaa, jos ei noin testaamatta kykene luottamaan.

Vierailija
47/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan järkevä testi.

Jos mies pettää, sinä voit paljastaa että kyseessä oli testi ja että sika paljasti itsensä.

Jos ei mene ansaan vaan on uskollinen sinulle, niin voit pyytää anteeksi ja sanoa että hyvä poika läpäisit testin :)

Pyytää anteeksi mitä? Sitä että haluan miehen joka on uskollinen? En pyydä anteeksi sitä että varmistan asian

Sitä ettet luota mieheesi, vaan järkkäät typeriä shit-testejäsi.

Miehellä ei ole mitään pelättävää jos on uskollista sorttia!

Vierailija
48/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan järkevä testi.

Jos mies pettää, sinä voit paljastaa että kyseessä oli testi ja että sika paljasti itsensä.

Jos ei mene ansaan vaan on uskollinen sinulle, niin voit pyytää anteeksi ja sanoa että hyvä poika läpäisit testin :)

Pyytää anteeksi mitä? Sitä että haluan miehen joka on uskollinen? En pyydä anteeksi sitä että varmistan asian

Sitä ettet luota mieheesi, vaan järkkäät typeriä shit-testejäsi.

Miehellä ei ole mitään pelättävää jos on uskollista sorttia!

Nimenomaan. Kyllä nämä p*skahalvauksen jo ajatuksesta saavat ovat nimenomaan niitä, jotka eivät koskaan kadu tekemisiään vaan ainoastaan niistä kiinni jäämisiään.

Vierailija
49/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on incelmies ja trolli.

Vierailija
50/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sovi parisuhteeseen.  Olet mustasukkainen, luonnevikainen vainoharhainen hullu.  Päästä mies vapaaksi, jotta hän voi löytää luotettavan ja luottavan kumppanin,  Tuo sinun testisikin on pettämistä. Todennäköisesti olet vielä aika nuori ja lapsellinen.

Vierailija
51/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos akka jäis kiinni tällaisen testin järjestämisestä niin lentäs pihalle alta aikayksikön. Luottamus pitää olla ilman testejä.

M

Eli et pystyisi vastustamaan kiusausta. Raukka.

Se, mitä kirjoitit allekirjoituksesi edelle, on loukkaava tölväisy henkilöitä kohtaan, joita et tunne etkä voi tuntea. Tilanne ei edes herättäisi minkäänlaista kiusausta vaan ainoastaan vastenmielisyyttä. Suurta vastanmielisyyttä jo heti aluksi, ja vielä suurempaa vastenmielisyyttä "juonen" paljastuttua.

Vierailija
52/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sovi parisuhteeseen.  Olet mustasukkainen, luonnevikainen vainoharhainen hullu.  Päästä mies vapaaksi, jotta hän voi löytää luotettavan ja luottavan kumppanin,  Tuo sinun testisikin on pettämistä. Todennäköisesti olet vielä aika nuori ja lapsellinen.

Siksihän testi nimenomaan tehdään, että sen jälkeen voi luottaa. Ap tietysti provosoi hieman, minä testaan vain onko valmis koskettelemaan/suutelemaan ja/tai lähtemään toisen naisen matkaan. Jutella saa ja kepeä flirttikin on sallittu, samoin tanssiminen. Jos tuollaista kokeilua pelästyy, ei ole parisuhdetyyppiä.

Vierailija
53/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä sitä määrittele. En ole sinisilmäinen vaan realisti joka antaa miehelle mahdollisuuden todistaa olevansa minun arvoiseni.

Vierailija
54/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä sitä määrittele. En ole sinisilmäinen vaan realisti joka antaa miehelle mahdollisuuden todistaa olevansa minun arvoiseni.

Tai sitten otat itsellesi mahdollisuuden todistaa miehelle, että et ole hänen arvoisensa.

Vierailija
55/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistsudu kärsimään. Miehet on sikoja.

Vierailija
56/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan aina tehdään tuttujen kesken. On hyvin moni seurustelusuhde päättynyt alkuunsa, ja hyvä niin. Ei sitä syytä miehille tietenkään ole avattu. Ei meillä ole aikaa tuhlattavaksi häntäheikkeihin.

Todellakin. Eräs kaveriporukastamme on aivan häikäisevän kaunis ja suloinen, ja hän hoitaa tehtävän jo lähes ammattimaisin ottein. Kun oman mieheni tapasin, jännitin oikeasti miten käy. Olin pyörtyä onnesta, kun kuulin hänen kertoneen tuolle naiselle samantien olevansa jo yhdessä maailman upeimman naisen kanssa. Kohteliaasti oli silti käyttäytynyt ja kehunut häntäkin kauniiksi. Maailman suurin green flag.

Vierailija
57/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten otat itsellesi mahdollisuuden todistaa miehelle, että et ole hänen arvoisensa.

Mies joka ei kestä vahvaa naista ei ole minua varten.

Vierailija
58/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaikki tuollaisen tee. Ei nyt minkään maksullisen kanssa, vaan jonkun tutun, jota mies ei tunne. Ja kyllä, saa tietysti tehdä minullekin ihan milloin vain. Jos olen parisuhteessa, olen parisuhteessa, vaikka kuka yrittäisi mitä.

Moista uskollisuus-testiä eivät todellakaan normaalit ihmiset tee. Vastenmielinen ajatuskin. Kamalaa, jos ei noin testaamatta kykene luottamaan.

Jos tekisivät heti alussa niin erotilastot pienenisivät.

Vierailija
59/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka ei kestä vahvaa naista ei ole minua varten.

Naisen pitää olla sellainen "ei kuule, ei näe, ei puhu"-apina. Pojat on poikia ja pitäähän sitä nyt saada mennä ja touhuta.

Vierailija
60/85 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksihän testi nimenomaan tehdään, että sen jälkeen voi luottaa. Ap tietysti provosoi hieman, minä testaan vain onko valmis koskettelemaan/suutelemaan ja/tai lähtemään toisen naisen matkaan. Jutella saa ja kepeä flirttikin on sallittu, samoin tanssiminen. Jos tuollaista kokeilua pelästyy, ei ole parisuhdetyyppiä.

Mitäpä tuo yksittäinen "testi" takeita antaa? Voihan testattavalla olla silti meneillään sutinaa jossain. AP ei siis voine luottaa milloinkaan. Olen sitä mieltä, että jos ei testailematta pysty luottamaan mieheensä, on testaajan itsetunnossa paljon petrattavaa.