Miehelle ansa
Olen ajatellut tekeväni miehelleni uskollisuustestin. Hankin jostain maksullisen naisen ja käsken yrittää vietellä miestäni. Seuraan itse tilannetta sivusta. Katsotaan miten miehen käy. Jos lähtee leikkiin mukaan niin ukko lentää kuin keihäs. Vaikka olisi pienikin flirtti sille naiselle. En halua olla häntäheikin kanssa yhdessä.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä naisten kaksoisliekkisekoilut ovat joskus vähän outoja.
En tarvitse kaksoisliekkiä. Haluan miehen joka on luotettava ja joka huomaa vain minut eikä muita naisia.
Jokainen mies katsoo naisten rintoja ja takamusta. Myös isäsi, veljesi, miehesi ja poikasi. Se on sisään rakennettu reaktio, eikä sitä voi mitenkään vaimentaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiss fm:llähän oli aikanaan ohjelmaosio, missä näitä uskollisuustestejä tehtiin ihan radiossa. Kyllä siellä moni lähti mukaan juontajan lirkutteluun. Eikä se väärin ollut. Ei tarvitse tuollaisia pelätä, kun ei ole sika.
Siis se testailu ja julkinen nöyryytys ei ollut väärin. Tulipas epäselvästi kirjoitettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse kaksoisliekkiä. Haluan miehen joka on luotettava ja joka huomaa vain minut eikä muita naisia.
Jokainen mies katsoo naisten rintoja ja takamusta. Myös isäsi, veljesi, miehesi ja poikasi. Se on sisään rakennettu reaktio, eikä sitä voi mitenkään vaimentaa.
Sinä olet sukurutsainen enkä halua tuollaista lähelleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki tuollaisen tee. Ei nyt minkään maksullisen kanssa, vaan jonkun tutun, jota mies ei tunne. Ja kyllä, saa tietysti tehdä minullekin ihan milloin vain. Jos olen parisuhteessa, olen parisuhteessa, vaikka kuka yrittäisi mitä.
Moista uskollisuus-testiä eivät todellakaan normaalit ihmiset tee. Vastenmielinen ajatuskin. Kamalaa, jos ei noin testaamatta kykene luottamaan.
Jos tekisivät heti alussa niin erotilastot pienenisivät.
Ehkä samoin avioliittotilastot? Varsinkin jos testi tehdään suhteen kummallekin osapuolelle.
Tiedätkin jo , että ansaan menee, saat hyvän syyn jättää. Et edes välitä koko ihmisestä enää ollenkaan ja nyt järjestät shoun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki tuollaisen tee. Ei nyt minkään maksullisen kanssa, vaan jonkun tutun, jota mies ei tunne. Ja kyllä, saa tietysti tehdä minullekin ihan milloin vain. Jos olen parisuhteessa, olen parisuhteessa, vaikka kuka yrittäisi mitä.
Moista uskollisuus-testiä eivät todellakaan normaalit ihmiset tee. Vastenmielinen ajatuskin. Kamalaa, jos ei noin testaamatta kykene luottamaan.
Jos tekisivät heti alussa niin erotilastot pienenisivät.
Ehkä samoin avioliittotilastot? Varsinkin jos testi tehdään suhteen kummallekin osapuolelle.
Avioliitto on kahden välinen sopimus. Mikäli ei pysty siihen ei tarvitse mennä naimisiinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sovi parisuhteeseen. Olet mustasukkainen, luonnevikainen vainoharhainen hullu. Päästä mies vapaaksi, jotta hän voi löytää luotettavan ja luottavan kumppanin, Tuo sinun testisikin on pettämistä. Todennäköisesti olet vielä aika nuori ja lapsellinen.
Siksihän testi nimenomaan tehdään, että sen jälkeen voi luottaa. Ap tietysti provosoi hieman, minä testaan vain onko valmis koskettelemaan/suutelemaan ja/tai lähtemään toisen naisen matkaan. Jutella saa ja kepeä flirttikin on sallittu, samoin tanssiminen. Jos tuollaista kokeilua pelästyy, ei ole parisuhdetyyppiä.
Mitäpä tuo yksittäinen "testi" takeita antaa? Voihan testattavalla olla silti meneillään sutinaa jossain. AP ei siis voine luottaa milloinkaan. Olen sitä mieltä, että jos ei testailematta pysty luottamaan mieheensä, on testaaj
Ei kai mikään täysiä takeita anna, tietenkään. Mutta se kyllä kertoo paljonkin, jos tuon reputtaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkin jo , että ansaan menee, saat hyvän syyn jättää. Et edes välitä koko ihmisestä enää ollenkaan ja nyt järjestät shoun!
No tämä onkin raikas näkökulma. Testit ovat väärin, koska uhrit joutuvat ansaan ja ikävän shown kohteeksi. Koska on selvää, ettei tuota yksikään mies läpäise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kyllästyttää tällainen. Miehet katsovat naisia, koska pojat on poikia. Eiköhän naisetkin katso miehiä. Ihan normaalia, ei vain niin päin, että miehet katsovat naisia.
Olin kerran naamioituneena ja peruukki päässä, kaverin kanssa, jota mies ei tunne, samassa baarissa kun silloinen poikaystävä.
Seurasin mitä puuhaa. Ei tunnistanut mua.
Ei tehnyt mitään epäilyttävää.
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sukurutsainen enkä halua tuollaista lähelleni.
Miten se, että miehesi, kuten kaikki muutkin miehet katsovat naisten rintoja ja takamuksia, tekee minusta sukurutsaisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaverisi ja muut naiset tekisivät parempia testejä. Ammattilainen voi olla joillekin liikaa.
Kyllä me osataan tuokin. Ihan tavallisia naisia tässä ollaan.
Kertoo "tavallisten naisten" luonteesta kaiken olennaisen.
Tuskinpa monikaan moisia testejä miehilleen tekee. Hyvin harvinaista, veikkaisin.
Ihan aina tehdään tuttujen kesken. On hyvin moni seurustelusuhde päättynyt alkuunsa, ja hyvä niin. Ei sitä syytä miehille tietenkään ole avattu. Ei meillä ole aikaa tuhlattavaksi häntäheikkeihin.
Todellakin. Eräs kaveriporukastamme on aivan häikäisevän kaunis ja suloinen, ja hän hoitaa
Ja miten suhteen kävi, kun miehelle selvisi, että ko. häntä iskenyt nainen on ystäväsi? Yksikään mies ei ole niin tyhmä, ettei olisi tajunnut, mitä tapahtuu.
Miten naiset muuten suhtautuisitte, jos mies asettaisi ansan ja laittaisi kaverinsa vokottelemaan teitä rahalla, eli lupauksilla lahjoista jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihan järkevä testi.
Jos mies pettää, sinä voit paljastaa että kyseessä oli testi ja että sika paljasti itsensä.
Jos ei mene ansaan vaan on uskollinen sinulle, niin voit pyytää anteeksi ja sanoa että hyvä poika läpäisit testin :)
Tuossa tilanteessa anteeksipyyntö on tietenkin paikallaan. Ja mies voi jopa "antaa anteeksi" siinä mielessä, ettei jää kantamaan kaunaa. Mutta järkevä mies toteaa myös, että suhde oli sitten siinä ja nainen saa jatkossa järjestää draamansa jollekulle muulle.
Ei vaan se tehdään salaa niin ei tarvitse pyydellä anteeksi. Miten hölmöjä te olette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies pettää, sinä voit paljastaa että kyseessä oli testi ja että sika paljasti itsensä.
Jos ei mene ansaan vaan on uskollinen sinulle, niin voit pyytää anteeksi ja sanoa että hyvä poika läpäisit testin :)
Tuossa tilanteessa anteeksipyyntö on tietenkin paikallaan. Ja mies voi jopa "antaa anteeksi" siinä mielessä, ettei jää kantamaan kaunaa. Mutta järkevä mies toteaa myös, että suhde oli sitten siinä ja nainen saa jatkossa järjestää draamansa jollekulle muulle.
Ei vaan se tehdään salaa niin ei tarvitse pyydellä anteeksi. Miten hölmöjä te olette?
Emme ainakaan niin hölmöjä, etteikö totuus selviäisi ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sovi parisuhteeseen. Olet mustasukkainen, luonnevikainen vainoharhainen hullu. Päästä mies vapaaksi, jotta hän voi löytää luotettavan ja luottavan kumppanin, Tuo sinun testisikin on pettämistä. Todennäköisesti olet vielä aika nuori ja lapsellinen.
Siksihän testi nimenomaan tehdään, että sen jälkeen voi luottaa. Ap tietysti provosoi hieman, minä testaan vain onko valmis koskettelemaan/suutelemaan ja/tai lähtemään toisen naisen matkaan. Jutella saa ja kepeä flirttikin on sallittu, samoin tanssiminen. Jos tuollaista kokeilua pelästyy, ei ole parisuhdetyyppiä.
Mitäpä tuo yksittäinen "testi" takeita antaa? Voihan testattavalla olla silti meneillään sutinaa jossain. AP ei siis voine luottaa milloinkaan. Olen sitä mieltä, että jos ei testailematta pysty luottamaan mieheensä, on testaaj
Mielenkiintoinen vinkkeli. Siis mies ei mene ansaan, koska sutinaa jo muualla. Miettikääs sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme ainakaan niin hölmöjä, etteikö totuus selviäisi ennemmin tai myöhemmin.
Kyl te ootte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Riihen seinästä repäisty piru huruhuuhkaja haluaa olla keskipisteenä.
Ja miten suhteen kävi, kun miehelle selvisi, että ko. häntä iskenyt nainen on ystäväsi? Yksikään mies ei ole niin tyhmä, ettei olisi tajunnut, mitä tapahtuu.
Mulle on käynyt näin, sukupuolet vaan oli toisin päin. Miehen mielestä pitäisi olla ok, koska siinähän naisen luotettavuus todistettiin. Lisäksi vielä kuulemma tämä kyseinen testailija mieluusti polkaisi ne naiset, ketkä testissä ei pärjänneet.
No, testi tehtiin hyvin varhaisessa vaiheessa, olimme olleet sen verran vähän aikaa yhdessä, että oli helppo jättää kaverukset keskenään testailemaan.
Typerintä, mitä olen tänään kuullut.
Toki hyvällä säkällä tämä maksullinen on mukava ja fiksu nainen, josta miehesi saakin hyvän kumppanin loppuiäkseen.
Kaltaisesi kontrollifriikki kun ei oikein parisuhteeseen sovi.
Parasta olisi kun hakisit keskusteluapua. Tästäkin on mahdollista parantua ja saada vielä hyvä elämä.
Kiss fm:llähän oli aikanaan ohjelmaosio, missä näitä uskollisuustestejä tehtiin ihan radiossa. Kyllä siellä moni lähti mukaan juontajan lirkutteluun. Eikä se väärin ollut. Ei tarvitse tuollaisia pelätä, kun ei ole sika.